1. leht 1-st

DISCO 96a. 2,5tdi

Postitatud: R Apr 11, 2008 19:15
Postitas eku
Tere! olen värske discovery omanik.küsimus järgmine,autol pöörded üle 3,5 tuhande ei lähe ja tundub, et jõudu on nats vähe? Andke nõu! :(

Postitatud: R Apr 11, 2008 19:17
Postitas tt
alusta õhu- ja kütusefiltrist

Postitatud: R Apr 11, 2008 19:20
Postitas eku
Filtrid on vahetatud, kuid muutusi ei ole.

Diagnostikasse

Postitatud: R Apr 11, 2008 19:29
Postitas Kalamees
See paelaga auto ehk on hammasrihm mõne hamba jagu vale. Ja et Pärnust siis teised pärnakad ütlesid kus remondivad, Raekülas autobaasis, Riia maanteel Statoili taga.

Postitatud: R Apr 11, 2008 19:38
Postitas tt
ega pole andmeid millal viimati hammasrihma vahetati ja kõrgsurvepumba ajastust sätiti?

suitsu (sinist/musta/valget) tagant?

3500 pöördeni jõutakse vaevaliselt või kiirelt?

Postitatud: L Apr 12, 2008 20:22
Postitas RV8
Omades isiklike kogemusi 300 tdi ga, gaas põhjas pöörded seisval autol on 83 kwh ca 4000 rpm, 90 kwh 4700 rpm. Aitori jutust muuseas ei selgu, kas on diisel, või bens. mootoriga tegemist. Alustama paks jah filtritest.

Postitatud: E Apr 14, 2008 07:37
Postitas eku
Tegemist on diisel autoga. hammasrihma vahetuse kohta andmed puuduvad.3,5 tuhandeni jõuab kiirelt ja siis on sein ees. tänud :)

Postitatud: E Apr 14, 2008 17:01
Postitas prt
Lõhnab reguleerimise järele.
Äkki on prombleem hoopiski gaasipedaali/trossi või pumbapealse hoovastiku ebakorrektses liikumises.
Kui hoovastik ei liigu korralikult lõpuni, siis ongi viga käes.

Peaks pumba etteande hoova lõppasendit sättima, et pöördeid juurde lisada.
Asjasse peaks suhtuma ettevaatusena, kuna auto eelmine omanik ehk püüdis mingit viga varjata, mis ilmneb kõrgematel pööretel.

Postitatud: K Apr 16, 2008 14:42
Postitas moiva
Kui hammasrihma vahetamise kohta inf puudub, siis ma loomkatseid mootori pööretega enne rihma vahetamist ei teeks. :?

Postitatud: K Juun 04, 2008 19:33
Postitas Taisto
Kust sa kütet ostad?

Võtsin hiljuti Olerexist, pihustid tõmbas umbe kohe.

Siis Statoili kütet peale ja pöördeid kiirendusel, hakkas jälle vurama.

Soovitan pihusteid kontrollida.

Taisto