Sa arvatavasti mõtled
seda varianti. Sulle teadmiseks Land Rover ei ole kunagi teinud Luxury varianti. See on mingi Auto Tupiku sellide väljamõeldis. Tippmudelid on ES ja HSE (kõige vingem).
EDIT: Inglastel on mudelijärjestus järgmine: E, S, GS, XS, ES, Pursuit, Landmark, ES Premium.
Mis puutub ostueelsesse ülevaatusesse, siis siin ei ole midagi teada. Võta auto ja vii mgroverisse või IM'i. Las spetsid pistavad juhtmed taha ja vaatavad üle. Kui müüa mingitel põhjustel keeldub autoga läbivaatlusele tulemast (tavalised on: pole aega, dokumendid pole minu käes ei saa sõita, nii hea auto kohe ostetakse ära ja mul pole vaja seda jooksutada jne), siis kergita viisakalt kaabut ja mine järgmist otsima. Pruugitud auto ost nõuab kannatlikust ja külma närvi. Parem lase esialgu heana tunduv isend minna kui end kaelani pasa sisse mässid. Mitte, et konkreetne isend saast oleks, aga üle kontrollima pead kõik.
Mida disco II puhul jälgima pead on ikka klassikalised: mootor (nõuab väga korrektset hooldust, vastasel juhul võib juhtuda näiteks
see), käigukast, vahekast, jooksud jne. Veidi kulukad lõbud peaksid veel olema esimesed rattalaagrid (kontrollitakse nagu laagreid ikka, rattad õhku ja logista) ja tagumine kütuse pump (hakkab häält tegema). Loomulikult võiksid võimalusel kontrollida kas on mingi suurema
avarii läbi teinud. Auto on küll raami peal ja kere on "lisavarustus", aga siiski võib mõne leedu külasepa töö parandamine päris kulukaks minna.
Viimane "Luxury" Discovery mida mina Auto Tupikus vaatamas käisin, oli halvasti tagasi keritud spidomeetri (hakkab näit vilkuma), puuduva mootori katteta (see mis heli isoleerib) ning ilmselgete tunnustega, et mootor on maha käinud auto küljest. Pisivigu oli veel. Järeldused tee ise.
Urmas