1. leht 1-st
Postitatud: R Mär 27, 2009 12:30
Postitas LoJack
Limpsad keelt või mis

Postitatud: R Mär 27, 2009 12:43
Postitas landy
LoJack kirjutas:
Limpsad keelt või mis

Raudselt!
Tundub, et 175...200Ŗ eest täiesti reaalne normaalne käru sealt saada. (mõtlen vanemat "wide track" trummelpiduritega ja 3/4ton mudelit).
Uued Wolfidele tehtud ketaspiduritega on liiga kallid ja 1ton mudle nõukaks juba E-kati. Päris vanu "narrow ratck" ei tahaks, ei pidavat eriti stabiilsed olema.
Tühimass on sel kärul~400kg ja kandevõime 750kg.
Minu käsutuses olevad autod lubavad vedada ilma E-katita (3500 ei lähe lõhki) vastvalt:
Dacia 1300kg
LR 90 1100kg
LR S-IIA 900kg
haagist,
Seega võiks ta ju ka 1100kg täismassiga arve võtta.
Haagiste kasutuse asja olen tükk aega uurinud:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13146
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13218
Postitatud: R Mär 27, 2009 13:56
Postitas LoJack
Kui tahad, et me selle sealt ära tooks siis ikka vaata mõni selline välja mis vähemalt pildi peal lubab ca 2500 km läbi sõita ilma probleemideta

Postitatud: E Mär 07, 2011 19:27
Postitas landy
Õnnestus täna esimest korda elus SANKEY tüüpi treilerit näppida.
Seekord täpsemalt
sellist modifikatsiooni (Reynolds Boughton):
http://picasaweb.google.com/stonefisk/SANKEYTRAILER
Asi oli EKV numbritega ja ilmselt toodud Saksamaalt. EKV pidavat neid juppi maad rohkem olema...
Sai seda ka oma käega katsuda ja lähemalt uurida.
Kusjuures ka tagatuled olid täpslöet sellised!
Üllatus oli see, et kast polegi alumiiniumist vaid tavalisest plekist.
UAZ haagis tundub sellega võrreldes laste mänguasi.
Inteneeduse andmetel peaks see olema
'Sankey' 3/4ton widetrack trailer (MKIII)
Pikemalt:
http://landroveroneten.com/index.php/20 ... n-trailer/
http://www.emlra.org/articles/sankey_trailers.htm
Postitatud: E Mär 07, 2011 21:23
Postitas LoJack
No aga näiteks
siit on neid piisavalt saada ja plaanide kohaselt on sel aastal LRO kokkutulekul vähemalt kaks masinat Eestist kohal, tagasi ehk veel rohkemgi tulemas. Ehk räägid minejatele-tulijatele augu pähe ja tuuaksegi ära.

Postitatud: E Mär 07, 2011 21:29
Postitas Valge Hiir
landy kirjutas:
Asi oli EKV numbritega ja ilmselt toodud Saksamaalt. EKV pidavat neid juppi maad rohkem olema...
Tapal neid mitu rivi juba talve algusest saati seismas.
Postitatud: E Mär 07, 2011 21:46
Postitas landy
LoJack kirjutas:No aga näiteks
siit on neid piisavalt saada ja plaanide kohaselt on sel aastal LRO kokkutulekul vähemalt kaks masinat Eestist kohal, tagasi ehk veel rohkemgi tulemas. Ehk räägid minejatele-tulijatele augu pähe ja tuuaksegi ära.

Praegustes majandusoludes ei saa seda lõbu endale lubada. Pean veel mõnda aega modifitseeritdu UAZ haagisega kulgema ja Sankyi piltide peale suud vesistama. Lisaks pole selle haagisega mul midagi enne 01.07.11 teha. Peale seda plaanis 96 koodiga load teha.
Kui seda va krabisevat oleks, küll kipuks ise ka LRO-le... ;-(
Postitatud: E Mär 07, 2011 22:04
Postitas LoJack
No kuule Landy, ühe otsa lennupileti Emamaale vast ikka sulle karja peale organiseerime. Korjame su Stansteadis peale ja LRO-le. Tagasi saaksid Inseneeri (tulevasele) masinaga teise piloodi staatuses. Saaksid nagu kord ja kohus LRO-l kohal olla ja klubi promoda. Muidu käivad seal väiksemad pudinad ja esinduslikkusest jääb puudu

Ja 4x4 kirikus käia (selline on seal Emamaal täitsa olemas ja loodetavasti ka LRO-l kohal). Seal oleks ka suur anss leida meie klubi autole restaureerimise sponsoreid.
Mis arvad? Kas broneerin pileti ära? Võtad telgi kaenlasse ja esindad ka klubi
Inseneer, kuidas plaanid on? Oled tulemas? Võtad
el Presidente saba peale ja tood koju tagasi?
Postitatud: T Mär 08, 2011 08:46
Postitas landy
Läheb veidi O.T.-ks kätte.
Mõtisklen ja arvutan veidi ja siis siin
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... hlight=lro
jätkame teemat.