1. leht 1-st

Land Rover 109 Series III ümberehitus

Postitatud: T Mai 20, 2008 22:28
Postitas pirx
Tere. Selline küsimus, et kas on võimalik ja kui siis, kui keeruline on Land Rover 109 Series III Pick Up-i rooliratta ja pedaalide paremalt(inglise varjant) poolt vasakule tõstmine? Milliseid uusi osi selleks on vaja?

Re: Land Rover 109 Series III ümberehitus

Postitatud: K Mai 21, 2008 00:03
Postitas landy
pirx kirjutas:Tere. Selline küsimus, et kas on võimalik ja kui siis, kui keeruline on Land Rover 109 Series III Pick Up-i rooliratta ja pedaalide paremalt(inglise varjant) poolt vasakule tõstmine? Milliseid uusi osi selleks on vaja?
Kõik vajalikud augud on keres olemas. Vaja on sul uut armatuuri (olemasoleva ümber tegemine vaevaline)ja roolisüsteemi.
Lisaks roolisüsteemile, pedallidele ja armatuurile on vaja ümber teha ka elektrijuhtmestik ja vahetada esituled. Ka salongi küttesüsteemi vajab ümber tõstmist-tegemist.

Kõik vajalikud jupid saad (kasutatault) Eestist. Inseneeril peks kõik olemas olema, aga leiab ka mujalt.

Eestis peaks mälu järgi liiklema 3 või 4 RHD markeeringuga Series landikat.

Re: Land Rover 109 Series III ümberehitus

Postitatud: K Mai 21, 2008 15:06
Postitas pirx
Landy kirjutas:
pirx kirjutas:Tere. Selline küsimus, et kas on võimalik ja kui siis, kui keeruline on Land Rover 109 Series III Pick Up-i rooliratta ja pedaalide paremalt(inglise varjant) poolt vasakule tõstmine? Milliseid uusi osi selleks on vaja?
Kõik vajalikud augud on keres olemas. Vaja on sul uut armatuuri (olemasoleva ümber tegemine vaevaline)ja roolisüsteemi.
Lisaks roolisüsteemile, pedallidele ja armatuurile on vaja ümber teha ka elektrijuhtmestik ja vahetada esituled. Ka salongi küttesüsteemi vajab ümber tõstmist-tegemist.

Kõik vajalikud jupid saad (kasutatault) Eestist. Inseneeril peks kõik olemas olema, aga leiab ka mujalt.

Eestis peaks mälu järgi liiklema 3 või 4 RHD markeeringuga Series landikat.
Kui palju need jupid maksma võiks minna. Ümber tõstaksin ise ja elektrik on ka olemas. Ja vel selline küsimus, et kui vastupidavad sellele mudelile pakutavad bensiini ja diidelmootorid on?

Re: Land Rover 109 Series III ümberehitus

Postitatud: K Mai 21, 2008 16:07
Postitas landy
pirx kirjutas: Kui palju need jupid maksma võiks minna. Ümber tõstaksin ise ja elektrik on ka olemas. Ja vel selline küsimus, et kui vastupidavad sellele mudelile pakutavad bensiini ja diidelmootorid on?
Juppid ehinda küsi kasutajalt Inseneer.

Seal kasutatud 2,25L bensiini ja diislemootorid on üldiselt pikaealised. Remondivälp on kesksmise kasutuse juures 20-25 aastat. Üldse on neile mootoritel kolm hülssidega remondikomnplekti/mõõtu (kui õieti mäletan). Seega peaks ühe plokiga peale esimest remonti veel ca 50 aastat lahedalt ära elama. On see sulle piisav varu?

Postitatud: N Mai 22, 2008 10:56
Postitas prt
HMMM..
Kas seadus mitte ei keela muuta rooli-ja pidurisysteemi?!

Postitatud: N Mai 22, 2008 12:05
Postitas landy
prt kirjutas:HMMM..
Kas seadus mitte ei keela muuta rooli-ja pidurisysteemi?!
Ei keela, sest praegu võetakse massilisslt arfele Inglismaalt toodud ja ja siin ümber ehitatud autosid (maastureid).

Landika puhul pole tegu isegi mitte ümberehitusega, kuna auto on toodetud algselt mõlemapoolse liikluse jaoks ja kõik vajalikud augud/kinnitused on autol olemas. Sisuliselt "bolt-on" teema. Isegi kojamehed käivad "õiet pidi".

Kui auto on veel VIN-koodi eelsest ajast, siis ei saa ARK isegi aru, kumma poolse rooliga seemasin tehasest tuli.

Postitatud: R Mai 23, 2008 20:56
Postitas prt
selge - võtan sõnad tagasi.

Re: Land Rover 109 Series III ümberehitus

Postitatud: P Juun 08, 2008 20:14
Postitas pirx
Landy kirjutas:
pirx kirjutas:Tere. Selline küsimus, et kas on võimalik ja kui siis, kui keeruline on Land Rover 109 Series III Pick Up-i rooliratta ja pedaalide paremalt(inglise varjant) poolt vasakule tõstmine? Milliseid uusi osi selleks on vaja?
Kõik vajalikud augud on keres olemas. Vaja on sul uut armatuuri (olemasoleva ümber tegemine vaevaline)ja roolisüsteemi.
Lisaks roolisüsteemile, pedallidele ja armatuurile on vaja ümber teha ka elektrijuhtmestik ja vahetada esituled. Ka salongi küttesüsteemi vajab ümber tõstmist-tegemist.

Kõik vajalikud jupid saad (kasutatault) Eestist. Inseneeril peks kõik olemas olema, aga leiab ka mujalt.

Eestis peaks mälu järgi liiklema 3 või 4 RHD markeeringuga Series landikat.
küsimus siis Inseneerile, et kui palju need vajalikud jupid maksma võiks minna ja kas need olemas on?

Re: Land Rover 109 Series III ümberehitus

Postitatud: P Juun 08, 2008 20:31
Postitas landy
pirx kirjutas: küsimus siis Inseneerile, et kui palju need vajalikud jupid maksma võiks minna ja kas need olemas on?
Inseneeri härra peaks 10.06.08 Venemaalt tagsi olem aja seejärel tasub ise talle helistada.