1. leht 6-st

Postitatud: L Mär 14, 2009 22:02
Postitas tai
adventureX kirjutas:Joujou!
olen valikute ees ja arvan, et see on õige koht küsida ja saada kõige pädevamaid vastuseid oma küsimustele.
Olen hingelt tsiklimees (ainult enduro!!!) ja surfar aga ilma korraliku 4x4 abiliseta jään õigepea hätta.
Nimelt tuleb leida liikumisvahend teisel mandril liikumiseks et tegeleda oma hobidega ja ligi pääseda maailma parimatele surfirandadele.
seega:
Ma selles teemas suht võhik, aga on vajadus ennast kurssi viia teatud põhjustel. Ehk saab keegi nõu anda?
Hakkan muretsema maasturit mis ei jää tulvevikus eestisse ja mis oleks teatud/täielikul määral vaja offroadiks tuunida.
Et kui palju vaja tuunida, sõltub sellest mis see maksma läheb. Eelarvet ei pole plaanis kosmosesse ajada vaid pigem hakkama saada hädavajaliku ja ratsionaalsega.
keskkond kuhu maastur läheb on ookeaniäärne lõuna-ameerika ja sõidukeskkond üldjuhul rannadüünid ja paks liiv. sinna kohalesõiduks vaja läbida ca 2000km teekonda millest 500 võib olla väga väga äärmuslik. junglis vihmaperioodi ajal. seega on teeolud siis kõige kreisimad. sellega seoses tuleb teha kummi ja rattavalik, ehk vints muretseda jne.
Plaanis on soetada LR Discovery2 aastast ca 1997-2000 või siis hoopis 1992-1995. Mõtlen et kas ostuks kulutada vähem ja tuunida rohkem või osta uuem mudel ja tuunimiseks jääb raha vähem? seega tuleks teha valik. siin ongi vaja teadjate meeste soovitusi.
oluline ka see et sinna kuhu auto läheb ja jääb on kuluosad päris päris kallid ja remondivajadus võiks tulevikus olla minimaalseim ja odavaim. samas oleks oluline sõidumugavus ja elementaarne lisavarustus sest kohapeal on palju liikumist linnas ja teedel.
Algatuseks loe läbi see lugu, mis siin juba kirjas on. Palju on selliseid inimesi, kes juba küsinud millin masin ja miks. Seejärel tekkib kindlasti palju lisaküsimusi, mida siine seltskond heameelega vastab. Edu lugemisel.

Postitatud: P Mär 15, 2009 01:01
Postitas adventureX
tai kirjutas:Algatuseks loe läbi see lugu, mis siin juba kirjas on. Palju on selliseid inimesi, kes juba küsinud millin masin ja miks. Seejärel tekkib kindlasti palju lisaküsimusi, mida siine seltskond heameelega vastab. Edu lugemisel.
loen juba mitu päeva siinset foorumit, aga just seda mida soovin teada saada, seda ei ole leidnud. eks aja jooksul saab lugeda rohkemgi. seda enam et mida enam tead seda enam tekib küsimusi.
siia pöördumise põhjuseks ongi soov leida kiireid ja proffessionaalseid vastuseid. ehk soovitate mõnda valdkonda tundvat inimest kelle poole erasõnumite kaudu pööruda? aega pole enam ja pean tegema mõned kiired otsused... :)

Postitatud: P Mär 15, 2009 11:08
Postitas toilu
adventureX kirjutas:
tai kirjutas:Algatuseks loe läbi see lugu, mis siin juba kirjas on. Palju on selliseid inimesi, kes juba küsinud millin masin ja miks. Seejärel tekkib kindlasti palju lisaküsimusi, mida siine seltskond heameelega vastab. Edu lugemisel.
loen juba mitu päeva siinset foorumit, aga just seda mida soovin teada saada, seda ei ole leidnud. eks aja jooksul saab lugeda rohkemgi. seda enam et mida enam tead seda enam tekib küsimusi.
siia pöördumise põhjuseks ongi soov leida kiireid ja proffessionaalseid vastuseid. ehk soovitate mõnda valdkonda tundvat inimest kelle poole erasõnumite kaudu pööruda? aega pole enam ja pean tegema mõned kiired otsused... :)
Helista Landyle ja ta on rõõmsalt nõus valgustama sellistes küsimsutes milles sa siin kohe ei leinud vastust :)

Postitatud: P Mär 15, 2009 12:23
Postitas Rein
Disco I. Oluliselt töökindlam ja odavam üleval pidada, kui Disco II, kas sõidad lohet, või lauda? Ma ise ka tsiklite ja laudade peal ;)

Postitatud: P Mär 15, 2009 12:44
Postitas adventureX
Rein kirjutas:Disco I. Oluliselt töökindlam ja odavam üleval pidada, kui Disco II, kas sõidad lohet, või lauda? Ma ise ka tsiklite ja laudade peal ;)
sõidetud palju lauda. viimased paar aasta lohet. tsikliteema suht värske. hakkab tulema kolmas hooaeg.

Postitatud: P Mär 15, 2009 12:51
Postitas Rein

Postitatud: P Mär 15, 2009 12:55
Postitas Rein
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Veel üks. Pakiraami eraldi juurde osta läheb päris kalliks, hea on leida selline, millel raam juba peal. (originaal) Lihtsalt talad peale visata pole probleem ;)

Postitatud: P Mär 15, 2009 13:24
Postitas adventureX
Rein kirjutas:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Veel üks. Pakiraami eraldi juurde osta läheb päris kalliks, hea on leida selline, millel raam juba peal. (originaal) Lihtsalt talad peale visata pole probleem ;)
Kisub eelarvest välja. Palju see trophy erinev tavalisest? on seal juba amordid vedrud, kastid jne hoopis midagi muud?

Postitatud: P Mär 15, 2009 18:57
Postitas tai
vedrusid eriti pole vaja vahetada kui just tõstet ei taha korralik amort alla ja olemas. Kastid jms jäävad originaalid. Hea oleks vaid sildadesse panna jämedamad veovõllid siis on kindel, et juhuslikult midagi katki ei lähe oma lollusest või lohakusest. Üks parimaid mida asemele originaalile panna on ascrofti toodang. Testitud ja töötab. Muud ei ole midagi. Vanal discol (loe 96 ... 98a td300 mootoriga) öra karda ka automaat kasti.

kui saladus ei ole millise eelarvega umbes on arvestatud?

Postitatud: P Mär 15, 2009 19:35
Postitas landy
adventureX kirjutas:keskkond kuhu maastur läheb on ookeaniäärne lõuna-ameerika ja sõidukeskkond üldjuhul rannadüünid ja paks liiv. sinna kohalesõiduks vaja läbida ca 2000km teekonda millest 500 võib olla väga väga äärmuslik. junglis vihmaperioodi ajal. seega on teeolud siis kõige kreisimad. sellega seoses tuleb teha kummi ja rattavalik, ehk vints muretseda jne.
Plaanis on soetada LR Discovery2 aastast ca 1997-2000 või siis hoopis 1992-1995. Mõtlen et kas ostuks kulutada vähem ja tuunida rohkem või osta uuem mudel ja tuunimiseks jääb raha vähem? seega tuleks teha valik. siin ongi vaja teadjate meeste soovitusi.
oluline ka see et sinna kuhu auto läheb ja jääb on kuluosad päris päris kallid ja remondivajadus võiks tulevikus olla minimaalseim ja odavaim. samas oleks oluline sõidumugavus ja elementaarne lisavarustus sest kohapeal on palju liikumist linnas ja teedel.
Mina soovitaks sellitest tingimustes kasutamiseks Dsicovery I ja 300tdi mootorit (1994 sügis-1998). Disco on oma vastupidavsut tõestanud Vameltrophyde karmidel radel. Ka maanteel ja linnas sõites piisavalt mugav. Võimalusel hankida kohe juba vajaliku varustusega Camel Trophy (või replica) masin, kus palju tööd sinu eest ära tehtud ning varustus külge kruvitud. Siin vaja teha vid korralised hooldused ja profülaktilised remondid (laagrid, puksid, jne) Kui minek üksi-kahekesi, siis ei tasu ka 3-ukselist ära plejata. Need on turul kriips odavama hinnga. Kindlasti võtta pühjaks heas korras auto, sest läbi aetud Disco remont on kulugas ja ajamakukas, lisks on leisil vähe, ootamatusi.
Kindlasti on vaja hankida sobilik rehv, sest tavaline MT-mudrehv liivas möllamiseks ei sobi.
Kui võtad automaatkastiga masina, siis kindlasti sellistes oludes sõitmisek vaja panna piisavalt suur õliradikas kasti otsa.

Postitatud: P Mär 15, 2009 20:19
Postitas tina
ma natuke imestan kui suur on disco 1 ja 2 vahe? välimuselt suht sarnased, kas tehnikas on siis nii suur vahe? kas vahe on töökindluses või remondi kulukuses?

Postitatud: P Mär 15, 2009 20:33
Postitas tai
kas vahe on töökindluses või remondi kulukuses?
oooo jaaa...

kui ntks DI komplektne mootor maksab u 20K eeku siis DII 40K eeku. DII vahetad regulaarselt vedru patju, spiraale nii tihti vahetama ei pea. Lisaks ei ole spiraal vedrustusel kompressorit jms. ´Helluste" eest tuleb ikka maksta.

Postitatud: P Mär 15, 2009 20:43
Postitas landy
tina kirjutas:ma natuke imestan kui suur on disco 1 ja 2 vahe? välimuselt suht sarnased, kas tehnikas on siis nii suur vahe? kas vahe on töökindluses või remondi kulukuses?
Need on täiesti erinevat autot. Neil pole ühtegi kattuvat varuosa (Hr. Utkini väitel).
Dsico I põhineb paljuksi vanal RR Claassiku tehnilistel lahendustel.

Postitatud: P Mär 15, 2009 20:48
Postitas adventureX
tai kirjutas:vedrusid eriti pole vaja vahetada kui just tõstet ei taha korralik amort alla ja olemas. Kastid jms jäävad originaalid. Hea oleks vaid sildadesse panna jämedamad veovõllid siis on kindel, et juhuslikult midagi katki ei lähe oma lollusest või lohakusest. Üks parimaid mida asemele originaalile panna on ascrofti toodang. Testitud ja töötab. Muud ei ole midagi. Vanal discol (loe 96 ... 98a td300 mootoriga) öra karda ka automaat kasti.

kui saladus ei ole millise eelarvega umbes on arvestatud?
olen vaadanud mobile.de pakutavat. seal nähtu on ca 3000-5000 euri mida olen arvestanud. sellel lisaks siis ca 1000-2000 euri tuuninguks ja remondiks ( tuuninguressurss sõltub palju maksab auto ise. Vaja vahetada kuluosad, vints ja ehk põhjakaitse muretseda....jne)
Mis kummid liivale sobiksid? samas on palju ka tänavatel sõitmist. mingit superpidamist ma kummilt ei oota vaid pigem vastupidavust kilometraažile ja liivas liikumisvõimet. 50-50 tänavaid ja liiva. muda ei ole üldse.

Postitatud: P Mär 15, 2009 20:49
Postitas adventureX
kas saaaks teemat modida et see tekst ekraanilt välja ei läheks? :) tänud!