1. leht 1-st
Diferentsiaali manuaalne konfigureerimine??
Postitatud: R Mai 15, 2009 09:34
Postitas taff22
hei, mul mure järgmine- mul on 96.a. 2,5 diisel ning mul on kogu aeg 4x4 peal mis omakorda võtab palju kütust. kas annab elektrooniliselt seda maha võtta v ehk vahele ehitada mingisugune pult/kang millega saaks ise sildasid vahetada?
iseenesest ei tööta mul ka difri lukustuse nupp paneelil, proovisin mäe kallakul nuppu vajutada kuid veeres alla nagu gravitatsioon tal seda teha käskis. ehk mingi elektrooniline viga ent sildasid peaks ju ikka vabal tahtel saama vahetada v kuidas?
Postitatud: R Mai 15, 2009 09:56
Postitas landy
1)Ranage Rover II nagu kõik teised RR-id on PIDEVA nelikveo skeemiga ja seal ei saa kuidagi sildu "välja lülitada".
2)Sellel autol ei ole keskdifri lukku, vaid viskosidur mis reguleerib esi ja tagakardaani vahelist veojõu jaotust.
3)Sellel autol ei ole ka mägipidurit, järelikult puudub ka vastav nupp.
Kokkuvõttes:
1)Loe oma auto kasutusjuhend rahulikult läbi ja tee nuppude-kangide funktsioonid selgeks
2)Ole õnnelik, sest sul on töökorras ja täisfunktsionaalne auto.
Postitatud: R Mai 15, 2009 15:22
Postitas pirx
landy kirjutas:1)Ranage Rover II nagu kõik teised RR-id on PIDEVA nelikveo skeemiga ja seal ei saa kuidagi sildu "välja lülitada".
2)Sellel autol ei ole keskdifri lukku, vaid viskosidur mis reguleerib esi ja tagakardaani vahelist veojõu jaotust.
3)Sellel autol ei ole ka mägipidurit, järelikult puudub ka vastav nupp.
Kokkuvõttes:
1)Loe oma auto kasutusjuhend rahulikult läbi ja tee nuppude-kangide funktsioonid selgeks
2)Ole õnnelik, sest sul on töökorras ja täisfunktsionaalne auto.
Automaatkastiga isendil mägipidur täitsa olemas. Sügispäeval sai isegi seda kasutada.
Postitatud: R Mai 15, 2009 18:35
Postitas landy
pirx kirjutas:landy kirjutas:1)Ranage Rover II nagu kõik teised RR-id on PIDEVA nelikveo skeemiga ja seal ei saa kuidagi sildu "välja lülitada".
2)Sellel autol ei ole keskdifri lukku, vaid viskosidur mis reguleerib esi ja tagakardaani vahelist veojõu jaotust.
3)Sellel autol ei ole ka mägipidurit, järelikult puudub ka vastav nupp.
Kokkuvõttes:
1)Loe oma auto kasutusjuhend rahulikult läbi ja tee nuppude-kangide funktsioonid selgeks
2)Ole õnnelik, sest sul on töökorras ja täisfunktsionaalne auto.
Automaatkastiga isendil mägipidur täitsa olemas. Sügispäeval sai isegi seda kasutada.
See ei ole klassikaline mägipidur (tänapäeva mõistes), vaid sund 1.- käik.
Allikas:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... dashboard/
Postitatud: L Mai 16, 2009 10:56
Postitas pirx
Võibolla küll jah. Aga igaljuhul töötab nagu mägipidur. Olen korduvalt proovinud. Suurest künkast tuleb ilusti aeglaselt ja otse alla, ilma pedaale kasutamata.
Postitatud: L Mai 16, 2009 11:13
Postitas taff22
Kahju kuna mul justkui võtab liiga palju kütet, tabloo näitab 14l/100.....
.....usun, et mõni inimene kes elektroonikat jagab suudab midagi raudselt sinna vahele leiutada, kui masinal on elektroonika peal siis annab sellega manipuleerida kuid kui seal on mehhaaniliselt tehase poolt 4x4 tehtud siis peab sellega leppima.
Ning selline nupp millel on hammasrattad peal ning täht L on mul täitsa olemas, mida see siis teeb??
ahjaa...peaks vast ka ära mainima, et mul on manuaal

Postitatud: L Mai 16, 2009 17:45
Postitas dim70
no 14 on natuke palju oleneb kus ja kuidas sa sõidad, ma vedasin metsast puid käruga välja siis läks 15-16 ikka ära, midagi ei ole teha
ei aita siin mingi elektroonika manipuleerimine pead vist ka sellega leppima.
Postitatud: L Mai 16, 2009 18:26
Postitas tai
Varjante on 2 esiteks osta honda civic või muu väikéauto ja kütuse kuluga on asi ok. Teine varjant on, tõsta sulle RR alla seriese tehnika koos kõige tema 44 kw'ga ja saad sildu valida ja kütuse kulu on ka ok. Kolmas varjant on sõida vahepeal V8'ga ja enda masinasse tagasi istudes tundub see lausa ökopill. Pideva neliveoga masinat puhta elektriga on suht raske teha tagaveoliseks.
Postitatud: L Mai 16, 2009 18:53
Postitas landy
taff22 kirjutas:Kahju kuna mul justkui võtab liiga palju kütet, tabloo näitab 14l/100....
Tehas ütleb:
Range Rover 2.5d
FUEL CONSUMPTION
2.5 Diesel Manual mpg L/100 km
Urban cycle 25.8 10.9
Constant 56 mph 37.9 7.5
Constant 75 mph 25.3 11.2
Postitatud: L Mai 16, 2009 19:02
Postitas landy
taff22 kirjutas:
.....usun, et mõni inimene kes elektroonikat jagab suudab midagi raudselt sinna vahele leiutada, kui masinal on elektroonika peal siis annab sellega manipuleerida kuid kui seal on mehhaaniliselt tehase poolt 4x4 tehtud siis peab sellega leppima.
Kõik Range Roveri mudelid altes tootmise algusest 1971 on pideva nelikveo sekeemiga. Samsugust RR Calssiku veoskeemi ja sildasid kasutavad ka Defender (alates 1983) ja Discovrey (Alates 1989). Tõsi seal on kasutusel LT vahekastid.
Pideva nelikveo tagab su autol Borg-Warer vaheakst. Ühelgi teisel LR mudelil seda kasutaud pole.
Ning selline nupp millel on hammasrattad peal ning täht L on mul täitsa olemas, mida see siis teeb??
Sealt lülitatakse sisse aeglusti. Kui sa sed kasutanud pole, siis tulebiki auto "kolinalal" mäest alla. Aeglusti+1-käik ja mingit mägipidurit pole vaja.
ahjaa...peaks vast ka ära mainima, et mul on manuaal

Õnnitlused! Suinu valduses on kõik insturumendid auto juhtimiseks!

Postitatud: E Mai 18, 2009 11:01
Postitas Matu
Tere.
Tabloo näitab keskmist kulu (ehk siis liitreid 100 km kohta) alates viimasest "TRIP 2" nullimisest. Neid numbreid ei maksa väga tõsiselt võtta, sest see sõltub väga palju sellest, kus ja kuidas oled sõitnud just peale näidu nullimist. Kogemused mul sellised, et talvel, peale nullimist, ainult linnasõit ja ummikutes istumine ning tablool 14,6. Suvel, peale nullimist, peaaegu kohe pikad maanteeotsad ja tablool 12,1. Eriti mõjutavad näitu just esimesed paar-kolmsada kilomeetrit, mis annavad algnäidu ja hiljem see küll muutub, kuid üsna vaevaliselt, sest kilomeetreid koguaeg lisandub. Mina arvestan kütusekulu umbes nii, et paak 90l, pealetangitud kütust ca 70l (paagisisene pump arvatavasti läbi, kui vähem kütet sees, siis käivitub halvasti), läbisõit ca 700 km. Kulu järelikult ca 10l/100km.
Postitatud: P Juul 17, 2011 22:19
Postitas kippari
selline tagasihoidlik küsimus - veoskeemi kohta. kas range II-el on see 50/50. palun näkki mitte lüüa kui väga rumal küsims

)
Postitatud: N Juul 21, 2011 07:29
Postitas landy
kippari kirjutas:selline tagasihoidlik küsimus - veoskeemi kohta. kas range II-el on see 50/50. palun näkki mitte lüüa kui väga rumal küsims

)
Tegu on pideva nelikeveole, kus läbi vahekasti jaotatakse jõud vastavalt vajadusele ette või taha. Tavaoludes jah 50:50.
Postitatud: R Aug 26, 2011 13:31
Postitas yllas
landy kirjutas:kippari kirjutas:selline tagasihoidlik küsimus - veoskeemi kohta. kas range II-el on see 50/50. palun näkki mitte lüüa kui väga rumal küsims

)
Tegu on pideva nelikeveole, kus läbi vahekasti jaotatakse jõud vastavalt vajadusele ette või taha. Tavaoludes jah 50:50.
Mul aga hoopis selline küsimus: kui tekib vajadus RR-i pukseerida (loodan et mitte!), siis tuleb teha teatud trikk kaitsmega pos.11 ja seejärel pidi tekkima olukord "transfer neutral" vms. Mis olukord see siis on? Mõlemad sillad mootorist lahti?
Postitatud: R Aug 26, 2011 20:47
Postitas pirx
yllas kirjutas:landy kirjutas:kippari kirjutas:selline tagasihoidlik küsimus - veoskeemi kohta. kas range II-el on see 50/50. palun näkki mitte lüüa kui väga rumal küsims

)
Tegu on pideva nelikeveole, kus läbi vahekasti jaotatakse jõud vastavalt vajadusele ette või taha. Tavaoludes jah 50:50.
Mul aga hoopis selline küsimus: kui tekib vajadus RR-i pukseerida (loodan et mitte!), siis tuleb teha teatud trikk kaitsmega pos.11 ja seejärel pidi tekkima olukord "transfer neutral" vms. Mis olukord see siis on? Mõlemad sillad mootorist lahti?
Pigem ikka nii, et rataste pöörlemine ei jõua läbi vahekasti käigukastini.