Disco I lekitab voolu
Postitatud: T Veebr 26, 2008 23:12
Saaga algas sellest, et geneka laagrid kriuksusid. Carservice võttis generaatori maha (ja tegi auto juures muud nipet-näpet tööd) ning saatis selle spetsialistide juurde remonti. Laagrid vahetati, vahetati ka riknenud diood ning saadeti genekas Carservice'sse tagasi, kus see jälle auto külge pandi. Tahhomeeter, mille osuti oli enne remonti kaunis hüplevaks ja ebaobjektiivseks muutunud, käitus jälle korrektselt. Tore. Ainult et paari päeva pärast ei teinud auto hommikul uksi lahti, sest aku tühi.
Laadisin aku ja viisin auto Mustamäele Raja tn-le kus öeldi, et leke on generaatorist. Genekas sai uuesti lastud maha võtta ja samas remondikohas üle kontrollida - kõik peaks justkui korras olema. Mõõdeti ka lekkevoolu, seda korraks oli (miskit 3-4 A vahel) ja siis ühtäkki jälle leket pole! Meister mõõdab ja mõõdab ja no ei ole enam leket! Ütles, et mõnikord võib ergutusvool peale jääda ja see siis aku tühjaks vedada. Kuna tema aga praegu leket ei näe, siis aidata ei oska. Mõtlesin siis, et ehk oli tegu iseparanduva anomaaliaga ja olen probleemist lahti, aga ei tuhkagi.
Minu teadmised elektrist on kaunis pinnapealsed, aga katsetasin igaksjuhuks oma peaga asja üle: ühendasin multimeetri vooluahelasse, see näitas lekkevooluks natuke üle 3A. Kakkusin ükshaaval kaitsmeid välja, ainus mis midagi muutis ja lekke peatas, oli mootoriruumis asuva 100A generaatori kaitsme eemaldamine.
Kas oskab keegi pakkuda mis võiks olla probleemiks kui eeldada, et generaator on korras ja korrektselt auto küljes? Laadimispinge on nõutud piirides. Ja kui keegi viitsib lühidalt seletada, siis misasi on ergutusvool ja kuidas temaga võidelda?
Praegune süsteem mulle väga ei istu - hommikul ühendan kaitsme külge ja sõidan tööle. Seal ühendan kaitsme päevaks lahti ja õhtul jälle külge tagasi, et koju sõita. Kodus muidugi kaitse taas maha, et auto hommikul käima läheks. Jube tüütu, muideks...
terv, sokk
Laadisin aku ja viisin auto Mustamäele Raja tn-le kus öeldi, et leke on generaatorist. Genekas sai uuesti lastud maha võtta ja samas remondikohas üle kontrollida - kõik peaks justkui korras olema. Mõõdeti ka lekkevoolu, seda korraks oli (miskit 3-4 A vahel) ja siis ühtäkki jälle leket pole! Meister mõõdab ja mõõdab ja no ei ole enam leket! Ütles, et mõnikord võib ergutusvool peale jääda ja see siis aku tühjaks vedada. Kuna tema aga praegu leket ei näe, siis aidata ei oska. Mõtlesin siis, et ehk oli tegu iseparanduva anomaaliaga ja olen probleemist lahti, aga ei tuhkagi.

Minu teadmised elektrist on kaunis pinnapealsed, aga katsetasin igaksjuhuks oma peaga asja üle: ühendasin multimeetri vooluahelasse, see näitas lekkevooluks natuke üle 3A. Kakkusin ükshaaval kaitsmeid välja, ainus mis midagi muutis ja lekke peatas, oli mootoriruumis asuva 100A generaatori kaitsme eemaldamine.
Kas oskab keegi pakkuda mis võiks olla probleemiks kui eeldada, et generaator on korras ja korrektselt auto küljes? Laadimispinge on nõutud piirides. Ja kui keegi viitsib lühidalt seletada, siis misasi on ergutusvool ja kuidas temaga võidelda?

Praegune süsteem mulle väga ei istu - hommikul ühendan kaitsme külge ja sõidan tööle. Seal ühendan kaitsme päevaks lahti ja õhtul jälle külge tagasi, et koju sõita. Kodus muidugi kaitse taas maha, et auto hommikul käima läheks. Jube tüütu, muideks...

terv, sokk