1. leht 2-st

Huvi disco vastu.

Postitatud: K Mär 12, 2008 19:17
Postitas fassi
Tere. On soov hakata disco omanikuks aga mured siis sellised,et ei oska kohe mitte otsustada millist valida.Ehk siis täpsemalt ei oska ma otsustada kas valida bensiini või diisel mootoriga isend.Kumb neist maastikul parem oleks ja samas esialgu peaks auto jääma ka igapäeva kasutusse.Ehk oskate aidata.Aitäh juba ette.

Postitatud: K Mär 12, 2008 19:41
Postitas landy
Bensiinimootoriga isendid on turul ilmslegelt odvamad, kui diislemootoriga. Reeglina ka rikkalikuma lisvarustusega. Kui soovid tunda tõelist jõudu nii maastikul, kui maanteel ja veidi suuremid kütusearveid ei karda, siis kindlasti bensumootor.

Vaata, meil siin ju mitu hea hinnaga masinat müüa:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1169

http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1508

Üks kesises korras bensukas ka:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1242

Postitatud: K Mär 12, 2008 20:09
Postitas fassi
Neid juba uuritud neti kaudu aga huvitabki disco1 rohkem kuid rääkige mulle küttekuludest.Kumb kui palju joob.Selge,et võtab kõik ära mis etteannad aga samas esialgu igapäevaselt muidugi paras vahe.Samalajal kumb on metsas parem?Eeldan,et diisel kuid kindel pole.(jõu poolest)Lisasid võiks ju mõned siiski olla,Kuidas on lood automaatkastiga isenditega?Kuidas kestavad ja kasutamisomadused metsas.Ärge väga kõvasti lööge aga ei tunne veel teemat eriti.

Postitatud: K Mär 12, 2008 20:49
Postitas landy
Rover'i V8 mootor polemidagi muud, kui legendaarse Buick-i mootori edasiarendus. Tegu on maailmas off-roaderite hulgas kõrgelt hinnatud mootoriga. Vaid pikema ajalisem ja väga sügavas vees möllamine ei ole ilma lisaettevalmistuseta sama mõnus, kui diisleisendiga.

Roveri V8 mootorist on palju versioone alates 3,5L karburaatoriga isendistest kuni 4,6L pirtusngini. Lisaks loe: http://www.landroverclub.ee/est/ajalugu ... ensiin.htm

Euroopa V8 Discodel on enaim levinud 3,5L ja 3,9L erinevad pritsuniga modifikatsioonid. Põhja-Ameerikamudelitel aga 4,0L mootor. Viimast on ka Eesti turul liikvel. (Näiteks Valge Hiire oma.)

Reaalsest kütusekulust võiks aga kasutajd ise rääkida.

Postitatud: K Mär 12, 2008 21:20
Postitas fassi
Küttekulu teemalisi mõtteid ootaks erinevatelt kasutajatelt küll heameelega,et kellel mis tingimustel kui palju ka läheb ja muidugi metsas mütates.Olen proovinud ka otsida aga see mis leitud-on kuidagi vähe võitu, ootaks enamat.

Postitatud: K Mär 12, 2008 21:53
Postitas fassi
Nii nüüd siis seis selline ,et kallid kaaskammatajad pöörake mind nüüd ikka õigesse suunda ära.Aitab. Mida rohkem uurin ja puurin seda lollimaks lähen.

Postitatud: K Mär 12, 2008 22:50
Postitas tai
Asi lihtne bensukas olenevalt seisukorrast jala raskusest jms u 20 l 100 km ja disla umbes pool sellest. Ja kes tuleb sulle lugusid rääkima v8 keskmisest kulust 12l sajale on kas vana tudike kes ei jõua gaasi vajutada või sõidab ta puksiiris. Isiklikult soovitan diislit 300tdi ja autom.

Postitatud: N Mär 13, 2008 16:19
Postitas Myller
Disco 1 - 3.9l bensukas. Tavasõidu korral läheb 16 sajale. Linnas ei oska eraldi öelda. Järelkäruga, mille peal oli teine Disco kulus 25 sajale.
Kuna igapäev sellega ei sõida, pole ka küttekulu niiväga probleemiks. Sõidustiil on liikluseeskirjade kohane. 110-ga kõrvetades saavutaks 20l vist vabalt.

V8 ja diisli tõmme on ikka eri maailmadest. Kui proovisõitu teed, siis väldi V8 proovimist viimase võimaluseni. See võib ratsionaalsele mõtlemisele kehvasti mõjuda. Näide omast käest võtta ;). Diisel on igal juhul odavam ja mõistlikum.

Kalev

Postitatud: N Mär 13, 2008 19:49
Postitas Mjahi
vennal disco I 300td automaat jube hea sõita nii linnas kui metsas ,nu mudarehvidega ika sinna 15 kanti kisub aga endal siis nüüd disco II mööda maanted ja inimese moodi rehvidega siis 10 ligi ,metsa sõiduks disco I parem maantel jälle disco II nii nad väidavad endale meeldib I rohkem .ja just metsas :lol:

Postitatud: N Mär 13, 2008 19:52
Postitas Mjahi
ahja disco II siis td5 ja krt jama temaga on igasugust aga hea on sõita :wink:

Postitatud: N Mär 13, 2008 19:59
Postitas fassi
Räägid äkki lähemalt neist igasugu jamadest?Oleks päris huvitav teada mis eesootab

Postitatud: N Mär 13, 2008 20:18
Postitas Mjahi
nu disco II seda elektroonikat palju ja andureid paras jagu kõhuall aga pisi elektroonika vead pidid firma märk ka olema .ja siis veel õhkpadjad need õhkpadjad kas kõige parem valik kuna ise möödametsa suht tihti aga eks näis kaua vastu peavad endal mõte ehk tavalised keerdvedrud alla kunagi esialgu olen patjade suhtes skeptiline.aga see aint minu arvamus .

Postitatud: N Mär 13, 2008 20:36
Postitas fassi
Ok.MIs puutub elektroonikasse siis see veidi kehv aga vedrustuseks õhkpadjad siis tegelt on see kohati pluss.ei tunne discot aga kui võtta veokad siis plussiks see et vajalikul hetkel saab natuke keret tõsta.MIs puutub tugevusse siis kui just ei leia armatuurvarrast või muud taolist maa seest siis kaldun arvama,et ehk on need ikka kestvad asjad.

Postitatud: N Mär 13, 2008 22:08
Postitas tai
disco kahe kohta: http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=22

Isiklikult soovitan disco 1

Ma soovitan ka sama

Postitatud: R Mär 21, 2008 11:03
Postitas Taisto
Tere fassi!

Kui soovid Disco I-te, siis mul just pakkuda üks kobe tükk:

http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1525

Hetkel plokikaas vahetamisel aga kui valmis saab, siis saab näha ja katsuda ja sõita nagu mühiseb.

Hinna üle saame aru pidada.

Jaksu!

Taisto