1. leht 2-st
Land Rover Range Rover VOGUE 3.0 TDI 130 kW
Postitatud: E Mär 16, 2009 00:08
Postitas janekk
Tere, olen uus kasutaja ja tahaks targemata hinnangut, nimelt on plaanis kohe kohe selline auto omale osta, vaatsin 2003 aasta oma see jõukohane hetkel, et mida peaks järgima ostmisel ja kus kohas autot üle kontrollida ennem ostu. Samuti mis on auto nürgad kohad ja millega veel arvestama peab, palju umbes auto kulutusi neelab edasipidiselt jne

kõike kasulikku ja muud infot oleks väga tänulik

Postitatud: E Mär 16, 2009 00:31
Postitas landy
Ülevaatuseks kõige sobivam koht tallinnas on:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
MotivService OÜ
Nõrgaks kohaks on roolisamba kinnitused. Ka kogu see sildade "puksimajandus" nõuab pidevat tähelepaneu ja finatseeerimist.
Ülejäänud vigadest oskab kasutaja "Must Luik" pikemalt pajatada.
Postitatud: L Dets 26, 2009 19:22
Postitas Rein
Et siis lahkaks veel seda teemat. Kas on hea ja halb aastakäik? Kas see BMW diisel, on sama, mis X5 peal, kas seda mootorit on võimalik järgi aidata?
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57#M57D30
Mootori põhi ju tundub sama, millega on need erinevused jõududes saadud. Pole jupikataloogi ka käes pühade ajal, et kolbide mõõte ja väntvõllindust uurida.
Postitatud: P Dets 27, 2009 20:51
Postitas Veiko Varik
Mootorid on samad.Erinevus on mootori juhtimises.Vääne on madalamale toodud.
W.
Postitatud: P Dets 27, 2009 20:54
Postitas Rein
Kas selline seadistus on kõige parem, või on proovitud paremaks veel saada. Või on peale progemist hullemaks läinud?
Postitatud: E Veebr 01, 2010 11:14
Postitas Tomasa
Endal oli/on plaan ka omale samasugune auto soetada
http://www.auto24.ee/used/666548 Kuid oma tutvusringkonnast sain nii meeletult halbu kommentaare selle auto vastupidavuse ja juppide hinna kohta. Nüüd siis olengi segaduses kas minna lihtsama vastupanu teed ja osta hoopis X5 või siiski võtta risk ja minna mugavuse teed...

Äkki on samasuguse auto omanikke, kes oskaksid objektiivselt veenda ostma või mitte ostma sellist autot.
Juppidest
Postitatud: E Veebr 01, 2010 11:39
Postitas Kalamees
Selge see et kui hakkad juppe peamiselt margi teenindusest võtma siis jah vaeseks jääb kindlasti ja tarne ka lonkab. Ag suhtle LR pesaga ja Veikoga. Ja samas netis neile ka hulgaliselt juppe ja soodsate hindadega saada. Või siis tellida läbi LR Pesa, panevad ka külge vajadusel.
Samas Veiko kunagi mainis et alates 2006 aastast tasuks RRIII ja D3 võtta. Vigu ja probleeme nendel masinatel tunduvalt vähem
Nüüd ka Bearmach il ka väike laiatarbe skanner saadaval,
Kui vene keel suus siis tasub vaadata vene foorumeid seal lugemist mitmeks päevaks. Erinevatel teemadel.
Postitatud: T Veebr 28, 2012 19:49
Postitas trophy
Tomasa kirjutas:Endal oli/on plaan ka omale samasugune auto soetada
http://www.auto24.ee/used/666548 Kuid oma tutvusringkonnast sain nii meeletult halbu kommentaare selle auto vastupidavuse ja juppide hinna kohta. Nüüd siis olengi segaduses kas minna lihtsama vastupanu teed ja osta hoopis X5 või siiski võtta risk ja minna mugavuse teed...

Äkki on samasuguse auto omanikke, kes oskaksid objektiivselt veenda ostma või mitte ostma sellist autot.
X5 videot ei leidnud , aga X 6ga on igatahes videoklipp olemas. Tasub RRga võrrelda küll... Ei tea kumb mugavam on?
https://www.youtube.com/watch?v=f8-NNEK1kGo
Postitatud: T Veebr 28, 2012 19:54
Postitas Rein
Ära küsi ka parem, RR ikk aoluliselt mugavam. X5 ka X6 est mugavam. X 6 es oled nagu muti urgu surutud ja isegi tava seadistuses on X6 päris jäik.
Postitatud: T Veebr 28, 2012 22:14
Postitas sigaelmar
Range Roveriga on palju mõnusam kulgeda kui X5ga juba sellepärast, et RR salong on hoopis avaram. ja X5 hakkab täpselt samamoodi kalleid juppe küsima kui RR. Ja pealegi kas see Range Rover III polegi suuresti BMW'st tehtud?
Postitatud: T Veebr 28, 2012 22:40
Postitas pirx
sigaelmar kirjutas:Range Roveriga on palju mõnusam kulgeda kui X5ga juba sellepärast, et RR salong on hoopis avaram. ja X5 hakkab täpselt samamoodi kalleid juppe küsima kui RR. Ja pealegi kas see Range Rover III polegi suuresti BMW'st tehtud?
Mootor, käigukast, esisild, juhtmestik, elektroonika. Kui väljaarvata väli-ja sisedisain, siis minumeelest ongi BMW. BMW x5-st suurem ja seest avaram masin. Kui võtta õhkvedrustusega X5 comfort istmetega- saategi RRIII
Postitatud: T Nov 26, 2013 20:31
Postitas Rein
Mis aastate vahemik neist kõikse "pommikindlam" oleks. Mäletan miskit nende navi nuppudega, et kui on miskine .... siis on parem modifikatsioon

Vist ümarate nuppude alumised klahvid sellised lohuga?
Postitatud: K Nov 27, 2013 12:00
Postitas pirx
Rein kirjutas:Mis aastate vahemik neist kõikse "pommikindlam" oleks. Mäletan miskit nende navi nuppudega, et kui on miskine .... siis on parem modifikatsioon

Vist ümarate nuppude alumised klahvid sellised lohuga?
Vist oli 09.2004.-09.2005. RRIII millel on veel need vanad tuled aga sees uus navi- puutetundliku ekraaniga. See pidi kõige parem olema. See facelifti kerega, kus on juba uued tuled ja stanged, see pidi juba palju pretensioonikam olema.
Postitatud: E Nov 24, 2014 23:02
Postitas zaz
Kui vaadata mis turul toimub, siis alla 10 000 piiri autod on ära kadunud. 12.novembri autolehes oli luksusdiipide võrdlus ja Range Roveril ei läinud üldse pahasti.
Minu 4 kuine kogemus RR3 on, et esialgu võiks remondiks arvestada umbes 3000. Siis peaks saama kõik suuremad vead ja hooldused ära teha. Ja kui uurida, siis jah, käigukasti remont on alates 200 000 möödapääsmatu. Turbiini taastamine polegi nii kallis aga kui kast seda turbiini sisu täis on, vajab kõik puhastust ja tavaliselt ka õlipump vahetust. Turbo läheb ka varem või hiljem. Sellega tuleb leppida. Minu isendil vedas veel, et pidin kõik 6 pihustit remonti viima ja uued otsad ostma. Ei tea kas oli solk paagis vms. Radiaatorid on neil nõrgad ja kui autot müügiks ei tehta, sobib ainult Behr ehk originaal. Vedrustusest üldse ei räägi. Selle remondiga peaks kohe arvestama. Aknatõstukid on nõrgad. Rooli otsas ei tohi elada kui offroad-i tehakse, tuleb lõtk sisse. Samas on esimesed rr3-d juba üle 10a vanad. Iga vidin maksab raha ja neid ikka kulub. Auto remondist kätte saad, tead juba mida järgmine kuu veel tegema pead. Ja kui tehniliselt hakkab looma on alati salongis midagi teha. Alustades aknatõstuki nuppude ümber olevast plastikust kus tehase kummkate peal enam osaliselt ei püsi. Või hakkavad pixlid kustuma. Värv tuleb siit sealt maha. Igasugu trossid. Kapoti avamiseks või isegi ukselinkide omad. Need kõik on juba vanad ja ilmselt purunevad siis kui seda kõige vähem ootad. Asju on veel aga hetkel rohkem ei meenu. Isegi diisel mootoriga janune. Ükskõik kui rahulikult ei sõida, chipitud või mitte, aparaat on raske ja see väljendub kütusekulus.
AGA mugavamat autot ei tea. Kas reisideks või pereautoks. Nii välimus kui salong on nii peenelt ja maitsekalt tehtud, et teised selle ajastu maasturid ei pääse lähedalegi. Isegi tunduvalt uuemad jäävad alla. Mnt-l sujuv masin milles tunned ennast koos perega mugavalt ja ohutult. Ja lihtinimese "offroad-i" vajadused rahuldab see maastur väga lihtsa vaevaga. Pealegi, liiguvad peatoed elektriga...mugavusel on hind.
Postitatud: N Nov 27, 2014 13:57
Postitas soo
zaz kirjutas:Kui vaadata mis turul toimub, siis alla 10 000 piiri autod on ära kadunud. 12.novembri autolehes oli luksusdiipide võrdlus ja Range Roveril ei läinud üldse pahasti.
Minu 4 kuine kogemus RR3 on, et esialgu võiks remondiks arvestada umbes 3000. Siis peaks saama kõik suuremad vead ja hooldused ära teha. Ja kui uurida, siis jah, käigukasti remont on alates 200 000 möödapääsmatu. Turbiini taastamine polegi nii kallis aga kui kast seda turbiini sisu täis on, vajab kõik puhastust ja tavaliselt ka õlipump vahetust. Turbo läheb ka varem või hiljem. Sellega tuleb leppida. Minu isendil vedas veel, et pidin kõik 6 pihustit remonti viima ja uued otsad ostma. Ei tea kas oli solk paagis vms. Radiaatorid on neil nõrgad ja kui autot müügiks ei tehta, sobib ainult Behr ehk originaal. Vedrustusest üldse ei räägi. Selle remondiga peaks kohe arvestama. Aknatõstukid on nõrgad. Rooli otsas ei tohi elada kui offroad-i tehakse, tuleb lõtk sisse. Samas on esimesed rr3-d juba üle 10a vanad. Iga vidin maksab raha ja neid ikka kulub. Auto remondist kätte saad, tead juba mida järgmine kuu veel tegema pead. Ja kui tehniliselt hakkab looma on alati salongis midagi teha. Alustades aknatõstuki nuppude ümber olevast plastikust kus tehase kummkate peal enam osaliselt ei püsi. Või hakkavad pixlid kustuma. Värv tuleb siit sealt maha. Igasugu trossid. Kapoti avamiseks või isegi ukselinkide omad. Need kõik on juba vanad ja ilmselt purunevad siis kui seda kõige vähem ootad. Asju on veel aga hetkel rohkem ei meenu. Isegi diisel mootoriga janune. Ükskõik kui rahulikult ei sõida, chipitud või mitte, aparaat on raske ja see väljendub kütusekulus.
AGA mugavamat autot ei tea. Kas reisideks või pereautoks. Nii välimus kui salong on nii peenelt ja maitsekalt tehtud, et teised selle ajastu maasturid ei pääse lähedalegi. Isegi tunduvalt uuemad jäävad alla. Mnt-l sujuv masin milles tunned ennast koos perega mugavalt ja ohutult. Ja lihtinimese "offroad-i" vajadused rahuldab see maastur väga lihtsa vaevaga. Pealegi, liiguvad peatoed elektriga...mugavusel on hind.
Eks see oleneb väga palju ostetava isendi seisukorrast. Arvata võib, et alla 10k maksev masin tahab üldjuhul saada suuremaid investeeringuid.
Ise sattusin suhteliselt korraliku eksemplari otsa ning esimese aasta kõik remondi ja hoolduskulud kokku on ca 1600 kanti.
Mul muidugi auto sellest nö. õigest ajavahemikust (09.2004-09.2005).
Järgmine aasta teen ilmselt tordi, panen küünlad peale ja tähistan oma RR3-e kümnendat sünnipäeva.
Selles suhtes sul vägagi õigus, et tegemist ülimugava autoga.
Ilmselt on ka üsna keeruline leida asemele mõni teine sama mugavust pakkuv automark, mille hoolduskulud päris taevasse ei küündi.