1. leht 1-st

Roveri remont

Postitatud: E Okt 20, 2008 08:42
Postitas gunnar
Kes teab , kus Tartus remonditakse Rovereid, on 1999a masin.Pole suur viga, aga ise ei oska?

Re: Roveri remont

Postitatud: E Okt 20, 2008 09:03
Postitas tt
gunnar kirjutas:Kes teab , kus Tartus remonditakse Rovereid, on 1999a masin.Pole suur viga, aga ise ei oska?
foorumi otsingufunktsioon on sinu sõber

http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... ont+tartus

Re: Roveri remont

Postitatud: E Okt 20, 2008 10:31
Postitas LittleSuzi
gunnar kirjutas:Kes teab , kus Tartus remonditakse Rovereid, on 1999a masin.Pole suur viga, aga ise ei oska?
Aga mis viga mudu on

Postitatud: E Okt 20, 2008 19:54
Postitas gunnar
õhu susteem ei tööta, padjad on terved ja kompressor korras , kõrguseandurite pistikud puhtad jakorras kirjad armatuuris Itaalia keeles

Postitatud: E Okt 20, 2008 20:32
Postitas LittleSuzi
Tundub, et sul ei ole muud võimalust kui Tln minna diagnostikasse - mgmRover.
Tõsiselt - see on antud auto kõige hapram koht.
Kas auto on alla vajunud?
Kui jah siis miks arvad, et padjad, kompressor ja solenoidklapid on korras?
Miks arvad, et kõrgusandurid on korras - nende defektset tööd tuvastab diagnostikas.

Postitatud: E Okt 20, 2008 20:52
Postitas landy
gunnar kirjutas:kirjad armatuuris Itaalia keeles
www.mgrover.ee aitab autol ka inglise keele kiirkursused läbida!

Postitatud: T Okt 21, 2008 17:39
Postitas gunnar
Kompressorile ühendasin juhtmed otse töötas korralikult,õhu lasin patjadesse otse,pidasid õhku korralikult Solenoid klappide kohta ei oska midagi öelda Kõrguse andurite pistikud olid korras, seest ei oska öelda.Panin kolmikud vahele, pumpasin õhu sisse, Peab, kuid ei tea rõhkusid.

Postitatud: K Okt 22, 2008 05:56
Postitas LittleSuzi
gunnar kirjutas:Kompressorile ühendasin juhtmed otse töötas korralikult,õhu lasin patjadesse otse,pidasid õhku korralikult Solenoid klappide kohta ei oska midagi öelda Kõrguse andurite pistikud olid korras, seest ei oska öelda.Panin kolmikud vahele, pumpasin õhu sisse, Peab, kuid ei tea rõhkusid.
Kas kompressor tegi häält või said aru, et ta andis õhku ka?
Kui klapid oleksid läbi siis auto ei seisaks üleval.
Kas kõrguse reguleerimis nupul põlevad kõik neli tulukest? Võiks ikkagi viidata sel juhul kõrguse anduri probleemile - auto ei saa aru, mis asendis on.
Kuid sellele annaks vastuse diagnostika.

RR'i elektroonika vigasid saab minu teada ainult Tlns lahendada.
Ülejäänud mehaanilised on juba lihtsam - ise või oskaja meistrimees.

Postitatud: K Okt 22, 2008 19:08
Postitas gunnar
KÕIK neli tuld põlevad.Ka kompressor lööb õhku Kui palju peaks rõhk patjades ikkagi olema

Postitatud: K Okt 22, 2008 19:59
Postitas LittleSuzi
gunnar kirjutas:KÕIK neli tuld põlevad.Ka kompressor lööb õhku Kui palju peaks rõhk patjades ikkagi olema
Mina panin kolmikute abil tunde järgi -jäi vist mingi 1,5 ja 2 vahele.
Aga ei ole kindel.

Postitatud: K Okt 22, 2008 20:23
Postitas gunnar
ma panin 5 at, kas seda on palju?

Postitatud: K Okt 22, 2008 20:32
Postitas LittleSuzi
gunnar kirjutas:ma panin 5 at, kas seda on palju?
kindlasti peab kordamööda ppumpama - mitte üks täis ja siis järgmine.
Ei mäleta tõesti enam palju seal oli. Kuid ma kasutasin mõõdulinti, et auto oleks enamvähem võrdselt tõstetud. Ei maksa ka 6" tõstet ka teha :)