1. leht 1-st

Easylift airjack

Postitatud: E Veebr 25, 2008 16:54
Postitas trophy
http://www.air-jack.co.uk/comgallery.asp
Tundub küllaltki mugav ja kergesti kasutatav autotõstmisvahend olevat.
Kamba peale võiks ju sellise isegi muretseda ( ca 9000 EEK).
On seda Eestis keegi kasutanud ???

Postitatud: E Veebr 25, 2008 17:11
Postitas vaix
http://www.offroadtarvike.fi/muutvarust.html
saab ka lähemalt ja odavamalt.

Postitatud: E Veebr 25, 2008 22:17
Postitas 007
Mul naane ullult tahab seda vidinat (krt seda teab miks :roll: ). Esimene on patendiomanik ,teine müüa ehk siis soome variant on mingi muu tootja. Sellest ka hinnavahe.

Postitatud: T Veebr 26, 2008 07:48
Postitas tai
Njah ütleks mina selle kohta. Ise kasutasime Leedu võistlustel sellist imevigurit. Kergem kaasas kanda kui hi lifti. Kui aga veovõlli vahetuseks läks padi välja toodi ilmnes tõsiasi, et konkreetne asi nõuab ideaalset summutit, mida muidugi ühelgi endast lugupidaval metsaautol ei ole. Isiklikult ei soovita. Pigem soodsam ja kindlam varjant on veoauto õhkpadja külge tekitada ratta ventiil ja tulemus tänu tema metall pindadele oluliselt lollikindlam.

Postitatud: T Veebr 26, 2008 13:03
Postitas totu
Omale aretasin sõiduauto rehvist ja poolekslõigatud veljest mingi käki.
Töötab hästi rataste vahetusel koos pneumovõtmega, metsa sellega küll asja ei ole- esiteks nõuab kompressorit, teiseks rehv ei lase asja liiga madalaks suruda. Selline "õhupall" annab oluliselt suurema tõsteulatuse.

Postitatud: E Mär 24, 2008 16:25
Postitas prt
Kunagisest eelmisest elust olen näinud autodel kaasas tavalist ca 25L gaasiballooni, mis on täidetud kõrge rõhu all õhuga (mitte hapnikuga) ja reduktoriga on väljundrõhk alandatud 8 bar peale. Idee poolest piisab sellisest pudelist ca kolmeks aastaks, kui soovid rehve pumbata või muud sellist teha.

Mõtteainet oleks sellisest seadmest klubiliikmetele, kes suurema osa kilomeetreid läbivad allpool maapinda ja kõrgtõste vajadus sagedane.

Postitatud: E Mär 24, 2008 18:49
Postitas Valge Hiir
prt kirjutas:Kunagisest eelmisest elust olen näinud autodel kaasas tavalist ca 25L gaasiballooni, mis on täidetud kõrge rõhu all õhuga (mitte hapnikuga) ja reduktoriga on väljundrõhk alandatud 8 bar peale. Idee poolest piisab sellisest pudelist ca kolmeks aastaks, kui soovid rehve pumbata või muud sellist teha.

Mõtteainet oleks sellisest seadmest klubiliikmetele, kes suurema osa kilomeetreid läbivad allpool maapinda ja kõrgtõste vajadus sagedane.
Milleks tassida kaasas 25 liitrist pommi.
On olemas ju ka 1; 5 ja 7 liitrised suruõhuballoonid. Mida kasutavad päästetöötajad suitsusukeldumistel ning allveesportlased ja akvalangistid veeall ujumiseks.
Kaasas oleva õhukoguse arvutamine väga lihtne - ballooni maht (7 liitrit) x rõhk (200 atti) ja ongi tulemus käes (1400 liitrit). Tulemuse jagad auto rehvi õhumahuga ja saadki teada mitu korda saad täiesti tühja rehvi täis "pumbata".

Postitatud: E Mär 24, 2008 18:55
Postitas prt
Eks pommi suurus on igaühe enda teha. Aga idee on sama.
PS! kogu õhk nagunii pudelist välja ei tule, mingi jääkrõhk peab jääma.

Postitatud: E Apr 28, 2008 14:29
Postitas prt
Interneti avarustes on saksa firma Vetter GmbH, mis tegeleb suruõhul töötavate tungraudadega ja tihenditega.