1. leht 1-st
LR Series 3
Postitatud: N Sept 18, 2008 01:12
Postitas pirx
Tere, mind huvitab asjatundjate arvamus selle masina kohta
www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=474834 . Head ja halvad küljed- mul tõsine huvi???
Postitatud: N Sept 18, 2008 07:22
Postitas landy
Minu ainus füüsiline kokkupude antud isendiga oli LR sünnipäeval.
Väidetavalt on oma vanuse kohta heas seisukorras.
Kõik sõltub sellest, milleks sul teda vaja on?
P:S. Ainult, et need rauad, küll sinna ette ei sobi.
Postitatud: N Sept 18, 2008 07:32
Postitas Kjen
See auto osales LR kevadüritusel kena ja väga stiilse naispiloodiga roolis.
Seega see auto jaksab keskmise pikkusega maantesõitu teha küll. Ainult mäletan, et sillaõli oli lekkima hakanud ja 1 plekitükk lahti vibreerinud
Auto jättis küll natuke räämas mulje, pakiruum oli põhjata ja põhja all midagi ripendas. Hooletussejätmisele vihjab muidugi müügikuulutus ka.
Netis surfamise põhjal võiks väita, et autot on kasutatud hobusefarmi majandusautona.
Minu samasuguse mootoriga auto miskipärast nii ökonoomne ei ole.
Postitatud: N Sept 18, 2008 08:10
Postitas landy
Kjen,iga nõus. Üldseisukord vanuse kohta hea, kuid vajaks hoolitsevat kätt ja väikest kõpitsemist/puhastamist.
Arvan, et sellest saad endale suhteliselt väikese vaeva ja kuludega väga stiilse pühapäevaauto.... järgmiseks paarikümneks aastaks
Jooksev sillaõli võib tekkida ka peale pikka seismist taas kasutusel võtust. Simmerid-tihendid kipuvad väsima.
Silla leke
Postitatud: N Sept 18, 2008 09:32
Postitas Kalamees
Alati tasub ka silla tuulutus üle kontrollida. Kui see umbes tekkib sõites surve sisse. Ühel oma isendil oli sama lugu, nagu tuulutuse avasin kostis paras vile.
Postitatud: N Sept 25, 2008 15:27
Postitas pirx
Landy kirjutas:Minu ainus füüsiline kokkupude antud isendiga oli LR sünnipäeval.
Väidetavalt on oma vanuse kohta heas seisukorras.
Kõik sõltub sellest, milleks sul teda vaja on?
P:S. Ainult, et need rauad, küll sinna ette ei sobi.
Tasub siis osta või ei? Ma tahaks seda autot tegelikult selleks, et sõita vähe maastikul ja metsas. Plaanis oleks alla panna vähe tõsisemad maastikurehvid(suuremad/laiemad)-võibolla vints. Kas selleks see masin sobib? Kindlasti ei hakkaks see masin olema igapäevakasutuses.. Kusjuures sinna ma mahtusin isegi rooli taha ja sain isegi seda masinat juhtida. Defenderit roolida ei saa- lihtsalt ei mahu ära.
Postitatud: N Sept 25, 2008 16:20
Postitas landy
pirx kirjutas:
Tasub siis osta või ei? Ma tahaks seda autot tegelikult selleks, et sõita vähe maastikul ja metsas. Plaanis oleks alla panna vähe tõsisemad maastikurehvid(suuremad/laiemad)-võibolla vints. Kas selleks see masin sobib? Kindlasti ei hakkaks see masin olema igapäevakasutuses.. Kusjuures sinna ma mahtusin isegi rooli taha ja sain isegi seda masinat juhtida. Defenderit roolida ei saa- lihtsalt ei mahu ära.
1)Siin rääkisn masinast pikemalt:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13051
2)Defenderi ja Serises LR kabiini mõõdud samad

P.S. Millise Defenderiga sa võrdled? Ega ometi uue Fordi mootoriga isendiga?
Seal on tõesti kitsas, uus armatuur ja uus iste võtavd kogu ruumi ära. Kalssikalises defaks hulga lahedam.
Postitatud: N Sept 25, 2008 17:30
Postitas Kjen
Mis Sul ikka kaotada on? Ega nende turuväärtus enam ei vähene ja varuosi läheb vähe ja need on ka mõistliku hinnaga.
Kui Sinu metsaskäimised on maastiku "karmuselt" näiteks pigem sellised LR klubi ürituste moodi, siis see auto sobib väga hästi. Mina oma pika ja üsna kulunud AT-rehvidega seriesega olen päris mitmel klubi üritusel käinud ja saanud samaga hakkama, millega defekad.
Aga kui soovid läbida midagi, mis meenutab eesti 4x4 karikasarja etapi parimaid lõike, siis vaata midagi muud. Land Cruiserit näiteks. Sellest pole minul kahju vähemalt.
Suuremate rehvidega ära üle pinguta, autol on ju päris tilluke mootor ja lihtsalt purunevad sillaosad ja roolivarrastik.
Postitatud: N Sept 25, 2008 19:12
Postitas landy
Series- LR-ist on võimli kteha ka tõesilselt stiilne auto:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage18.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage24.htm
Konkreetnest masinat ehitati aastaid. (Tegelikult on pildidl S-III 109",. kuigi te seda võib olla ei usu).
Selle masina bensiinimootor käis vaikselt ja ühtlaselt nagu Singeri õmbkusmasin. (Olin seda kuuldes kadeduset roheline) Kütusekulu saadi ca 12L/100 kanti (mis on ülihea tulemus).
Alla pandi 235/85 R16 mudrehvid ja sfaritel liikus kenasti:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage43.htm
Kuid kihutada ei tasu, tegu ei ole ralliauatoga:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage30.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage32.htm
Samas on tegu vastupidava autoga.
1)Ratstele
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage34.htm
2)Õli kontroll mootoris
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage37.htm
3)Ja uuesti teele:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage39.htm
Postitatud: P Okt 05, 2008 14:06
Postitas 31zgd
Tekkis küsimus sellel autol olevate kangide kohta, mida teeb kollase nupuga kang põrandal , punane oli aeglusti , lisan siia juurde ka pildi
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: P Okt 05, 2008 17:11
Postitas landy
Postitatud: P Okt 05, 2008 20:41
Postitas Rein
No aga siis ju ikkagi nii olnud, et vanadel mudelitel tuli 4wdsisse lülitada, tava olus siis ikkagi 2wd. Mul üks tuttav vaidles, landrover kogu aeg pidev nelik olnud.

Postitatud: E Okt 06, 2008 01:15
Postitas landy
1948-1950 Series I oli 4dw pidev ilma keskdifrita
1950-1985 (series mudelid lülitava nelikveoga)
1970-... Range Rover pidev nelikvedu
1983- ... Defender pidev nelikvedu
1989-... Discovery pidev nelikvedu
Postitatud: E Okt 06, 2008 16:27
Postitas Rein
Seria I ajal oli siis ikka tõesti raud veel rauast, et need hammakad vastu pidasid.
Postitatud: E Okt 06, 2008 16:51
Postitas landy
Rein kirjutas:Seria I ajal oli siis ikka tõesti raud veel rauast, et need hammakad vastu pidasid.
Pigem puudusid korralikud kõvakattega teed...