1. leht 2-st

LR vs RR

Postitatud: K Jaan 21, 2009 11:13
Postitas toilu
Tervitus,

Mul tekkis selline imelik küsimus ning loodan ,et see on siin õige koht kuhu kirjutada.
Land ROver Dicovery/Defender vs Range Rover, mis on ühe auto eelised teisele ja vastupidi.

Vabandage kui see küsimus selline imelik tuli aga ma soovin endale need asjad selgeks saada.

Tervitades
Toilu

Postitatud: K Jaan 21, 2009 11:29
Postitas LittleSuzi
Defender - karm maastur
Discovery - Hea ja mugav kuid samas ka võimekas maastur
RR - luksuslik, mugav, turvaline ja samas ka võimekas maastur

Postitatud: K Jaan 21, 2009 11:53
Postitas Discovery
Seda teemat on siin tegelikult üsna põhjalikult juba lahatud, püüa üles leida.

Mina tooksin Disco ja RR vahel veel ühe erinevuse välja, mis minu arust maastikul maksma hakkab - kaal. Disco on kergem. Ja märksa kitsam, lühem. Teatud olukordades on need asjaolud suureks plussiks.

Postitatud: K Jaan 21, 2009 11:59
Postitas LittleSuzi
Discovery kirjutas:Seda teemat on siin tegelikult üsna põhjalikult juba lahatud, püüa üles leida.

Mina tooksin Disco ja RR vahel veel ühe erinevuse välja, mis minu arust maastikul maksma hakkab - kaal. Disco on kergem. Ja märksa kitsam, lühem. Teatud olukordades on need asjaolud suureks plussiks.
Kas ikka on kergem?

Postitatud: K Jaan 21, 2009 12:02
Postitas toilu
Kuidas on nende kulud st. remont etc.

Kui ma juba tahand endale LR / RR'i siis vaja ikka kõik asjad läbi mõelda ja kaaluda :)

Toilu

Postitatud: K Jaan 21, 2009 12:06
Postitas LittleSuzi
RR parandamine on ikkagi tiba kallim kuid pole raske.
Disco ja defeca remont on odavam ja tiba kergem.
RR'i negatiivne ongi ehk elektroonika ja õhk vedrustus. mud nagu pole hullu miskit.

Postitatud: K Jaan 21, 2009 12:08
Postitas petros
Disco II ja III remont pea samakallis kui RR'l !?

Postitatud: K Jaan 21, 2009 12:10
Postitas LittleSuzi
Disco III on vist kindlasti kallim, nagu ka RR'i oma aastast 2002

Postitatud: K Jaan 21, 2009 12:58
Postitas landy
Defender , Duiscovery I, RR Classic- Sisuliselt sama veermik ja käigusosa ning mootorivalik, kuid erineva mugavusastmega "kuut". (v.a. 2007 ja edasi Defender) . Pea 100% kodustes tingimustes remonditav
Seega vastupidavsuselt ja maastikusuutlikuslet sama, vahe vaid (maantee)sõidu mugavuses ja lisavrustuses. 100%Land rover

Discovery II- Hea ja mugav kuid samas ka võimekas maastur. Osa lahendusi BMW meeste töölaualt ja need on nõrgaks kohaks. Kõike enam ise kodus remontida ei saa.

Discovery III - Hüvasti land Rover, elagu Fordi ja BMW elektroonika ning "pesumasina nupp". Samas mugav ja hea maantee- ning maastikusuutlikusega.

RR II(P38A) - luksuslik, mugav, turvaline ja samas odav osta aga kallis pidada. Ohtralt tüüpprobleeme. Viimane talsildadel ja täisraamilluksusmaastur.

RR III- Hüvasti Land Rover, elagu Fordi ja BMW elektroonika ning "pesumasina nupp" Palju tüüpvigu, eriti algusaaste mudelitel. Samas mugav ja luksuslik. Saab ka maasti kulkeregemate ülesannetega hakkama.

RR Sport- Hüvasti Land Rover, elagu Fordi ja BMW elektroonika ning "pesumasina nupp" Saab kiireti mööda maanteed sõita.l. Samas mugav ja luksuslik. Saab ka maastikul keregemate ülesannetega hakkama.

Postitatud: K Jaan 21, 2009 13:06
Postitas toilu
Siit siis ikkagi võiks vaikselt järeldusi tegema hakata ,et võta parem
LR DI ja naudi seda ... :)

Ise kaldun just selle LR DI poole kuna seda pole ka eriti kahju kriipida kui juhuslikult mõni oks metsas vastu keret läheb.

RR on selline maiesteetlik kena ilus küll ning isegi olen kuuld ,et RR aasta 2001 isend V8 mootor bena pidi väga karm remoda olema.

Teemat veel lukku ei pane .. ootan huviga järge kõikidelt foorumi liikmetelt selle kohta veel :)

Toilu - asi hakkab juba ilmet võtma.

Postitatud: K Jaan 21, 2009 13:13
Postitas LittleSuzi
Ei arva, et RR P38't (94-2001) raske remontida oleks.
Mul endal 2000 ning kui ikka vaja siis enamik töid saab ise ära teha.
Elektroonikaga ehk ei - vaja MG'd või IC'd.
Kuid igasugused mehhaanilised korrastused/vahetused on täitsa teostatavad ka koduhoovi peal.
Kõige raskem asi siiani oli "Radius arm"'i pukside vahetus - kuid tehtud sai :)

Postitatud: K Jaan 21, 2009 13:46
Postitas toilu
Kumb siis oleks nagu eelistatuim kas aasta 2001 isend või vanem ? Siin kohal mõtlen RR'i.

Postitatud: K Jaan 21, 2009 13:56
Postitas LittleSuzi
no 2000 ja 2001 aasta versioonidel esineb võrreldes eelnevatega ikkagi vähem tüüpvigu.
98 ja 99 oleks kah ehk mingil määral soovitatavad.
Samas see loogika ei välista ämbreid ... sõltub ikkagi konkreetsest autost.

Postitatud: K Jaan 21, 2009 15:21
Postitas villy
aga proovi! laena omale mõneks ajaks DI, D90 ja RR ja siis otsusta, mis meeldib, mis mitte.
põhimõtteliselt saan vist isegi nt DIga aidata (maksad näiteks sümboolset renti ja vastutad lõhutu eest)
v

Postitatud: K Jaan 21, 2009 15:41
Postitas LittleSuzi
arvan, et talvesõidul võiks kah saada võimalust proovida autosid.
Suvesõidul sooviks üks neiu proovida RRII'hte võistlusrajal ning oli raske öelda "ei" :)