1. leht 2-st

kerge jõnksutamine kolmanda käiguga.

Postitatud: E Mär 23, 2009 11:32
Postitas LittleSuzi
Ons kellegil aimu, mis võib tekitada kerge jõnksutamise sõidu ajal, kui kiirus kasvab 50-60 kmh ja kolmas käik lülitub sisse?
Tunne oleks nagu jätaks mõni silinder vahele või ei toimuks süüdet.
Samas auto ei jõnksuta nagu küljelt küljele (pole nagu roolimehanismis).
Teise variandina võiks ehk kahtlustada kardaani.
Ehk on mõni ideed, mida kontrollida pranaduses.

Postitatud: E Mär 23, 2009 11:46
Postitas landy
Kas sa sealt samast käigukastist ei taha vea otsinguid alustada?

Postitatud: E Mär 23, 2009 11:59
Postitas LittleSuzi
mõtled näiteks mingid puudulikud hambad jne?

Postitatud: E Mär 23, 2009 12:08
Postitas tt
LittleSuzi kirjutas:mõtled näiteks mingid puudulikud hambad jne?
hammastepuudulikkust tavaliselt aut. kastil ei esine, küll aga esineb ketaste friktsioonkate lahustumist õlis. tõmba varras välja ja nuusuta, kui kõrbelõhn õlil juures siis on paha lugu :(
õli tase võiks kah normis olla
EDIT: ja õli värv peaks ka olema punane või peaaegu läbipaistev, aga mitte pruun/must

Postitatud: E Mär 23, 2009 12:12
Postitas LittleSuzi
tt kirjutas:
LittleSuzi kirjutas:mõtled näiteks mingid puudulikud hambad jne?
hammastepuudulikkust tavaliselt aut. kastil ei esine, küll aga esineb ketaste friktsioonkate lahustumist õlis. tõmba varras välja ja nuusuta, kui kõrbelõhn õlil juures siis on paha lugu :(
õli tase võiks kah normis olla
Millised variandid selle friktsioonkatete lõhustumisel on - et kas parandada annab?
Lihtsalt infoks- sellel automaatkastil pole kastiõli varrast :roll:

Postitatud: E Mär 23, 2009 12:21
Postitas tt
LittleSuzi kirjutas:
tt kirjutas: hammastepuudulikkust tavaliselt aut. kastil ei esine, küll aga esineb ketaste friktsioonkate lahustumist õlis. tõmba varras välja ja nuusuta, kui kõrbelõhn õlil juures siis on paha lugu :(
õli tase võiks kah normis olla
Millised variandid selle friktsioonkatete lõhustumisel on - et kas parandada annab?
Lihtsalt infoks- sellel automaatkastil pole kastiõli varrast :roll:
Õlis lahustumine on pigem ilukirjanduslik kujund, kui õli madalast tasemest (või muust veast) õli surve langeb, ei pressita sidurikettaid enam nii kõvasti kokku kui vaja ja nad hakkavad libisema. Mispeale haakumisomadused halvenevad märgatavalt. Lisaks asjaolu, et õhemaks kulunud kettaste korralikult kokkupressimiseks on vaja rohkem õli (aga see protsess hakkas pihta sellest et õli oli vähe). Mahakulunud friktsioonkate ongi siis see paksem ollus õlis. Kui õigel ajal jaole saad siis õli ja filtri vahetus ehk päästab, kui ei siis sidurite vahetus (ehk kasti kap. remont).
Õlivarda puudumine on muidugi kiire esialgse diagnoosi panemise seisukohalt nadi,

Postitatud: T Mär 24, 2009 01:31
Postitas Jallo
xx

Postitatud: T Mär 24, 2009 09:42
Postitas Discovery
Lõhnab aut.kasti kapitaalremondi järele... aga see on ai kui valusalt kallis lõbus.

Loodame parimat.

Õli

Postitatud: K Mär 25, 2009 11:56
Postitas Kalamees
MIna soovitaks minna kuskile kas teenindusse ja lasta natuke õli välja niristada ja vaadata mis nägu on. Viimasel ajal suht tihti kuuleb et kellegil näiteks mootorit jupsima hakanud. Või kokku jooksnud. Karteri eemaldamisel siis tuleb tõdeda karteris oleva õlipumba sõel umbes. Kleepika järgi kapoti all on sisse pandud täis sünt ja Valvoline õli. Aga lõhna järgi see ollus mis sai välja lastud küll rohkem mingi silla/käigukasti õli.

Postitatud: K Mär 25, 2009 14:57
Postitas Rein
Aga kus kohas siis väidetavat täissünt õli oli pandud sisse?

Postitatud: K Mär 25, 2009 15:38
Postitas LittleSuzi
Täna ongi plaan õli kontrollima minna.
Samuti vaatab mehaanik ka kardaani ja muu toolimissüsteemi liigendid üle.
Eks siis näis.

Õli

Postitatud: K Mär 25, 2009 18:47
Postitas Kalamees
Pean minema naabri juurde tsekkama seda silti (Valvoline 5w-30), aga väga ei tahaks näidata näpuga. Pole nurga tagune garaaz. 1997-98 oli Pärnus et Ascar vahetas õli marki Mobil Totali vast sest isegi uued masinad peale järjekordset teenindust tulid tagasi , sest tühikäigul hakkas ka uutel masinatel õli surve tuli põlema. Mobil õli tuli läbi vist Poola ladude. See oli meistri vastus minu tähelapanekule Pärnus

Postitatud: K Mär 25, 2009 23:10
Postitas Rein
Mobil 1 Rally Formulaga läks meil Citroeni mootor 65000 pealt kokku. Valvoline Syn Power 5W-40(50) mis iganes, mersu tahtis 110 000 pealt uusi kolvirõngaid. Hetkel fännan Castrolit, Commat (kuigi kuulub Mobili kontserni) ja Texacot.

Postitatud: N Mär 26, 2009 07:27
Postitas LittleSuzi
sildades, käigukastis, keskkastis õli normis ning ilusa värvuse ja lõhnaga :roll:
Keskkasti küljest pudenes aga ühe anduri pistik ära.
Proosvisin 2. käiguga sõita 60neni. Siis ei olnud seda jõnksutamist tunda. Lülitasin 3. sisse siis oli jälle kerge võbin.
Peab ikkagi olema midagi seal kastis.

Järgmisena plaan käigukasti õli vahetus.

Postitatud: N Mär 26, 2009 08:33
Postitas LittleSuzi
Juhtmed tulid ära "gear selection
position switch and gearbox speed sensor".