1. leht 1-st

RRII 1998a püsikiirusehoidja

Postitatud: P Nov 16, 2008 14:17
Postitas 417RR
Püsikiirusehoidja ei tööta, uurisin kaitsmeid ja parempoolne ülemine, kus
püsikiiruse ikoon üldse puudu, sisestasin kaitsme kuid siis armatuuris kiri "neutraalkäik sees "
kuhu ka kangi ei aseta kohalt ei liigu.
võtsin välja selle kaitsme ja kõik korras kuid jätkuvalt ei tööta autopiloot?

Postitatud: P Nov 16, 2008 18:22
Postitas 417RR
kiri siis TRANNSFER NEUTRAL

Postitatud: P Nov 16, 2008 18:44
Postitas LittleSuzi
Päris täpselt ei oska arvata, kuid arvan, et pistisd kaitsme pesasse, mida on vaja kasutada pukseerimisel - lülitab sillad mootorist täielikult lahti.

Postitatud: P Nov 16, 2008 20:03
Postitas 417RR
LittleSuzi kirjutas:Päris täpselt ei oska arvata, kuid arvan, et pistisd kaitsme pesasse, mida on vaja kasutada pukseerimisel - lülitab sillad mootorist täielikult lahti.
minuarust oli seal veel tühjasid pesasid - kust ma saaks tead miskaitse mida juhib?

Postitatud: P Nov 16, 2008 21:08
Postitas landy
Sa panid kaitsme pessa nr.11 ja see peabki käigukasti neutraali lülitama.

Postitatud: E Nov 17, 2008 14:22
Postitas LittleSuzi
siina nati infot püsikiirusehoidjast:
http://rangerovers.net/repairdetails/cruisecontrol.html

Postitatud: T Nov 18, 2008 01:33
Postitas Veiko Varik
Esimese asjana luura kõik voolikud üle.Need kipuvad pragunema ja siis vaakumit mitte hoidma.Kaasa arvatud voolik mis läheb piduripedaali juurde.
W

Postitatud: R Sept 07, 2012 11:39
Postitas sigaelmar
Mul küll paar aastat vanem masin kui teema pealkirjas aga siiski...
Kiirusehoidja ei tööta. Elektrik vaatas kõik sõlmed üle ja töötavad. Pärast seda ülevaatamist esimest korda töötas ka kuni järgmise päevani. Jäi kahtlus juhtplokki, kuna kõik ülejäänud asjad funkasid. Sain uue juhtploki, panin külge ja samamoodi esimene õhtu töötas ja edasi vaikus. Korra olen saanud ta hiljem ka veel tööle aga rohkem mitte. Üks variant võib veel olla äkki kompressori harjad vms mis imeb seda membraani, äkki jäävad kinni mingi hetk ja sellepärast mõnikord töötab? Kuigi minumeelest oli kiirusehoidja plokist kuulda klõpsu kui sisse lülitasin ja töötas. Praegu on vaikus.

Lülitid

Postitatud: R Sept 07, 2012 13:15
Postitas Kalamees
Aga ehk lüliti paneelil . D2 sai neid erinevaid lüliteid puhastatud, LR lülitid suht lahtised ja igasugu tolmu sattub ka sisse. Ja seal mingi kontaktimääre mis aastatega kivistub. Ja siis vahel töötab vahel ei.

Postitatud: R Sept 07, 2012 16:16
Postitas sigaelmar
Tuli lüliti sees hakkab põlema ja elektrik kontrollis nii rooli kui armatuuri lülitit. Muidugi ma õhtul koju sõites võin proovida mudida seda lülitit, äkki hakkab. välismaa foorumis mõni vana arvas ka, et kui pole ammu kasutatud, siis tahavad lülitid mudimist/kasutamist saada. Üks ütles, et tal hakkas järjest paremini tööle aga roolilüliti mudimisest pole küll kasu olnud.

Lüliti

Postitatud: R Sept 07, 2012 19:42
Postitas Kalamees
Just see armatuuri oma. See klahv. Kui lahti teed siis näed mida s..ta seal sees on.

Postitatud: E Sept 10, 2012 10:49
Postitas sigaelmar
Aga kas selle lüliti vea puhul on siis loogiline, et tuli lüliti sees hakkab põlema aga cruiset sisse ei lülita?