Juuniöö safari Tallinnas!
Postitatud: L Juun 14, 2008 09:54
Kõigile unetutele või valgete ööde nauteljaile!
Kuna viimastel aastatel on ära kadunud mitmed Tallinna sisesed offroad kohad:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=315 ... innasafari
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=728 ... ht=astangu
siis oli hea meel avastada värske offroadrada, mille linnaisad koos erainvestoritega on just valmis saanud.
NB! Tegu on kaardile kantud teatud liigilise teega!
Tõsi, kardan et peagi sinna enam sõitma (autodega) ei lasta. Seega kasutame ära juhuse.
Seekordse raja teeb eriliseks see, et muda rajal ei ole , küll võib sed aga raja kõrvalt leida. Ümbritev loodus on kaunis ja puutumatu ning rajalt avanev vaade on võrratu.
Küll esitab rada mõned nõuded ja hulga väljakutseid tehnikale.
1)Korras amordid ja vedrud peavad (startides) olema
2)Auto küljest ei tohi pikaajalise põrutamisega midagi olulist irduda.
3)Võib tulla julgelt ka linnrehviga, kuid väga madalad autod võiavd kõhualusele haiget teha.
4)Eesiosas ei ja kõhu all tohiks olla plastikut või tipnevaid voolikuid/juhtmeid, mille puudumine hiljem meelhärmi põhjustaks.
Pakun võimalust rajal testida kui heas korras on su auto amordid ja vedrud (millal õliamort keema läheb näiteks) ning kas su auto puksid ja padjad on head seisus.
Kogunemine 14.06.08 kell 23:00 Kadaka autoturu tagumises parklas.
Safari kestvus ca 2 tundi.
Kuna viimastel aastatel on ära kadunud mitmed Tallinna sisesed offroad kohad:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=315 ... innasafari
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=728 ... ht=astangu
siis oli hea meel avastada värske offroadrada, mille linnaisad koos erainvestoritega on just valmis saanud.
NB! Tegu on kaardile kantud teatud liigilise teega!
Tõsi, kardan et peagi sinna enam sõitma (autodega) ei lasta. Seega kasutame ära juhuse.
Seekordse raja teeb eriliseks see, et muda rajal ei ole , küll võib sed aga raja kõrvalt leida. Ümbritev loodus on kaunis ja puutumatu ning rajalt avanev vaade on võrratu.
Küll esitab rada mõned nõuded ja hulga väljakutseid tehnikale.
1)Korras amordid ja vedrud peavad (startides) olema
2)Auto küljest ei tohi pikaajalise põrutamisega midagi olulist irduda.
3)Võib tulla julgelt ka linnrehviga, kuid väga madalad autod võiavd kõhualusele haiget teha.
4)Eesiosas ei ja kõhu all tohiks olla plastikut või tipnevaid voolikuid/juhtmeid, mille puudumine hiljem meelhärmi põhjustaks.
Pakun võimalust rajal testida kui heas korras on su auto amordid ja vedrud (millal õliamort keema läheb näiteks) ning kas su auto puksid ja padjad on head seisus.
Kogunemine 14.06.08 kell 23:00 Kadaka autoturu tagumises parklas.
Safari kestvus ca 2 tundi.