1. leht 2-st

Inchcape LR teenindus vs LR pesa Paldiski maanteel

Postitatud: T Juul 07, 2009 21:03
Postitas LoJack
Natuke kummaline olukord täna - käisin Inchcape LR teenindusest läbi ja tahtsin natsa nõuannet ja kulumaterjale saada. E'Lucas oli igati abiks, nagu alati. Kummaline aga oli see, et LR ametlikus esinduses polnud saada mitte ühtegi kütusefiltrit 300TDI mootorile... Tellimine võtvat paar päeva.
Oot, let me get it straight: LR ametlikus esinduses pole lihtsamaidki kulumaterjale saada? WUT??? :twisted:

Kõne Veikole ja 20 minutit hiljem panin Lowgear pesast endale uue filtri kotti ja sain kapaga peale nõuandeid lõunat võtvatelt sõbralikelt asjatundjatelt (Jaanus & Co).
Ega ma ässitaja pole aga nimetaks hea meelega uue LR esindusteenindusjaama... 8)

Postitatud: T Juul 07, 2009 22:51
Postitas landy
Tegelikult ei üllata sa selle looga kedagi. (Vist vaid iseennast)
Kahjuks ei leidnud ma üles ühte vanemat kirjeldust kuidas meelehitlikult samast asutusest 300tdi jaoks genaka rihma proviti saada. (Vist oli Daffid) Tarneajaks anti toona 1,5 nädalat!

See, et Paldiksi mnt. LR pesas on reeglina kõik elemenataarsed jupid olemas on ammu teda tõsiasi. Juba PU Ärirühma algusaegadest saadik on Hr. Utkin suutnud hoida püsivat esmavajalike LR juppide laoseisu. Saranast olukorda pole aga kunagi üheski LR esinduses olnud (UM ladu oli küll suur, kuid peamiselt mõtetuid asju täis).

Lisaks jupidele on LR pessa koondunud ka valdav osa Eesti LR alaset know-howst ja kogemustest ning seda eesotsas Veikoga. Eriti, mis puudutab tootmisest maha läinud mudeleid. Lisaks on mitu head aastat ka diagnostikavõimalus olemas, et uuemate masinate tõved välja raalida. Seda tänu kogenud autoelektrik Andrusele.

Esindus on siiski garantiiremondi ja juppide vahetamise üksus. Seega suunatud UUTE autode teenindamisele.

Postitatud: T Juul 07, 2009 23:15
Postitas LoJack
landy kirjutas:Esindus on siiski garantiiremondi ja juppide vahetamise üksus. Seega suunatud UUTE autode teenindamisele.
No mul ka ju legendi järgi UUS auto :wink:

Postitatud: K Juul 08, 2009 07:47
Postitas tai
Eks ma siis lähen käin seal vanakesega õlivahetuses - ehk saab paari nädalaga tehtud :lol:

Postitatud: K Juul 08, 2009 08:14
Postitas landy
tai kirjutas:Eks ma siis lähen käin seal vanakesega õlivahetuses - ehk saab paari nädalaga tehtud :lol:
Ja palu ühtlasi 300.000 hoolduseks needid aegsasti kohale tellida. Elukal ju selle hoolduvälba needivahetus koolitus edukalt läbitud.

Postitatud: K Juul 08, 2009 08:42
Postitas tai
egas mul läbisõit nii suur ei ole aga lumivalgukesel on selle eest kyll needivahetus ees. :lol:

Postitatud: K Juul 08, 2009 11:00
Postitas Rein
Mul Disco I viltrid ja geneka rihm Otepääl leti kaubas olemas. Rattalaagri ja kardaaniristi komplekt sõidab autos kaasas. :)

Seiklused

Postitatud: K Juul 08, 2009 13:59
Postitas Kalamees
Mul seisis D2 teeninduses 40 päeva, ootas automaatkasti õliradikat. 41. viskas kopa ette ja hakkasin juba kuni juhatajani välja sitasti ütlema. Siis viidi vana radikas kuhugi töökotta ja keevitati kinni, lubati uue saabumisel teda anda ja ära vahetada. Aga raiped ei taha enam lubadusi tunnistada ja 8kuu :shock: :shock: möödumisel sain ka teada et minu masinale tellitud radikas ootab laos. Kauatehtud hästi tehtud. vist. Peale üht teenindust sain 120km sõita ja siis oli kogu käimakasti õli Assamalla juures tee peal. Õliradika ühendus oli tehases pahasti ühendatud. Aga jamad käigukastiga jätkuvad, vist veel mõni ühendus mis nad lahti katkunud pole korralikult tagasi pandud. Vaidleme paar kuud töö praagi üle. Millal korda tehakse ja kes selle pulli kinni maksab.

Postitatud: K Juul 08, 2009 17:57
Postitas 007
Ma ei saa aru, mis te virisete. Selleks Veiko ju tegigi oma putka, kus D 1 ja 2 ning muud "odavad" LR-id saavad käia 8) . Aga kui kivi nüüd edasi veeratada mööda kapsaaeda, siis ega neil polnud paari seibi ka "sportlasele" anda, kui vaja oli. Kummaline :roll:

Postitatud: K Juul 08, 2009 18:50
Postitas LoJack
Raske on nimetada virisemiseks olukorda, kus LR ametlikus esinduses ja teeninduses pole kohapeal olemas kõige lihtsamaidki kulumaterjale. Et kui järgmine kord oma "kalli" LR-iga sinna lähed öeldakse sulle, et "Näedsa, filtrid/tihendid/vahendid said just otsa. Tellime ja nii paari nädala pärast saaks hoolduse ära teha. Ah jaa, ega vahepeal sa selle masinaga sõita ei tohi, garantii katkeb..."

Jõudu...

Postitatud: N Juul 09, 2009 11:43
Postitas Discovery
IME kuulub soomlastele ja kes meist siin oskab ütelda, palju nemad tegelikult siinseid asju korraldavad-määravad? Laoseisu struktuur, tarneahel jne jne. Kui IME inimestega koos istusime domeeninime ja koostöö küsimuses, siis oli ka sellest probleemist jutt ja nad ütlesid, et paljudes asjades on neil käed seotud. Seega pole see asi väga must-valge midagi.
Kui need koosolekud olid ja oli vaja otsuseid teha, siis sai aimu, kuivõrd kaugele, lausa pisiasjadeni, ulatub siin soomlaste diktaat.

Töökvaliteet ja lubadused-korrektsus on muidugi muu teema.

Tarne ahel

Postitatud: R Juul 10, 2009 10:04
Postitas Kalamees
Tarne ahel neil, Eestist tellimus Soome, Need koguvad mingi hulga kokku ja teevad tellimuse UK sse. Ja sama teed tuleb ka jupp. Aga reaal ajas tagasiside tellimuse staatusest ja jupi liikumisest puudub üldse. Mul selle radikaga oli 3 tähtaega, kaks korda sai ka kohele mindud, vaadatakse lolli näoga otsa , masin pole valmis jupp pole tulnud. uus valmimise tähtaeg jne...

Postitatud: R Juul 10, 2009 10:08
Postitas Discovery
Kusjuures, ma imestan, et IME inimesed siin neid probleeme ei kommenteeri, sest seda foorumit nad loevad - ka nö juhtivpersonal.

Postitatud: R Juul 10, 2009 13:21
Postitas LittleSuzi
Mis siin kommenteerida - sitast saia ei tee, isegi kui väga tahta.

Teenindusest

Postitatud: R Juul 10, 2009 13:52
Postitas Kalamees
Nagu öeldakse et kala mädaneb peast... Piiteri omad kurdavad sama jama.....