1. leht 1-st

korrosioon

Postitatud: R Veebr 24, 2006 13:43
Postitas toomas
tre,

siin ühes varasemas teemas oli sõnaga juttu tõrjest ja profülaktilisest hooldusest..

äkki arutaks selle lõngakera ka lahti??
kuis, millega, kulu rahaline?

t
t@mob.ee

Postitatud: T Veebr 28, 2006 17:43
Postitas RV8
Olen kasutanud DINITROL i tooteid. Neid müüb Stokker Tallinas Forelli tn l. paigaldus suruõhuga, olen ostnud neid pudwlid, mis kohe vindiga suruõhupüstoli külge lähevad. Tavalised pussupudelid nii suure tööpuhul on liiga kulukad. Kus seda tööd tehakse ei oska soovitada, mina seda teenust ei osuta,ainult omale olen teinud.

Postitatud: T Veebr 28, 2006 21:03
Postitas Pihelgas
RV8, kas sinu jutt käib alusvankri profülaktilise hoolduse kohta?

Mul oleks hetkel suur huvi teada saada, mismoodi peatada alumiiniumi korrosioonilärakad kerel enne, kui auk sees :twisted:

Postitatud: K Mär 01, 2006 10:09
Postitas RV8
Jah alusvankrist ja terasest, ja sisepindadest ka Al puhul. Selle halli pudeda korrosiioni vastu eriti rohtu pole. kahjuks. Kui siis uus paneel osta mis on majanduslikult vastuvõetamatu. Kus probleem on, uste alumistes äärtes?

Postitatud: K Mär 01, 2006 13:09
Postitas landy
Kahjuks on seda slumiiniumi osüdeerumist võimalik vaid ennetda, kuid mitte ravida. Kui uut ust või pelkki osta ei saa, on mõnda ega võimalik end pette neetides rihevdatud plekist riba sinna peale. Aitab mõnda ega ust koos hoida ja ka silma ei riiva.

Postitatud: K Mär 01, 2006 19:33
Postitas Pihelgas
pigem mõned lärakad tagumiste poritiibade servades. Tagumise stange pealmine äär (alumise luugi all). Kehv lugu muidugi, kui korrosiooni levikut piirata ei saa. Äkki saab aeglustada?

Postitatud: N Mär 02, 2006 00:08
Postitas gixxef
Poodides müüakse igatsorti "vedelat tsinki",äkki teha väheke külmgalvaanikat ?

Postitatud: N Mär 02, 2006 10:35
Postitas RV8
Galvaanilise kaitse ja tsinkimisega on lugu järgmine:
1.Elektrokeemiliselt saab kaitsta kahte metalli nii, et üks neist on aktiivsem (tsink Zn) ja teine passivsem (raud Fe). Korrodeerub aktiivsem (tsink), passivsem on kaitstud. Kuna tsink ise "roosteteb" väga aeglaselt siis ongi kaitse tagatud.
2 Tsink (Zn) ja aluminniumi (Al) koosmõjus on Al on aktiivsem. seega AL ja Zn kokkupanek SOODUSTAB Al korrosiooni.
3. Al ja Fe kookupanekul ( antud juhul näiteks Land Roveri ukse alumine äär) tomub selline asi et Al "kaitseb rauda" ehk siis korrodeerib.
4. antud juhul korrosiooni saab aeglustada veetõkkega, ehk siis mingi orgaanilise ainega mis tekitab veekindla kihi. Eelektrokeemiline korrosioon ei toimu ilma veeta.


kui on huvi vaadake ise kuskilt mis asi on "elktrokeemiline korrosioon" ja "metallide pingerida".

Postitatud: N Mär 02, 2006 12:35
Postitas Pihelgas
RV8 kirjutas: 4. antud juhul korrosiooni saab aeglustada veetõkkega, ehk siis mingi orgaanilise ainega mis tekitab veekindla kihi. Eelektrokeemiline korrosioon ei toimu ilma veeta.


kui on huvi vaadake ise kuskilt mis asi on "elktrokeemiline korrosioon" ja "metallide pingerida".
whoa :D kas mu pähkel sai õigesti aru, et näiteks nn. kivikaitse oleks lahendus?

Postitatud: N Mär 02, 2006 13:27
Postitas RV8
Kivikaitse oleks vist jah lahendus välispindadele.

Postitatud: P Aug 20, 2006 12:27
Postitas RV8
Tegin ise korrosiooni tõrje Discovery le, pole vahet kas 1 või 2, materjali ja ajakulu peaks sama olema. Kokku kulus 6 tundi aega, 5 liitrit Dinitroli. Kasutasin survepesurit ja kompressorit vaha pealekandmiseks, sõiduk seisis põrandal, seega oil üksjägu püherdamist auto all. Enne kui teistkorda sama tööd tegema hakan, uurin, palju see teenusena maksab.