Piimjas õli tagasillas ja käigukastis
Postitatud: R Juun 19, 2009 21:08
Tere
Autoks Discovery II TD5, manuaal, 2001 a. Varakevadel lasin vahetada kõik õlid - reduktorites, vahekastis ja käigukastis. Läbisõiduks odomeetri järgi oli siis 170 000 km, eelmise omaniku poolt oli täishooldus (kõik mahlad vahetatud) tehtud ca 2,5 aastat tagasi 90 000 km peal esinduses. Selle kohta on ka vastav paber olemas. Vahetamisel ilmnes, et tagasillas oli õli piimjas, mujal kombes.
Nüüd on sellest varakevadisest täishooldusest 15 000 km juurde sõidetud ja korralise mootoriõli+filtrid vahetuse käigus sai töökojas huvi pärast uuritud, mis nägu on õli sildades ja kastides. Ilmnes asjaolu, et esisillas ja vahekastis on õli ok, aga tagasillas ja käigukastis muutunud piimjaks, seda siis juba 15 000 km järel. Metallipuru õlides ei ole ja midagi hetkel ei unda ka all. Kas keegi oskab pakkuda, milles asi võiks olla? Kas kusagilt on ligi pääsenud vesi/niiskus ja mida sel puhul tuleks ette võtta?
rs
Autoks Discovery II TD5, manuaal, 2001 a. Varakevadel lasin vahetada kõik õlid - reduktorites, vahekastis ja käigukastis. Läbisõiduks odomeetri järgi oli siis 170 000 km, eelmise omaniku poolt oli täishooldus (kõik mahlad vahetatud) tehtud ca 2,5 aastat tagasi 90 000 km peal esinduses. Selle kohta on ka vastav paber olemas. Vahetamisel ilmnes, et tagasillas oli õli piimjas, mujal kombes.
Nüüd on sellest varakevadisest täishooldusest 15 000 km juurde sõidetud ja korralise mootoriõli+filtrid vahetuse käigus sai töökojas huvi pärast uuritud, mis nägu on õli sildades ja kastides. Ilmnes asjaolu, et esisillas ja vahekastis on õli ok, aga tagasillas ja käigukastis muutunud piimjaks, seda siis juba 15 000 km järel. Metallipuru õlides ei ole ja midagi hetkel ei unda ka all. Kas keegi oskab pakkuda, milles asi võiks olla? Kas kusagilt on ligi pääsenud vesi/niiskus ja mida sel puhul tuleks ette võtta?
rs