1. leht 2-st

Suur probleem!!! (vibratsioon esisillas)

Postitatud: K Dets 03, 2008 16:52
Postitas olkuu
Tegemist siis Land Rover Discovery I 1995 ES 3.9 i V8 134 kW. Viga selles et kui sõidan 100kmh konarlikul asfaldil tuleb sellinne vibra et viskab autost välja siledal teel seda ei ole, sõidan august läbi siis kohe tuleb!!! Esisillas kõik puksid ja laagrid vahetatud ainult vahetamata on rooliamort!! loksu kuskil ei ole. Müstika, keegi siiamaani ei oska öelda mis viga !!!!! AIDAKE PALUN!!!

Re: Suur probleem!!!

Postitatud: K Dets 03, 2008 17:44
Postitas pirx
olkuu kirjutas:Tegemist siis Land Rover Discovery I 1995 ES 3.9 i V8 134 kW. Viga selles et kui sõidan 100kmh konarlikul asfaldil tuleb sellinne vibra et viskab autost välja siledal teel seda ei ole, sõidan august läbi siis kohe tuleb!!! Esisillas kõik puksid ja laagrid vahetatud ainult vahetamata on rooliamort!! loksu kuskil ei ole. Müstika, keegi siiamaani ei oska öelda mis viga !!!!! AIDAKE PALUN!!!
Minu RR II hakkas siis hirmsasti raputama, kui üks kardaanirist läbi oli.Võibolla jama selles? Mul tuli hull vibra sisse kuskil 60-70 km/h.

Postitatud: K Dets 03, 2008 18:03
Postitas olkuu
siledal teel pole midagi viga, väike jõnks ja siis hakkab pihta!!!

Postitatud: K Dets 03, 2008 18:49
Postitas tt
olkuu kirjutas:siledal teel pole midagi viga, väike jõnks ja siis hakkab pihta!!!
kokkujooks?

Postitatud: K Dets 03, 2008 20:16
Postitas olkuu
Käisin täna kontrollimas, kõik normi piires!!!

Postitatud: K Dets 03, 2008 21:36
Postitas inseneer
Kas on siis tegu surmavõbinaga? Kui nüüd laagrid vahetatud, siis oleks vaja neid ka pingutada peale väikest läbisõitu.

Postitatud: K Dets 03, 2008 21:55
Postitas tt
kas enne pukside-laagrite vahetust ka võbises? peale vahetust vähem rohkem?

mis konkreetselt vahetati? kas rooliotsad ka?
ainult vahetamata on rooliamort!!
siinsed toitumisspetsialistid tuletavad järjekindlalt meelde, rooliamort on see viimane asi mis võbinat teeb (otsing on sinu sõber)

Postitatud: K Dets 03, 2008 21:58
Postitas Servicemobil
Proovi rattad tasakaalustuspingist läbi lasta. Minu autol aitas

Postitatud: K Dets 03, 2008 23:16
Postitas Myller
Loll küsimus, aga kas käändtelje laagrid on ka õige tugevuseni pingutatud? Haynes-i järgi paeb rooliotsa august tõmmates käändtelje pööramiseks vajaik tõmbejõud olema 11-14N. Tehasejuhendi järgi peab seda kontrollima LRTxxxxxx vidina ja momentvõtmega.

Kalev

Postitatud: N Dets 04, 2008 00:17
Postitas olkuu
Rattad pingis käind ja rooli otsad ka vahetatud ja oli enne laagrite vahetust sama mis pärast!! Roolikarbis on väga väike loks!! Mõistus täitsa otsas!!Ega asi amortides saa olla?

Postitatud: N Dets 04, 2008 10:40
Postitas Rein
Kus kohas sa oma autoga paikned?

Postitatud: N Dets 04, 2008 10:54
Postitas tt
FRONT AXLE AND FINAL DRIVE

TORQUE VALUES
NOTE: Torque wrenches should be regularly checked for accuracy to ensure that all fixings are
tightened to the correct torque.


Hub driving member to hub 65 Nm *
Brake disc to hub 73 Nm
Stub axle to swivel pin housing 65 Nm *
Brake caliper to swivel pin housing 82 Nm
Upper swivel pin to swivel pin housing 78 Nm *
Upper swivel pin to swivel pin housing ABS 65 Nm
Lower swivel pin to swivel pin housing 78 Nm *
Lower swivel pin to swivel pin housing ABS 25 Nm *
Oil seal retainer to swivel pin housing 11 Nm
Swivel bearing housing to axle case 73 Nm *
Pinion housing to axle case 41 Nm
Crown wheel to differential housing 58 Nm
Differential bearing cap to pinion housing 90 Nm
Differential drive flange to drive shaft 47 Nm
Mudshield to bracket lower swivel pin 11 Nm
Disc shield to bracket lower ABS 9 Nm
Bevel pinion nut 130 Nm
Draglink to hub arm 40 Nm
Panhard rod to axle bracket 88 Nm
Radius arm to axle 190 Nm
Radius arm to chassis side member 190 Nm
NOTE: * These bolts to be coated with Loctite 270 prior to assembly.


Torque values below cover all screws and bolts used, unless specified otherwise.
METRIC Nm
M5 6 Nm
M6 9 Nm
M8 25 Nm
M10 45 Nm
M12 90 Nm
M14 105 Nm
M16 180 Nm
UNC / UNF
1/4 9 Nm
5/16 24 Nm
3/8 39 Nm
7/16 78 Nm
1/2 90 Nm
5/8 136 Nm

FRONT HUB AND SWIVEL DATA
Front hub
Front hub end float 0,010 mm
Drive shaft end play 0,08 to 0,25 mm
Swivel pin bearing preload
ABS vehicles - Torque to turn 2 to 3 Nm
Non ABS vehicles - Resistance to turn 1,16 to 1,46Kg

Postitatud: N Dets 04, 2008 16:52
Postitas totu
August läbi sõites võtab võnkuma, seejärel vaibub võnkumine sujuvalt? Üks amort totaalselt surnud või lahti. Kolme amordiga hoiab auto stabiilsena, üks ratas hakkab "põrkama".

Postitatud: N Dets 04, 2008 23:27
Postitas olkuu
Asun Haapsalus!!! oletame et sõidan 100kmh siledal asfald teel äkki lõpeb see ja tuleb konarlik asfald ja siis hakkabki auto hullult värisema ja lõppeb alles siis kui kiiruse vähemalt 50ni pidurdan siis saab jälle edasi sõitta!!!
Uurin amorte aga auto küll ei õõtsu!!

Postitatud: N Dets 04, 2008 23:59
Postitas inseneer
Läbi aegade on võideldud erinevate autodega esinevate surma võbina vastu. Amort seda ei põhjusta. Raudselt on mingisugune lõtk jäänud kahesilma vahele. Ka roolikarbi lõtk on lõtk... Tasuks proovida muuta rooli keskasendit natukene kasvõi proovimise pärast. Veel võiks proovida lahkujooksu, see aitab 100%, aga ei ole õige.