1. leht 1-st

Piimjas õli tagasillas ja käigukastis

Postitatud: R Juun 19, 2009 21:08
Postitas Rändsell
Tere

Autoks Discovery II TD5, manuaal, 2001 a. Varakevadel lasin vahetada kõik õlid - reduktorites, vahekastis ja käigukastis. Läbisõiduks odomeetri järgi oli siis 170 000 km, eelmise omaniku poolt oli täishooldus (kõik mahlad vahetatud) tehtud ca 2,5 aastat tagasi 90 000 km peal esinduses. Selle kohta on ka vastav paber olemas. Vahetamisel ilmnes, et tagasillas oli õli piimjas, mujal kombes.

Nüüd on sellest varakevadisest täishooldusest 15 000 km juurde sõidetud ja korralise mootoriõli+filtrid vahetuse käigus sai töökojas huvi pärast uuritud, mis nägu on õli sildades ja kastides. Ilmnes asjaolu, et esisillas ja vahekastis on õli ok, aga tagasillas ja käigukastis muutunud piimjaks, seda siis juba 15 000 km järel. Metallipuru õlides ei ole ja midagi hetkel ei unda ka all. Kas keegi oskab pakkuda, milles asi võiks olla? Kas kusagilt on ligi pääsenud vesi/niiskus ja mida sel puhul tuleks ette võtta?

rs

Postitatud: R Juun 19, 2009 23:47
Postitas landy
Piimjas õli viitab selle, et sinna sisse on sattunud vesi. Sellline mass kaotab kiireti IGASUGUSED määrimisoamdused ja mõjub seal olevatele hammsratsele üna negatiivselt.

Postitatud: R Juun 19, 2009 23:48
Postitas landy
landy kirjutas:Piimjas õli viitab selle, et sinna sisse on sattunud vesi. Sellline mass kaotab kiireti IGASUGUSED määrimisoamdused ja mõjub seal olevatele hammsratsele üna negatiivselt.
Kontrollida simmereid tihendid ja peale suuremaid uputamisi ka õli seisukorda.

Postitatud: L Juun 20, 2009 09:21
Postitas LR90
Kindlasti tuleks kontrollida ka tuulutused.

Postitatud: L Juun 20, 2009 22:20
Postitas inseneer
Tasuks tuulutused korgemale viia kas siis snorklisse voi samale korgusele. Jogede uletamisel tuleks valida madalamaid koolmekohti.