1. leht 2-st

RR soetamine

Postitatud: T Dets 09, 2008 20:32
Postitas simpson
Tere roverlased!

Mure selline et on tekkinud suur isu omada maasturit ja lemmikuks on RR.

Ma pole eriti manuaalkasti lembeline aga elaks ja naudiks ka sellist isendit http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas on keegi käinud seda vaatamas? Oskab ehk midagi öelda?



Samas olen käinud vaatamas Hiiu autoaias seda masinat http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
või on äkki seda keegi uurinud? käisin ka ise korra vaatamas aga ei oska midagi arvata! Kole pilt oli see, et laepolster oli suht lahti vajunud ja armatuur oli ka paisunud kohati lahti.

Huvitav oleks ka teada palju sellised isendid kütet tarbivad (orienteeruvalt) ma olen ise keskmise/rahuliku sõidustiiliga.

Ettetänades simpson

Postitatud: T Dets 09, 2008 22:05
Postitas landy
Auto tüübi nimeks oli P38 ehk Mk II

Sellel autol on kasutusel BMW tehase r 2,5L 6-silindriline easmootor, vahejahutusega ja kaugsissepritsega turbo diisel mootor, lõtkuvate hüdrotõukuritega.

Nüüd lühidalt sellest mootorist:

MODEL: Range Rover 2.5 DT and 2.5 DSE
ENGINE: 2.5 litre 6 cylinder turbo charged
indirect injection diesel
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Cast Iron
NUMBER OF CYLINDERS: 6
CYLINDER LAYOUT: In-line
BORE: 80.00 mm (3.12 in)
STROKE: 82.80 mm (3.26 in)
CAPACITY: 2497 cc
VALVE GEAR: Self adjusting tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 22.0 : 1
FUEL SYSTEM: Bosch fully electronic DDE 2.5
MAXIMUM POWER OUTPUT: 134 bhp (100 kW) @ 4400 rpm
MAXIMUM TORQUE: 199 lb ft (270 N.m) @ 2300 rpm
TURBO-CHARGER: Mitsubishi TD04-11G4 1.2 bar (1.26
kgf/cm, 18.0 lb/Sq.in)

FUEL
Tank Capacity Diesel - 20 Gallons (90 litres)

2.5 Diesel Manual mpg L/100 km
Urban cycle 25.8 10.9
Constant 56 mph 37.9 7.5
Constant 75 mph 25.3 11.2

PERFORMANCE

2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds

TRANSMISSION
2.5 Diesel - Manual mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.692:1 5.27 1.96
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1

Ütleme nii, et kui isendil on varasemalt olnud probleeme elektri , elektroonika- või kliimaseadmetega, siis tasub selle isendi ostmisel ettevaatlik olla. Need veda on suht raskesti ravitavad ja kipuvad korduma. Samas, kui sellist viga küljes pole, siis on tegu vägagi mugavate ja töökindlate autodega.
RR puhul tasub kindlasti tähelepanu pöörata ka õhkvedrustuse ja seda toitva kompressori tervisele. Ülejäänud asjad millele tasub rõhku pöörata on kõigile maasturitele omased (kardaaniristida, lõtkud ülekannetes, käigu- ja vahekasti hääled ning käitumine). Ei tasu sattuda paanikasse õlisest silla otsest või loikudest auto all, sest LR'ile on iseloomulik õli lekkimine ja õnneks on simerid/laagrid üsna odavad.

EAS- viga tähendab Elctroic Air Suspension viga, ehk siis õhkverustuses on probleem. Tüüpviga( ja kahjuks üsna kallis)selle mudelil. Võimlikud tüüpvea variandid: katkine õhkpadi, vigane kompressor, vigane kompressori juhtimine, mõni vigane andur, jne. Hoiatan: pange rahakott valmis, sealt hammustatakse suur tükk küljest ära!

Soovitab lasta teha esinduse Põhjalik kogu auto tehniline ülevaatus, et kõik vead korraga teada saada

Hooldusintervallid leiate siit:
http://www.landroverclub.net//Club/HTML/Maintechnic.htm


Manualidest soovitan soojalt osta:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
http://www.bentleypublishers.com/produc ... subject=16

Lisaks on mul olemas tehase poolt ametlikele esindustele saadetav elektrooniline remondi-ja hooldus manual.

Siin on HÄSTI põhjalik jutt RR MK II kohta:
http://www.off-road.com/RoverWeb/RR2/

Veel MK II-st
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/drive.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1996.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1997.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/1998.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/2000.html
http://www.4wdonline.com/LandRover/RR2/2001.html

-----------

Esimesena mainitatud mudel on tagsihoidlikuma DT varustusastmega ja mälu järgi juba mõnda aega müügis olnud.

See 4,0 L isens tasub ära unustada, kuan on kõige lahjema varustusastmega ja võtab kütet pea samaplju kui 4,6L V8

MODEL: Range Rover 4.0 and 4.0 SE Automatic/Manual
ENGINE: 4.0 litre V8 petrol
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Aluminium
BORE: 94.0 mm (3.70 in)
STROKE: 71.0 mm (2.79 in)
CAPACITY: 3950 cc
VALVE GEAR: Self adjusting hydraulic tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 9.34 : 1
FUEL SYSTEM: Lucas electronic with GEMS-ECU
MAXIMUM POWER OUTPUT: 190 bhp (140 kW) @ 4750 rpm
MAXIMUM TORQUE: 236 lb ft (320 N.m) @ 3000 rpm

MODEL: Range Rover 4.6 HSE
ENGINE: 4.6 litre V8 petrol
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Aluminium
BORE: 94.0 mm (3.70 in)
STROKE: 82.0 mm (3.23 in)
CAPACITY: 4554 cc
VALVE GEAR: Self adjusting hydraulic tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 9.34 : 1
FUEL SYSTEM: Lucas electronic with GEMS-ECU
MAXIMUM POWER OUTPUT: 225 bhp (166 kW) @ 4750 rpm
MAXIMUM TORQUE: 277 lb ft (376.6 N.m) @ 3000 rpm

FUEL
Tank Capacity Petrol - 22 Gallons (100 litres)


FUEL CONSUMPTION
4.6 V8 Automatic mpg L/100 km
Urban cycle 12.8 22.1
Constant 56 mph 24.8 11.4
Constan 75 mph 20.1 14.1

4.0 V8 Automatic mpg L/100 km
Urban cycle 14.0 20.2
Constant 56 mph 26.8 10.6
Constant 75 mph 20.2 14.0

4.0 V8 Manual mpg L/100km
Urban cycle 15.2 18.6
Constant 56 mph 27.2 10.4
Constant 75 mph 21.0 13.5

2.5 Diesel Manual mpg L/100 km
Urban cycle 25.8 10.9
Constant 56 mph 37.9 7.5
Constant 75 mph 25.3 11.2

WEIGHTS
Gross vehicle weight 2780 kg

EEC Kerb Weight
4.0 V8 Auto 2100 kg
4.0 V8 Manual 2090 kg
4.6 V8 2220 kg
2.5 Diesel 2115 kg

Towing Weight On-Road Off-Road
Over-run brakes 3500 kg 1000 kg
Without brakes 750 kg 500 kg

PERFORMANCE
4.0 V8 Manual Automatic
Maximum Speed 118 mph (190 kph) 116 mph (187 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 9.9 (10.5) seconds 10.4 (10.9) seconds

4.6 V8 Automatic
Maximum Speed 125 mph (200 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 9.3 (9.9) seconds

2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds

TRANSMISSION
4.0/4.6 V8 - 5 speed Manual R380 mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.321:1 5.85 2.17
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1

4.0/4.6 V8 - 4 speed Automatic mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
4th 0.730:1 26.70 9.93
3rd 1.000:1 19.44 7.23
2nd 1.480:1 13.14 4.89
1st 2.480:1 7.84 2.92
Reverse 2.090:1 9.30 3.45
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1


2.5 Diesel - Manual mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.692:1 5.27 1.96
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1

DIMENSIONS
Overall length 185.6 in (4713 mm)
Overall width 74.4 in (1889 mm)
Overall height 71.6 in (1817 mm) at standard ride height
Wheelbase 108.1 in (2745 mm)
Track Front 60.6 in (1540 mm)
Track Rear 60.2 in (1530 mm)

Luggage Capacity
Rear seat up 18.5 cu ft (0.52 cu m)
Rear seats down 58.0 cu ft (1.64 cu m)

Approach Angle No bib spoiler With bib spoiler
Standard 34 31
High 37 34

Departure Angle (to exhaust) Petrol Diesel
Standard 23 24
High 25 26

Ramp Angle
Standard 154
High 151

Wading 20 in (0.5 metre)

SUSPENSION
Electronic Air Suspension
Front:
Variable Rate Air Springs 3.7 bar (44 - 103 lb/sq in)
Anti roll bar thickness 31mm
Beam axle located by cranked radius arms and panhard rod
Rear:
Variable Rate Air Springs 3.7 bar (44 - 103 lb/sq in)
Beam axle located by composite trailing link and panhard rod

STEERING
Type Recirculating ball (power assisted)
Height and reach adjustable standard on all models
Turns 3.2 lock-to-lock
Turning circle 38ft 11 in (11.85 m) kerb to kerb

BRAKES
Front 11.7 in dia (297 mm) ventilated discs
Rear 12.0 in dia (304 mm) solid discs
ABS 4-channel anti-lock system standard on all models
Parking brake Transmission brake drum on rear output from transfer

Postitatud: T Dets 09, 2008 22:47
Postitas simpson
Ohoho nii palju infot , et kuku pikali :)
Ok nüüd üritan midagi meelde jätta ja lahen seda dislat vaatama.

Tänud Landy

Postitatud: T Dets 09, 2008 23:59
Postitas landy
simpson kirjutas:Ohoho nii palju infot , et kuku pikali :)
Ega see mõni auto24 jututuba pole., vaid LR klubi foorum. Ennetame tekida võivaid küsimusi.

P38A tasub ALATI enne ostu diagnostikast läbi latsta. Säästad edaspidi närve ja raha.

Postitatud: K Dets 10, 2008 14:44
Postitas pirx
simpson kirjutas:Ohoho nii palju infot , et kuku pikali :)
Ok nüüd üritan midagi meelde jätta ja lahen seda dislat vaatama.

Tänud Landy
Minu arust on see auto "juust". Nagu ma varem öelnud olen, siis Range Roveril nahksisu, istmesoojendused, autopiloot võiksid ikka olla. Sama raha eest peaks ju natuke parema varustusega masina saama. See on minu isiklik arvamus ja võibolla olen ma natuke nõudlikum- kuid aastate pärast ei müü sa seda autot küll enam kellegile. Aga võibolla on see hea auto ja sõitma hakkad sellega ju sina- ise otsustad. Ma võin ise sulle sama raha eest piiri tagant parema varustusastmega auto tuua nii bensiinimootoriga kui ka diisli.

Postitatud: K Dets 10, 2008 14:52
Postitas landy
pirx kirjutas:Minu arust on see auto "juust". Nagu ma varem öelnud olen, siis Range Roveril nahksisu, istmesoojendused, autopiloot võiksid ikka olla.
Tegu ju ongi lahjema DT varustusastmega. DSE varustusaste siladaks tõesti juba kõiki "vileeid ja pasunaid".

Postitatud: K Dets 10, 2008 14:56
Postitas pirx
Landy kirjutas:
pirx kirjutas:Minu arust on see auto "juust". Nagu ma varem öelnud olen, siis Range Roveril nahksisu, istmesoojendused, autopiloot võiksid ikka olla.
Tegu ju ongi lahjema DT varustusastmega. DSE varustusaste siladaks tõesti juba kõiki "vileeid ja pasunaid".
Tean. Aga ma eeldasin, et teema algataja ei ole sellega kursis. Sorry

Postitatud: R Jaan 02, 2009 11:31
Postitas LittleSuzi
Kas keegi käinud kaemas brc's sellist aparaati:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=563868

Huvitav, kui altid Brc'lased hinnaläbirääkimises on ... :roll:

Postitatud: R Jaan 02, 2009 17:33
Postitas pirx
LittleSuzi kirjutas:Kas keegi käinud kaemas brc's sellist aparaati:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=563868

Huvitav, kui altid Brc'lased hinnaläbirääkimises on ... :roll:
Natuke kallis ei ole ve? Euroopast saab kindlasti odavamalt. Loomulikult kui saaks hinda alla, siis ei ole masinal vigagi.

Auto Euroopast

Postitatud: R Jaan 02, 2009 17:42
Postitas Kalamees
Vaatasin läbi Mobile.Docs ja sealt huvitav asi et masinaid 2001-2002 aastakäiguga ükikud, vanemaid valik kobe.
Aga jah muud otsingu omad pakuvad päris head valikut. nn. auto.de

Postitatud: R Jaan 02, 2009 17:59
Postitas LittleSuzi
http://autos.msn.com/research/vip/Relia ... ge%20Rover

200/2001/2002 on selle mudeli puhul kõige õnnestunumad. Noh eks see on ka ju tootmistsükli viimased 3 aastat.

Postitatud: R Jaan 02, 2009 18:00
Postitas LittleSuzi
pirx kirjutas:
LittleSuzi kirjutas:Kas keegi käinud kaemas brc's sellist aparaati:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=563868

Huvitav, kui altid Brc'lased hinnaläbirääkimises on ... :roll:
Natuke kallis ei ole ve? Euroopast saab kindlasti odavamalt. Loomulikult kui saaks hinda alla, siis ei ole masinal vigagi.
Antud auto kohta on küll kallis. Tahakski hinda mingi 130-110 juurde kaubelda. Piltidelt tundub küll enamvähem, kuid pilt on pilt ja oma silm on kuningas.

Postitatud: R Jaan 02, 2009 22:02
Postitas landy
LittleSuzi kirjutas: Antud auto kohta on küll kallis. Tahakski hinda mingi 130-110 juurde kaubelda. Piltidelt tundub küll enamvähem, kuid pilt on pilt ja oma silm on kuningas.
Eksid, selle auto puhul pole isegi oma silm kuningas. Tõeline kunn asub poolteist kilomeetrit Õismäe poole, Paldiski mnt. 225 ja nimeks on tal diganostikaseade. :-=)

Postitatud: R Jaan 02, 2009 23:49
Postitas LittleSuzi
Landy kirjutas:
LittleSuzi kirjutas: Antud auto kohta on küll kallis. Tahakski hinda mingi 130-110 juurde kaubelda. Piltidelt tundub küll enamvähem, kuid pilt on pilt ja oma silm on kuningas.
Eksid, selle auto puhul pole isegi oma silm kuningas. Tõeline kunn asub poolteist kilomeetrit Õismäe poole, Paldiski mnt. 225 ja nimeks on tal diganostikaseade. :-=)
Selles on sul muidugi õigus. Eks vaatab, mida BRC seltsimehed arvavad.

Postitatud: T Veebr 24, 2009 22:39
Postitas LittleSuzi
LittleSuzi kirjutas:
Landy kirjutas:
LittleSuzi kirjutas: Antud auto kohta on küll kallis. Tahakski hinda mingi 130-110 juurde kaubelda. Piltidelt tundub küll enamvähem, kuid pilt on pilt ja oma silm on kuningas.
Eksid, selle auto puhul pole isegi oma silm kuningas. Tõeline kunn asub poolteist kilomeetrit Õismäe poole, Paldiski mnt. 225 ja nimeks on tal diganostikaseade. :-=)
Selles on sul muidugi õigus. Eks vaatab, mida BRC seltsimehed arvavad.
BRC'lased olid vägagi kindlad, et eriti alla hinnast ei saa.

Ok eks sii ootame ning ootamine on praeguseks langetanud soodushinda 10K võrra - kuid alghinda tõstnud 20K võrra :twisted: