1. leht 4-st

EAS Resetti roomamine

Postitatud: N Veebr 12, 2009 17:23
Postitas 417RR
Nüüd niikaugel et padjad vahetatud ja ei hakka mässama
ise juhtme tegemisega ja katsetamisega.

Seega on vaja Tallinna roomata .

A: kas on võimalik kuidagi otse kompressor käivitada ja sõita kohale?
B: mingit muud moodi

ei ole sügavat mõtet jalgratast leiutada ja seepärast äkki keegi kribab kuidas on lihtne ja lollikindel 100 km läbida

Juhe

Postitatud: N Veebr 12, 2009 18:42
Postitas Kalamees
Eks küsi LittleSuzi käest kas juba juhtme ja proge kätte saanud. Ja kuidas toimib.

Postitatud: N Veebr 12, 2009 19:44
Postitas LittleSuzi
sain eile kirja, et juhe pandi posti.
Arvan, et heal juhul järgmisel nädalal jõuab.
Kuid kompressorit saab tööle ja patju ka täis:
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... spump.html

Postitatud: E Veebr 16, 2009 09:44
Postitas 417RR
nii kuna mu inglise keel vjäägaviiilets ja ka rohkem mootorattaid näpin kui autosid siis väikset tõlkeabi vaja
kas ma sain õieti aru
4. Manual Activation of Air Compressor
sildan lihtsalt 1 ja 8 ära ja kui auto vajalikul kõrgusel ühendan lahti ja sõidan Tallinna

Postitatud: E Veebr 16, 2009 10:11
Postitas LittleSuzi
417RR kirjutas:nii kuna mu inglise keel vjäägaviiilets ja ka rohkem mootorattaid näpin kui autosid siis väikset tõlkeabi vaja
kas ma sain õieti aru
4. Manual Activation of Air Compressor
sildan lihtsalt 1 ja 8 ära ja kui auto vajalikul kõrgusel ühendan lahti ja sõidan Tallinna
Jah, kuid esimene variant on lihtsam:
Mootoriruumis võtad lahti kaitsmete kabikese --> eemaldad EAS'i relee --> ühendad 12V 5.le pinnile.
Ise tegin nii:
avasin relee kaane --> asetasin relee VÄGA ETTEVAATLIKULT tagasi --> võtsin nüüd relee kaane pealt ja lükkasin relee ühendusse.

Oluline on üks asi veel.
Kui saad auto sõidetavale kõrgusele siis lülita auto välja ning ühenda EAS'i aju lahti - muidu ta avab käivitamisel kõik klapid ja laseb õhu välja, kuna auto jaoks on tegemist ohtliku olukorraga ning ei "riski" õhu alles jätmisega.
Pilt

Kumma variandi iganes valid - jäta EAS'i aju lahti ühendatuna.

Samasuguse probleemi ees olles ma tegin ühe teise lisavariandi autole - panin patja suunduvatesse õhu torudele 3-ud vahele. Kui nüüd EAS hard-fault'is siis ühendan aju lahti ning kompressoriga pumpan padjad täis.

Postitatud: E Veebr 16, 2009 10:27
Postitas LittleSuzi
LittleSuzi kirjutas:sain eile kirja, et juhe pandi posti.
Arvan, et heal juhul järgmisel nädalal jõuab.
Juhe vist jõudis kohale - õhtul läen pakile järgi.

Postitatud: E Veebr 16, 2009 14:56
Postitas 417RR
nii tundub et need netiõpetused ei toimi kui kiri EAS DEFAUT ees ja kõik neli tuld põlevad armatuuris
isegi kui otse kompressori otsast lasta rõhk sisse patju järgi ei võta
nüüd ei jää muud üle kui kompressori alt ostad 1 2 3 4 lahti ja igaphele õhk sisse ja pime ette ja veakoode kustutama

Postitatud: E Veebr 16, 2009 15:08
Postitas LittleSuzi
417RR kirjutas:nii tundub et need netiõpetused ei toimi kui kiri EAS DEFAUT ees ja kõik neli tuld põlevad armatuuris
isegi kui otse kompressori otsast lasta rõhk sisse patju järgi ei võta
nüüd ei jää muud üle kui kompressori alt ostad 1 2 3 4 lahti ja igaphele õhk sisse ja pime ette ja veakoode kustutama
Pimedaga pole mõtet teha - niikuinii pead ventiili laadse süsteemi leiutama/ostma seega sel juhul mõtekam kolmikud aretada.
Selline firma:
http://stores.ebay.co.uk/Taw-Park-4x4

Müüb EAS Emergency Inflation Device nime all vot sellist asja:
Pilt
Hind 70 naela.
Võin aidata ostmisel.

Selle plus on see, et olemas korralikud kolmikud ja ventiilid.

Postitatud: E Veebr 16, 2009 15:17
Postitas LittleSuzi
LittleSuzi kirjutas:
LittleSuzi kirjutas:sain eile kirja, et juhe pandi posti.
Arvan, et heal juhul järgmisel nädalal jõuab.
Juhe vist jõudis kohale - õhtul läen pakile järgi.
oli hoopis termostaat, mis tuli. Loodetavasti saab ikkagi sel nädalal juhtme kätte.

Postitatud: T Veebr 17, 2009 17:14
Postitas LittleSuzi
LittleSuzi kirjutas:
LittleSuzi kirjutas:
LittleSuzi kirjutas:sain eile kirja, et juhe pandi posti.
Arvan, et heal juhul järgmisel nädalal jõuab.
Juhe vist jõudis kohale - õhtul läen pakile järgi.
oli hoopis termostaat, mis tuli. Loodetavasti saab ikkagi sel nädalal juhtme kätte.
Nii juhe kohal.
Kas läksid juba Tallinna resetti?

Postitatud: K Veebr 18, 2009 17:38
Postitas 417RR
nii polartehnikus siis sai teha 4vidinat millega õhk sisse lasta


kiirühendus + üleminek 6 mm
kiirühendus + üleminek 8 mm
5cm 8 mm plasttoru
ventiil koos sellevidinaga millega käib velje sisse
natuke liimi


sai lasta igalepoole 5atti sisse kuid siis oli perse taevas
ette jäi 5,5 ja taha 3 siis enamvähem ok balanss.

niiet kui mul resrt tehtud siis võin müüa komplekti maha 500 eeku
NB : kes ei raatsi või maj olukord ei võimalda uut kompressotit osta võib
selle komplektiga vabalt ringi vurada ja vahest statoilis kõrgust reguleerida

Midagi veel

Postitatud: T Veebr 24, 2009 19:12
Postitas Kalamees
Midagi veel veakoodide lugemiseks ja kustutamiseks.

http://search.stores.ebay.co.uk/Talk-To ... 39QQsofpZ0

Re: Midagi veel

Postitatud: T Veebr 24, 2009 19:22
Postitas LittleSuzi
Kalamees kirjutas:Midagi veel veakoodide lugemiseks ja kustutamiseks.

http://search.stores.ebay.co.uk/Talk-To ... 39QQsofpZ0
Range puhul ei pruugi see aidata.
OBD pistik on küll standartne, kuid seda välimuselt.
Sisemine ühendamine on praeguste katsetuste tulemuste taustal ikkagi erinevad.
Aga võibolla, et toimib :)
Pole veel enda oma korralikult katestada saanud.
Laenasin juhtme välja aga pole midagi edumeelselt sealt kosta olnud.

Postitatud: T Veebr 24, 2009 19:23
Postitas LittleSuzi
417RR kirjutas:nii polartehnikus siis sai teha 4vidinat millega õhk sisse lasta


kiirühendus + üleminek 6 mm
kiirühendus + üleminek 8 mm
5cm 8 mm plasttoru
ventiil koos sellevidinaga millega käib velje sisse
natuke liimi


sai lasta igalepoole 5atti sisse kuid siis oli perse taevas
ette jäi 5,5 ja taha 3 siis enamvähem ok balanss.

niiet kui mul resrt tehtud siis võin müüa komplekti maha 500 eeku
NB : kes ei raatsi või maj olukord ei võimalda uut kompressotit osta võib
selle komplektiga vabalt ringi vurada ja vahest statoilis kõrgust reguleerida
Soovitus- ära müü, kuna sa ei pruugi teada, millal uuesti vaja ;)

Postitatud: T Veebr 24, 2009 21:08
Postitas 417RR
ei müü jah
aga kui kegi hädas võin tasuta laenata

Aga kompressor vist ikkagi õhtal , töötab kuidagi kuraditihti.
varem kui makk töötas ei pannud tähele

se kasutatu ostmine on loterii ja uue ostmine pagana kulukas.

Muideks LittleSuzi . kas sa said oma kolvi parandatud või pidid uues soetama ?