1. leht 2-st
x
Postitatud: P Mai 17, 2009 09:20
Postitas Jallo
xx
Postitatud: E Juun 08, 2009 18:39
Postitas Jallo
xx
Postitatud: E Juun 08, 2009 21:25
Postitas Veiko Varik
Torud olid pragunenud?
W
Postitatud: T Juun 09, 2009 12:10
Postitas 417RR
Must Luik kirjutas:Torud olid pragunenud?
W
mul olid paregunenud 2 eeku kulus et korda saada
Postitatud: E Sept 21, 2009 13:33
Postitas taff22
Mul ei tööta kiiruse mahavõtmise nupp, juurde annab aga küll. Huvitav on veel see, et cruisiga sõites undab eest, tõenäoliselt laager läbi mida kuuldavasti eraldi vahetada ei saa kuid ilma cruisita ei unda. Veider...
Postitatud: E Sept 21, 2009 15:37
Postitas Matu
No ma ei tea, minu masinal on kiiruse mahavõtmiseks piduripedaal.
Roolil on kaks nuppu: kiiruse määramine, millega saab kiirust ka tõsta ja kiiruse taastamine.
Kus see kiiruse mahavõtmise nupp veel peaks olema?
Postitatud: R Sept 25, 2009 13:31
Postitas taff22
Ära targuta, olen kokku puutunud autodega millel üks nupp annab juurde ning teine võtab maha. Jah, pidurdamine on ka 1 variant kuid ma ei olnud kursis sellega et roveril nupud teise funktsoiooni alla pandud on!
Siin jagatakse omavahel tarkusi, et auto omanikud oma masinaid paremini tundma õppida saaksid, mitte enda esile toomine mõne tarkuse teraga!!
LR
Postitatud: R Sept 25, 2009 14:55
Postitas Kalamees
Mul küll D2, aga jah sellist variani nagu teistel masinael et saad ka kiirust sujuvalt maha võtta pole.
teine nupp taastab või võtab üldse maha, nagu piduripedaal.
Postitatud: R Sept 25, 2009 15:47
Postitas LittleSuzi
Kiiruse taastamise nupp kasutatakse ka kiiruse mahavõtmiseks.
Postitatud: R Sept 25, 2009 16:33
Postitas Matu
Väga vabandan, kui mu jutt Sind solvas või ärritas või see targutamisena tundus aga tarkust jagada ja head nõu anda ma üritasingi.
Üritasin vaid seletada oma teadmiste põhjal nuppude funktsioone ja tööd.
Mina oma masina nuppudel seda kiiruse mahavõtmise võimalust pole täheldanud (võib-olla on midagi nässus) ja seepärast pakkusingi välja pidurit.
Kirjutad, et oled kokku puutunud autodega millel ....
Kas tegemist oli mõne RangeRoveri P38ga või mõnd muud marki masinaga? Erinevatel masinatel on need süsteemid ja nende juhtimine erinevad.
Mina kirjutasin konkreetselt oma masinalt (RR P38) saadud kogemuste järgi.
Peace
Postitatud: R Okt 09, 2009 17:26
Postitas taff22
ok, sain aru. nuo nt vanadel scorpadel on nõnda ning hiljuti sõitsin sõbra bmw-ga millel oli nii, üks andis juurde ning teine maha, kiiruse määramise mälu oli eraldi ning nagu ikka pidur võttis maha nii kiiruse kui ka mälu.
Postitatud: R Okt 09, 2009 18:18
Postitas Matu
Omalgi olnud Scorpe paar tükki ja nendel on see tõesti teisiti.
Ja nagu välja tuleb on RR P38 puhul ka erinevused bensuka ja disla vahel.
Üritan siia kopida siis peatüki manualist:
DO NOT use cruise control on winding or slippery road surfaces, or in traffic conditions where a constant speed cannot easily be maintained.
ALWAYS switch off the master switch when you no longer intend to use cruise control.
DO NOT rest your foot under the accelerator pedal while cruise control is engaged - your foot could be trapped.
NOTE: On automatic gearbox models, selecting Cruise control while the gearbox is in Sport mode will result in more frequent and harsher acceleration and gear changing. This is not recommended.
CRUISE CONTROL (if fitted)
Cruise control enables the driver to maintain a constant road speed without using the accelerator pedal. This is particularly useful for motorway cruising or for any journey where a constant speed can be maintained for a lengthy period. The cruise control system has three switches: a master switch on the fascia panel and two control switches marked SET+ and RES (arrowed in illustration) mounted in the steering wheel.
To operate
1. Press the master switch (the indicator light in the switch illuminates).
2. Accelerate until the desired speed is reached - this must be above the systems minimum operational speed of 45 km/h for petrol engine models, or 50 km/h for diesel engine vehicles.
3. Press the SET+ switch to set the vehicle speed in the cruise control systems memory. Cruise control will now maintain that road speed without the need for operation of the accelerator.
With cruise control operating, speed can be increased temporarily, e.g. for overtaking, by normal use of the accelerator. When the accelerator is released, road speed will return to the selected cruising speed.
To reduce the cruising speed
Use the brake pedal to slow the vehicle until the required speed has been reached, then press the SET+ switch to establish a new cruising speed (remember that cruise control will not operate at speeds below 45 km/h for petrol engine models, or 50 km/h for diesel engine vehicles.
On petrol models only: press the RES switch once momentarily to cut off cruise control; if the brake pedal is not used, the vehicle will slow down gradually. When the desired speed has been reached, press the SET+ switch to establish the new cruising speed.
To increase the set cruising speed
Press and hold the SET+ switch; the vehicle will accelerate automatically. Release the switch as soon as the desired speed has been reached.
Alternatively, the set speed can be increased incrementally by tapping the SET+ switch. For each five taps the speed will increase by 8 km/h.
Disengaging cruise control
Cruise control will automatically disengage if the brake (or clutch) pedals are pressed, or when the gear lever is moved into neutral (gear selector lever position N for automatic gearbox).
On petrol models only: press the RES switch once momentarily to cut off cruise control; this allows the vehicle to slow down gradually. If required, press the RES switch again to re-engage cruise control at the previously-set speed.
NOTE: The speed held in the cruise control memory will be cancelled when either the cruise control master switch or the starter switch are turned off.
NOTE: Cruise control will disengage automatically if your road speed falls to less than 75 per cent of the set speed (this could occur when towing uphill).
Postitatud: R Okt 09, 2009 19:37
Postitas Borka
nad suudavad isegi nii lihtsa asja ylikeeruliseks ja segaseks ajada...

Isegi sai seda cruis controli alguses suure hämminguga katsetatud ja ma olin ka ysna kindel,et mul seal midagi ei tööta korralikult.
püsikiirushoidja
Postitatud: P Dets 12, 2010 18:13
Postitas mairo802
mure siis selles et ei tee mitte midagi

kus peaks hakkama vaatama,et mis võib olla viga?
Re: püsikiirushoidja
Postitatud: P Dets 12, 2010 18:41
Postitas pirx
mairo802 kirjutas:mure siis selles et ei tee mitte midagi

kus peaks hakkama vaatama,et mis võib olla viga?
Armatuurlauas on üks nupp, mis tuleb ennem alla vajutada ja siis seejärel vajutada neid nuppe, mis rooli peal. Kas tegid nii?