1. leht 2-st

TO: Valge Hiir

Postitatud: N Veebr 05, 2009 05:08
Postitas HeikiLumi
Et Kui Disco II-le astmelaudu tahta, siis millisesse suurusjärku jääks hind?

Postitatud: K Veebr 11, 2009 11:07
Postitas Ojala
sa nüüd mõtled neid mis minul all või soov saada samasuguseid?

sa nüüd mõtled neid mis minul all või soov saada samasugusei

Postitatud: N Mär 12, 2009 18:52
Postitas HeikiLumi
Ma mõtlen maksimaalselt soodsa hinnaga astmelaudu, millised kannatavad ~100 KG-se pealeastumist. Disain ei ole määrava tähtsusega (lausa rõvedaid ronte siiski ei soovi).

Postitatud: R Mär 13, 2009 08:58
Postitas tai
kui sa mingisuguse visiooni toodi siis saab ju mõelda mis see maksta võiks.

kui sa mingisuguse visiooni toodi siis saab ju mõelda mis ..

Postitatud: R Mär 13, 2009 10:13
Postitas HeikiLumi
Ma jään järgmise nädalani ootele. Nimelt sain kellegi üleliigsed tutikad Land Cruiseri astmelauad. Ehk annavad külge aretada?!

Postitatud: R Mär 13, 2009 10:35
Postitas landy
Nende tehase astmelaudadega see nigel lugu, et neist ei saa autot tungaruaga üles tõsta ja vähegi kõvem objekt mis auto külje alla juhtub jääma muudab need kõveraks.

Nende tehase astmelaudadega see nigel lugu ...

Postitatud: R Mär 13, 2009 11:39
Postitas HeikiLumi
Täiesti nõus väitega, kuid hetkel olen sunnitud otsima odavaimat lahendust, sest eelarve pingeline ja nagu öeldakse, et kingitud hobuse suhu ei vaadata. Muidugi loodan soodsama rahakoti seisu juuresmidagi kestvamat autole külge saada.

Igal juhul tänud kasuliku tähelepaneku eest. Samas ei ole ma saanud ka umbakaudset hinnavihjet astmelaudadel :(

Re: Nende tehase astmelaudadega see nigel lugu ...

Postitatud: R Mär 13, 2009 11:52
Postitas tt
HeikiLumi kirjutas:Täiesti nõus väitega, kuid hetkel olen sunnitud otsima odavaimat lahendust, sest eelarve pingeline ja nagu öeldakse, et kingitud hobuse suhu ei vaadata. Muidugi loodan soodsama rahakoti seisu juuresmidagi kestvamat autole külge saada.

Igal juhul tänud kasuliku tähelepaneku eest. Samas ei ole ma saanud ka umbakaudset hinnavihjet astmelaudadel :(
odavaim lahendus on sulle meetriga karprauda ja keevitaja

näiteks see http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2173

on keevitusaparaati ja landrovereid enne näinud ja mõne paari raudugi kokku keevitanud

Postitatud: R Mär 13, 2009 15:06
Postitas tai
Samas ei ole ma saanud ka umbakaudset hinnavihjet astmelaudadel
Kas ümartorust, karprauast, rifel alumiiniumiga kaetud vms? Kui oleks mingi visioon siis teaks ka umbkaudsest hinnast rääkida. Miske tavalise astme paari saaks u 1500 kr kätte. Aga hind sõltub suuresti materjalist ja astmelaua keerukusest. Teatavasti saab rauast hulka erinevaid vigureid kokku liimida.

Kas ümartorust, karprauast, rifel alumiiniumiga kaetud vms

Postitatud: R Mär 13, 2009 19:15
Postitas HeikiLumi
Kujutan ette, et mingi toruraamil olev kate (olen näinud mingit võrgutaolist aukudega profiili mida kasutatakse kaldteedel. Kuidas nimetatakse, ei teagi), mis laseb jalal inimese raskusega ka jäite lahti vajutada. Mul nimelt peres 2 viletsate jalgadega naist, kel ilma astmeta raske autosse pääseda.

Postitatud: R Mär 13, 2009 20:59
Postitas tai
Mul nimelt peres 2 viletsate jalgadega naist, kel ilma astmeta raske autosse pääseda.
ma tean, et ennevanasti oli läbiaetud ruunal viletsad hambad aga milline näeb välja viletsate jalgadega naine? Vabanda minu lollust mind küll huvitab milline on see vilets jalg millega discosse ei saa. Isegi minu madalat kasvu naine sai hõlpsasti discosse (mida ei saa muidugi öelda ntx vw LT 35 kohta).

Müüakse ka lisavarustusena kena asted sisenemiseks küll defenderile aga eks neid saab panna kõikjale.


Pilt

aga milline näeb välja viletsate jalgadega naine

Postitatud: R Mär 13, 2009 21:41
Postitas HeikiLumi
Ma vist esimese käiguna fotosi välja ei käi :wink:
Aga 1 on parajal üle 80 a vana ja sama lai kui pikk ämm ning teine mu kaasa, kel 1 jalg proteesi eest. St halvatud ja tundetu ning kannab ainult täiesti sirgena. Võib tekkida küsimus, et miks nii kõrget masinat vaja?! Aga ega jama vähem polnud eelmise sedaaniga. Siis ei jaksatud jälle autost välja tõusta, ja eriti siis kui nt kõnniteele väljuda. Liiga madal. Ja kuna enda tutvustuses foorumiga liitumisel juba mainisen, et see Disco oli ainuke mõistlik sõiduk, mis pakkumisse jäi maa eest. Viimasel hetkel tuli küll kandidaadiks neljaveoline Grand Voyager, kui sel hetkel olid dokumendid juba notari juures valmis Disco pakkujaga tehingu tegemiseks, ning ei riskinud enam tehingut katkestada, sest siis poleks mul enam midagi varuks olnud.

Loodan, et olukorra tajumiseks piisavalt infot pakutud.
Ehk veel niipalju, et see tehing oli Kõigekõrgema poolt juhatatud, sest mu vana auto ostja sai sellega Tartu kanti koju ja käib sellega nüüd üle kolme kuu töökodade vahet ja ei saa kõigist hädadest lahti (hinge heitsid väntvõlli- ja nukkvõlli andurid, radiaator hakkas lekkima, esisilda tuli rõve kolin jne). Jutt Chrysler LHSist. Nii et see Disco kasuks otsustamine päästis mind suurtest jamadest.

Vabandused, et nii pikal, kuid sain nii ehk mõne järgneva küsimuse ennetusega hakkama.

Postitatud: L Mär 14, 2009 09:01
Postitas tai
Aga kui raskel maastikul auto peab olema võimeline liikuma s.t kui palju saab astmelaudu alla poole tuua, et teha mugavamaks sisse välja käimist. Nagu ma hetkel mõistan on siiski tegemist olukorraga, kus ei ole vaja bling bling asju auto külge vaid "tõsiseid töömehi". Kui natuke joonistada ja kukalt kratsida, siis oskab hinna ka välja mõelda.

Postitatud: L Mär 14, 2009 09:23
Postitas LittleSuzi
kas Disco II ja P38 raamil olevad kinnituskohad on samad?
Nimelt ühel mehaanikul lasin joonised juba valmis teha. Nende kujundamise eesmärgiks oli mul samamoodi nn praktiline aspekt - mugav oleks autosse ronida, ulatuks katuseboksini ning vajadusel ka kasutada hi-lifti toetuspunktina.

Postitatud: L Mär 14, 2009 10:33
Postitas tai
sa võid siis äkki oma visiooni jagada kinnituskohti saab alati reguleerida kuuma liimi masinaga.