1. leht 2-st
Milline oleks arukas valik
Postitatud: N Juun 26, 2008 12:05
Postitas heli
Naine, väikesed lapsed, teeta metsatalu, pealinn ja LR. Olge hääd aidake leida sellise koosluse mõistlikuim valik. Land Rover...see on otsustatud. Aga olen vaadanud Discover II ja RR, kas bensiin või diisel, kas automaat või manuaal(siiani olnud manuaal)
Silma on jäänud
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... cbdbb97e57
Maastikul õppesõit on järgmine level

Postitatud: N Juun 26, 2008 13:16
Postitas LittleSuzi
Sellise hubase koosluse peale soovitaks ehk Disco II'hte ning kindlasti automaati. Disco puhul pole ehk mootoris põletatav vedelik oluline.
Samas RR on ilusam ja elegantsem, kuid sel juhul ei soovita diislit (usalduslikud allikad tõdevad, et RR'i diisel mootorid ei ole nii pommikindlad, kui eeldaks) ... mudugi on RRi bensu kulu üle keskmise.
Ning maastikul õppesõit ei ole ka probleem

Postitatud: N Juun 26, 2008 14:15
Postitas 007
Soovitan ka Disco II -te. Automaati ja diislit tagatippu. Kui proovida isu, siis annab kokku leppida.
Ikka DII
Postitatud: N Juun 26, 2008 16:41
Postitas Kalamees
Disc 2, tee proovisõitu ja siis veendud, mõnusalt pehme minekuga ja diisel. Ja seeliku konstruktsioon peab vastama sellele suht kõrgele masinale.

Postitatud: N Juun 26, 2008 17:23
Postitas 007
.... ehk siis lühike peab olema

Just
Postitatud: N Juun 26, 2008 17:45
Postitas Kalamees
Mul on selleks kinda laekas käärid ja mõnedele saab mainida kas teeme lõhemaks või lõhiku pikemaks. Aga muidu väga peaks masin sobima daamile, kerge juhtida.
Postitatud: N Juun 26, 2008 18:22
Postitas Valge Hiir
Mina anna antud olukorras hääle DII'le

.
Mida rohkem mugavust ( aut.kast; el.vidinad; kliima/kont jne. ) seda parem ja võib ka vabalt olla diislit tarbiv isend.
Kuigi V8 on ikkagi V8.
Postitatud: N Juun 26, 2008 20:23
Postitas heli
Kuulge Discovery II visuaalselt väga OK, väga ajatu/klassikaline olemus! Kas Te palun selgitate, et miks automaat!? Ja kas diislid tavatsevad ikka külmal talvehommikul käivituda:)
Seelikute konstruktiivses osas on mul lahendused paigas aga proovisõidu osas kontakteerun, see on tähtis

!?
Postitatud: N Juun 26, 2008 20:37
Postitas landy
Siinkohal jah Soovitaks RR -ile kindalsti Disco II-te. Selle auto tüüpvead on teada ja ka siin foorumis korduvalt läbi lahatud.
Vaata pigem rikkaliku SE-varustusklassiga autosid, kuna hinnvahe väike.
Nii manuaal-kui automaatkast on väga töökindlad, automaat lihtsat mugavam, kuigi küttekulu ca liiter 100km kohta rohkem.
Kas otsid pigem 5-e või 7-e kohalist varianati?
Läänest toodud autodele ära läbisõite ja müügimeest jutte usu. Enne kui otsustad, kutsu mind või kedagi asjkohast autot üle vaatama, sest tihti on müügikuulutused ebatäpsed ning müügimehed ajavad "kõverat" juttu auto kohta..
KINDLASTI lase ostueelne ülevaatus teha, säästad hulga raha ja närve!
Kehvade teedega või teedeta maastiku jaoks jäta raha ka korralike maastikurehvide jaoks, sest ilma nendeta pole ka kõige paremast maasturist eriti kasu.
P.S. Pealgi on maal ka traktori eest kasutatav, sest suudab vedada kui 3,5tonni haagist!
Vaata ka teist teemat, kus naisterhvas endal emaasturit valis:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=175 ... =discovery
Automaadist
Postitatud: N Juun 26, 2008 20:45
Postitas Kalamees
Automaat hea mugav eriti linnas. manuaali ei tea, vanematel Roveritel oli sidur suht raske. Mis puutub külmas käivitamisse, siis Td5 mootor käivitub kiiremini külmas kui paljud bensiiniga liikuvad masinad. Diislil peaks tehasest peal olema Webasto, kui seda mõne lisa vidinaga varustada siis saab hommikul sooja masinasse istuda. Aga eks pead ise proovima masinat linnas ja maanteel.
Postitatud: N Juun 26, 2008 23:21
Postitas LittleSuzi
noh ... et Disco2 on hea, selle vastu ei vaidlegi.
Kuid võimalusel proovi ka Range Roverit - see on omaette maailm

Postitatud: R Juun 27, 2008 07:45
Postitas landy
LittleSuzi kirjutas:noh ... et Disco2 on hea, selle vastu ei vaidlegi.
Kuid võimalusel proovi ka Range Roverit - see on omaette maailm

Proovida tasub, kuid tuletan siinkohal meelde teema alagataja tutvustust :
Naine, väikesed lapsed, teeta metsatalu, pealinn ja LR.
Mina ei tahaks nüüd küll see naisterahvas olla, kellele kesest põlismetsa hommikul kodust lahkudes öeldakse "EAS fault" või veel hullem käitutakse veakoodile omaselt.
RRII Inimesele, kes tahab oma ellu veidi vürtsi, iga päev on nagu loterii

Postitatud: R Juun 27, 2008 08:33
Postitas tai
Võta ikkagi disco 1 viimased aastad ja automaat (miske 98 a hea tulemus) Igasugused keedan küpsetan ja koon autod ei ole need, millega metsatalus olla ja käia. Mida vähem elektert ja tilulilu seda hooldusvabam see auto saab olema. RR sisse on topitud mägedena hellusi (el istmed, srs abs...) Tegelikkuses saab need olema vaid pigem peavalu kui mugavus.
Vanema aparaadiga saab minna ka viisakalt natuke kaugemale , kui metsatallu ja väikeses seadistamisega saab ka teamst väga eeskujulik maantee rakett. Muidugi disco II on td5 mootoriga, mis on ökonoomsem ja võimsam! aga ... kui ta peaks oma elektroonikaga rõõmu tegema hakkama, siis ...
lihtsalt minu arvamus.
Postitatud: R Juun 27, 2008 10:44
Postitas heli
Eelmise saj. alul kui meie häärber siia põldudele ehitati on kirikuraamatust näha, et kihelkonna kirikusse talviti ei jõutud. Meie sõitsime vanaema juurde talvel selliselt, et kolhoosist tuli linttraktor -suur plaat taga...sõideti autodega sinna peale ja "sõitsimegi" kohale.
Nüüd on maja rakendatud aastaid suvemajana...ma keeldun siit sügisel lahkumast...
Kliima on ju ka soojenenud ja seiklused hoiavad meid värsked. ....ja kuidas see oli.."homset pole ju olemas"
Kõik mis olete soovitanud julgustab!
Kui jääb nüüd silma mõni DiscoII või RR selline millest meil siin juttu on olnud...andke märku! Kas peaks ostu-müügi rubriiki kuulutuse panema?
Postitatud: R Juun 27, 2008 11:10
Postitas landy
Viimast lõiku lugedes siiki pigem Disco II või Disco I tootmise lõpu osast (1996-1998), Sisekujundus juba sarnane Disco II-le, kuid puudub liigen elektroonika ja on põhineb legendaarse Defenderiga samal tehnikal.
Samas on Disco I seitsmekohalisena on taga veidi ebamugavam(külgsuunas istmed), ning vähem on ka igasugu linna ja maantesõidu jaoks mõeldud elektrioonilisi abimehi. Ka on mootor manateel ja linnas uimasem ning kriipsu janusem.