1. leht 3-st
Land Rover Disco 2 rehvid
Postitatud: R Juun 20, 2008 10:31
Postitas yksikryytel
Küsimus järgmine, mis mõõtu rehv alla mahub Disco 2-le, autol all praegu 255/65R16. Kas 265/70 R16 mahuvad alla või hakkab koopasse kinni jooksma keeramise aeg?
Veel üks rumal küsimus, palju peab rehvirõhk olema 255/65R16 rehvidega? Ei leia netist ka kuskilt.
Rehvid
Postitatud: R Juun 20, 2008 13:05
Postitas Kalamees
Mul all 265/70 16 pole viga. Rehvi rõhu kohta ütleb auto kasutus juhend et igasugu rehvi korral ilma koormata sõites ees 1,9 ja taga 2,6, millegipärast autodata andis sellise laia rehvi kasutamis puhul 3,2. jne
Aga see vääga ebamugav sõita meie teedel. Proovisin, sõidu ja kulgemise mõnu langes 30 prossa.
Postitatud: R Juun 20, 2008 14:42
Postitas landy
Sai soovitatud kunagi kuldne kesktee oma autoga ja linnas 2,1-2,3 ning võimlusel maastikul 1,8-2,0 (eeldab autos kompressorit)
Postitatud: L Juun 21, 2008 05:53
Postitas ruut
265/75R16 probleemivabalt. Keeramisel võib käia veidi vastu plastiklogarit.
Postitatud: E Juun 23, 2008 14:56
Postitas Myrgel
Postitatud: K Juun 25, 2008 12:23
Postitas Una
Rehvirõhk ees 1.9 ja taga 2.6 (kui haagis järel siis kuni 3.2) Nii on tehase manualis kirjas.
Postitatud: R Veebr 03, 2012 12:43
Postitas Chopper
Tahtsin just sama küsimusega teema tekitada aga siin juba enamus vastuseid olemas - mõõt Disco II-le 255/65/R16

Selline küsimus muidugi oleks, et missuguseid All Terrain rehve soovitaksite suveks Disco II-le?
Ja kas valuvelg on parem kui plekkvelg?
Üks asi ununes:
Ma ei tea velgedest ka ju mitte midagi.
Kui rehvid oleks 255/65/R16 siis velg peaks olema ......?
Postitatud: R Veebr 03, 2012 14:52
Postitas landy
Kui rahakott kannatab, siis BFG TA Allterrain on üle prahi. Suur läbisõit, vaikne maanteel ja hea läbivudega ka maastikul.
Velje valik (valu vs. teras) on rohkem maitse asi. Metsa ja talveks küll ehk trasvelge soovitaks pigem.
Kui konkreetmne huvi, kirjuta
kristjan@jrmotors.ee ja vaatame mida pakkuda saab.
Postitatud: L Veebr 04, 2012 11:24
Postitas Chopper
kiri saadetud
Postitatud: P Veebr 05, 2012 15:14
Postitas Chopper
Aga mis arvate näiteks Yokohama G012 rehvidest? Tiba on odavamad kui BFG AT aga ma ei leidnud eriti halba netist nende kohta.
Postitatud: P Veebr 05, 2012 15:47
Postitas landy
Chopper kirjutas:Aga mis arvate näiteks Yokohama G012 rehvidest? Tiba on odavamad kui BFG AT aga ma ei leidnud eriti halba netist nende kohta.
Totul vist olid need kunagi autol alla.
Ainus viga mida olen kuulnud on see, et kleepuvas mudas ja savises plägas kipuvad end jube kinni märsima ja ei viska mustrit enam tühjaks ning, siis ei liigu selle autoga enam paigalt. Ka ei ole küljeklots eriti agressiivne, et näiteks rööpst välja ronida.
Samas pidavat olema üsna hea just kõva põhjaga ruusa-liiva-metsavahe rehv. Talvetingimustes kasutuse kohta ei osak midagi öelda.
Postitatud: P Veebr 05, 2012 16:35
Postitas Chopper
BFG AT oleks siis ikka parem valik.
Postitatud: P Veebr 05, 2012 16:58
Postitas 007
Chopper kirjutas:BFG AT oleks siis ikka parem valik.
Absoluutselt. Kontrollitud. Mina olen nendega ka Austrias ära käinud ja ka 130 km/h ei mölisenud väga palju asfaltil. Kui väga ei uha nagu mina siis 3 aastaringi lased läbi nendega. Viimane talv muidugi kipub juba libedaks vbl.
Postitatud: P Veebr 05, 2012 19:54
Postitas landy
Chopper kirjutas:BFG AT oleks siis ikka parem valik.
Kõvemad vennad on kuni 80.000km nendega läbi uhanud ja siis ka veelmaha müünud. Isegi müüsin ühe täiesti olematu mustrijäägiga jooksu 500 EEK eest maha.
Postitatud: P Veebr 05, 2012 20:06
Postitas 007
No mina sõidan aastas 30K. Seega 90K kolme aastaga. Umbes 60 K sõitnud rehvid läksid vist Inseneerile koos "korjusega". Ja andis sõita küll veel.