1. leht 2-st

Mis auto see Land Rover siis ka on?

Postitatud: K Mär 05, 2008 09:27
Postitas kapa
Tervist.

Olen tegelt siin foorumis uus kasutaja, kuid regatud sai juba mõni aeg tagasi seoses eelmise auto omamisega, mis oli tegelt Rover.

Enne Roverit oli mul Jeep...Sry, ärge näkku lööge, ma tean, et seda sõna ei tohi siin foorumis suhu võtta. Aga kuidagi peab ju ennast väljendama. Järgmine kord kasutan sõnu "Tead küll kes".

Igatahes maasturit olen omanud ja sellest "teate küll kellest" olid head mälestused ja kogemused, mulle väga meeldis "teate küll kes".
Aga Land Roverit proovinud ei ole. Küll aga Roverit nagu eelmainit.
Oli kuramuse hea auto. Sama olen kuulnud ka Land Roverite kohta.
Aga öelge siis foorumlased ja LR kasutajad. Kui hea see Land Rover siis on? Ma ise ei ole just jõukas mees, aga Land Roveri vastu on tekkinud suur sümpaatia.
Kas tasub selline või selline endale igapäevasteks sõituteks võtta?
No mõlemat mai saa, see on kindel. Aga mis on Defenderi ja Range Roveri erinevused, välja arvatud see, et üks on töömassin ja teine lux?
Sooviks teada rohkem infi töökindluse ja kulumise osas.

Mugavust ma taga ei otsi.
Tahan autot mis kestaks "elulõpuni" :x

Millist mootorit pigem eelistada, dislat või bensiini? Kuidas on lood küttekuludega?
Kuidas on Land Roveri vastupidavusega? Mootorite töökindlusega?
Varuosadega? Kas on põhjust millegi üle muretseda?
...nii Defenderil kui Range Roveril.

Tore oleks kui keegi tooks võrdlusi ka "teate küll kellega."
See oli mul 5.2 V8 ja peaks mainima, et igati meeldiv oli nii igas olukorras. Maastikuid läbis vabalt ning bensiinikulugi oli ka mõistlik sellise mootori juures.
Vastu pidas ka teine sellise lühikese aja jooksul.

Postitatud: K Mär 05, 2008 10:58
Postitas inseneer
Loomulikult vota http://img8.auto24.ee/auto24/320/182/9446182.jpg selline ja soida elu lopuni. :)

Postitatud: K Mär 05, 2008 11:08
Postitas kapa
sa ise müüd seda jah? :D

Räägi head ja halba sellest autost?

Postitatud: K Mär 05, 2008 11:32
Postitas inseneer
kapa kirjutas:sa ise müüd seda jah? :D

Räägi head ja halba sellest autost?
Vaga hea kiirendusega diiselmootori kohta, vaike kytusekulu u. 10l 100le, sigamoodi ebamugav juhtida, hea labivusega. Yhesonaga astu labi teen sulle kiirkoolituse, mul on pollu peal igasuguseid LR lahingniidukeid, ka V8 tyypi rakette.

Postitatud: K Mär 05, 2008 12:12
Postitas kapa
Tuleks hea meelega. :)
Oled sa homme päeval saadaval?

Re: Mis auto see Land Rover siis ka on?

Postitatud: K Mär 05, 2008 21:14
Postitas landy
kapa kirjutas: Aga öelge siis foorumlased ja LR kasutajad. Kui hea see Land Rover siis on? Ma ise ei ole just jõukas mees, aga Land Roveri vastu on tekkinud suur sümpaatia.
Kas tasub selline või selline endale igapäevasteks sõituteks võtta?
No mõlemat mai saa, see on kindel. Aga mis on Defenderi ja Range Roveri erinevused, välja arvatud see, et üks on töömassin ja teine lux?
Sooviks teada rohkem infi töökindluse ja kulumise osas.

Mugavust ma taga ei otsi.
Tahan autot mis kestaks "elulõpuni" :x

Millist mootorit pigem eelistada, dislat või bensiini? Kuidas on lood küttekuludega?
Kuidas on Land Roveri vastupidavusega? Mootorite töökindlusega?
Varuosadega? Kas on põhjust millegi üle muretseda?
...nii Defenderil kui Range Roveril.
Hakkme ostsast peale.
1)Tänud, et oma pilgu Inglise autotööstuse lipulaevale oled suunanud.
2)Range Rover II(P38A) ja LR Defender 90 on nagu siga ja kägu.
Esimen neist eletroonikast ja õhkvedrudest pungil 20 sajandi keskpaiga luksusmaastur . Tiene 1948. aasta tasemel mugavausega robustne tööhobune. Neid ühendvad vaid sama tootja ning redelraamil ja talsildadel kontseptioon. PUNKT.
3)Nö. Elulõpuni LR on seeg Defender ning 200 või 300tdi mootoriga.
4)P38A vigadest võid pikalt-.pikalt meie foorumist lugeda. Defeka puhul on vead tingitud kas väärst kasutusest või üldisest kulumisest. Tõsise metsauato puhul ka sellest, et tehase mõned veermikujupid ei pea vastu ja tuleb tugevamate tuuningjuppidega asendada
5)Kui mugavust ei otsi,siismille jaoks sul autot vaja on. Kas ainult pühapäeva off-roadiks või on sel ka mõni praktiline kasutusotstarve.
6)Defenderit eriti bensumootoritega ei leia. Vahel liigub kaheksakümendate alguse R4 2,5L või 3,5V8 bensiine vahel võib sattuda ülikalli "limited edition" 4.0V8 juubelimudeli otsa (1998a.). Enimlevinud on diislemootorid. Neist soovitan pilku visata 200 ja 300Tdi turbodiiselmootoritele.
Lähemlat loe mootoritest:
http://www.landroverclub.ee/est/ajalugu ... otorid.htm
7) Vastupidavusest ei jõua siinkohal pikalt kirjutada. Kui huvi, helista ja loen kõik nõrgad ning tugevad kohad ette. Ilustamata!
8)Juppidega aitavad sind Hr. Peeter Utkin www.allmakes.ee (foorumis RV8) ja foorumist Inseneer.
9)Muretseda on alati põhjust ;-)

Postitatud: K Mär 05, 2008 23:00
Postitas inseneer
kapa kirjutas:Tuleks hea meelega. :)
Oled sa homme päeval saadaval?
Olen kindlalt olemas, helista ette!

Postitatud: N Mär 06, 2008 01:06
Postitas kapa
Tänud Landy põhjalikuma vastuse eest. Kui mingi küsimus tekib, siis kindlasti võtan ühendust.
Auto peab olema praktiline.
Pean tundma masinas ennast ka kui vabamees. :D
Ei taha tunda kammitsust mugavuste ja muude iluhoolt vajavate kohustuste küüsis. Kui saate aru mis mõtlen :)

Okei, inseneer, üritan homme aega leida ja sulle helistada :wink:

Postitatud: N Mär 06, 2008 07:54
Postitas landy
kapa kirjutas: Pean tundma masinas ennast ka kui vabamees. :D
Miks ma seda küsin. Kui soovid vaid üksi-kaksi metsas käimise masinat, siis Defender 90 on sinu õige valik. Kui soovid aga masinat millega maailma (või Eestit )avastama minna ja vahel ka sõbrad/pere kaasa võtta, siis peaksid pilgu Defender 110 poole pöörama. Kui just võsitlema ei lähe, saab ka D110 maastikul üsna edukalt ja häbenemata hakkama.

Postitatud: N Mär 06, 2008 09:01
Postitas Indrek_S
...ja kui tahad veel pommikindla masinaga mugavalt reisida, siis võiks lausa RRClassic`u poole piiluida :roll:

Postitatud: N Mär 06, 2008 13:43
Postitas landy
Täpsustuseks siis, et Denderid, RR Classic ja Discovery I baseeruvad suurelt jaolt samal veermikul, käiguosal mootoritel ja sama konstruktsiooniga raamil.

Postitatud: N Mär 06, 2008 15:14
Postitas Myller
Indrek_S kirjutas:...ja kui tahad veel pommikindla masinaga mugavalt reisida, siis võiks lausa RRClassic`u poole piiluida :roll:
Range Classicut soovitaks ka. Defenderi pulkade taga on selline "Recaro tunne". Osadele see meeldib.

Ise sõidan v8 Discovery 1-ga, kui põhjust on. Muidu nagu suurem sõiduauto - 7 kohta ja puha, aga bensujaamas on pigem veoauto tunne. Kui mul tekiks vajadus Disco mingi muu maasturi vastu vahetada, siis oleks selleks just Range Classic.

Kalev

ps. ega see vist valikut eriti lihtsamaks ei teinud

Postitatud: N Mär 06, 2008 18:29
Postitas kapa
Tänud, kõigile

Aga käisin täna siis härra inseneeriga tema Defenderit proovimas.

...ja mul on karp lahti
Pilt
Natuke siit sealt kohendada ja see auto on minujaoks kui loodud.

Postitatud: N Mär 06, 2008 21:10
Postitas inseneer
Karp lahti jaab siis kui sellega puudevahel 70kmh kihutada ja u. 5-20 meetriseid hyppeid teha. Maandumise hetkel tuleb gaasi peale vajutada muidu kukub yle nina. Vot see on tegelikult kaif. :D

Postitatud: N Mär 06, 2008 22:30
Postitas kapa
Kui aus olla siis kuni tänaseni teadsin et maastikuauto on see mis peab natuke künklikumatel aladel ja linnas äärekividega hakkama saama.

Nüüd siis tean milleks Jeep'id tehti.

Ja nüüd tean milline peab üks õige mehe masin olema. See peab Defender olema :twisted: