1. leht 1-st

Vedrud ja amordid

Postitatud: L Apr 04, 2009 11:58
Postitas LoJack
Probleem siis selline, et kuna mu masinal on piisavalt varustust küljes peaks vahetama vedrud/amordid võimsamate vastu. Peale pikka foorumites surfamist paistab, et enimsoositud oleks OME komplektid.

Rääkisin siin eelmisel aastal Marekile Off-road Servicest oma loo ja tema pakkus sellise lahendust:
Esisild: OME767 vedru ja N115 amort
Tagasild: OMES754 vedru ja N44 amort
Selline kooslus annab esisillale 110-220lbs (50-100 kg) ja tagasillale 1,100lbs to GVM (gross vehicle mass) ehk siis 500 kg - registrikaal. Ja pidi andma ca 2 tolli tõstet. Arvutasin oma varustuse kogukaalu kokku (ca 250 kg) ja kipun arvama, et tagasillale on seda ikka liiga palju. Lisaks, kuna katusel on piisavalt raskust niigi siis ei tahaks väga tõstet ka tekitada.

Ma ise kasutaks tagasillas OME755 vedrusid mis annab tagasillale 300 kg - registrikaal ning tõstet ca 1,5 tolli. Lisaks keeraks alla Andreselt soetatud stabika vardad. Amordid jätaks need mida Marek pakkus.

Mis targemad inimesed arvavad?

Postitatud: L Apr 04, 2009 17:16
Postitas Servicemobil
OMES754 vedrud saad minult juhul kui nende kasuks otsustad siiski. Kasutatud ca aasta, vahetasin pehmemate vastu.

Postitatud: L Apr 04, 2009 18:25
Postitas LoJack
Nagu ma aru sain jäid OMES754 vedrud kangeks? Palju sul taga kaalu poolest oli?

Postitatud: L Apr 04, 2009 20:57
Postitas Servicemobil
Hea oli sõita siis, kui terve tagumine kuut oli triiki saepurubriketti täis. St ca 500 kg või isegi suts peale. Tühjalt oli tunne nagu polekski vedrusid vaid kuusekännud vedrupesas.

Edit: Huvi pärast arvutasin kokku, et kuuditäis saepurubriketti kaalub 880 kg :)