1. leht 2-st
M Defender 110 (1994)
Postitatud: T Juul 14, 2009 17:22
Postitas tyybel
LR Defender 110 (´94), 300tdi, ls 188000
vints puldiga (T-Max 9500), vähe kasutatud.
rehvid 235/85/16 Insa Turbo Ranger (vähe sõitnud)
valuvelg (natuke kulunud), wheel spacerid,
veokonks, ees lisatuled, sees lisa voolupistik, istmed vakstulooma nahast.
Kuuti on paigutatud tööriistakast/panipaik, et kogu kola ringi ei rändaks.
Korralikud küljerauad.
Pildid siin:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 4_ee.htmls
Kõik olulised vead parandatud(Imedepõld) v uued osad pandud(Allmakes). Kevadel suurem osa elektrit uuesti tehtud. Bling-bling masinaks v matkamiseks vajab
nipet-näpet tegemist nagu 15 aasta vanune auto ikka, sõitmiseks v metsa v tööle (v maanteele) sobib suurepäraselt.
Hooldusraamatut ei ole aga auto ajalugu Eestimaale saabumisest saadik teada.
Asub Tallinnas, kontakt 5074010
Foorumi lühiajaline special price 99 000.-
Postitatud: T Juul 14, 2009 17:45
Postitas landy
Lisaks saab kuulsusrikka auto kohta lugeda ka siit:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1777
P.S. Tegu on kõige esimese Defenderiga, mille pilt 1994 Eesti ajalehes ilmus.
Pilt on klubi arhiivis olemas!
Postitatud: T Juul 14, 2009 21:10
Postitas toilu
Eh näe seda isendit ma uurisin ning üritasin kätte saada telefonitsi aga ei vastatud
Terv
TOilu
Postitatud: T Juul 14, 2009 21:42
Postitas tyybel
toilu kirjutas:Eh näe seda isendit ma uurisin ning üritasin kätte saada telefonitsi aga ei vastatud

???
No proovi uuesti v pane ps v meil

Postitatud: K Juul 15, 2009 09:47
Postitas toilu
Vabanda aga kas see 99 000krooni suht kallis pole selle isendi osas?
Postitatud: K Juul 15, 2009 10:01
Postitas landy
toilu kirjutas:Vabanda aga kas see 99 000krooni suht kallis pole selle isendi osas?
Ei tohiks olla, sest:
1)Tegu on kas ainueksmeplariga või ühega mõnest üksikust sellisest autost maailmas.
2)Oma vanuse ja läbisõidu kohta on ta vägagi heas korras
3)Lisavarustus ei anna ka häbeneda.
4)~6500 EUR eest sellist autot (avarii vaba ja TEHASE 300 Tdi ning ketaspiduritega )leida on ikka tegemist.
Postitatud: K Juul 15, 2009 10:40
Postitas vipcity
Võtaks või oma Muhvile kaaslaseks, et koos mütata ja mürada

Postitatud: K Juul 15, 2009 11:37
Postitas landy
vipcity kirjutas:Võtaks või oma Muhvile kaaslaseks, et koos mütata ja mürada

Mine tee proovisõitu, oma silm ja käsi on kuningas! Proovi, kuidas maastikul liigub!
Seda ta oskab, mida näitas ka 10 aasta tagune esmakohtumine selle autoga:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage13.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage14.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image4.htm
Postitatud: K Juul 15, 2009 12:24
Postitas tyybel
landy kirjutas:toilu kirjutas:Vabanda aga kas see 99 000krooni suht kallis pole selle isendi osas?
Ei tohiks olla, sest:
1)Tegu on kas ainueksmeplariga või ühega mõnest üksikust sellisest autost maailmas.
2)Oma vanuse ja läbisõidu kohta on ta vägagi heas korras
3)Lisavarustus ei anna ka häbeneda.
4)~6500 EUR eest sellist autot (avarii vaba ja TEHASE 300 Tdi ning ketaspiduritega )leida on ikka tegemist.
Ütleme nii, et hinna paneb muidugi alati paika pakkumise ja nõudmise suhe. Ja saksast v hollandist (v isegi eestist) saaks natuke odavamaid ja vbl ka nõksa uuemaid tuua. Ja mine tea, ehk juhtub ime ja saksast toodud masin on tõepoolest mõne baierlasest pensionäri v kirikuõpetaja valduses olnud ning nii superheas korras, et sõitmiseks piisab tankimisest. Aga kui nii ei ole, siis Landy tõi selle auto voorused juba välja - see aeg ja raha, mis siia autosse pandud, on oluliselt suurem kui praegune hind eeldaks

Postitatud: K Juul 15, 2009 13:59
Postitas toilu
Tegelt on see Defender minu enda arvates parem kui LR DI - see on minu arvamus

Olen sõitnud nii selle kui tollega aga südame lähedane on ikkagi defekas kas 110 or 90 ning hetkel mõtlen kuidas endale see ikkagi soetada
Terv
Toilu
Postitatud: K Juul 15, 2009 14:07
Postitas Rein
Toilu, kurjam mis jutt on.

Kui kodinaid palju pagassis vaja vedada, nagu mul näiteks, siis on Defekas parem, pagass suurem(110), kui aga metsas manööverdada ja rünnata, siis 90 parem, aga träna ei mahu. Selleks tulebki siis D1 osta

Saab nii üht kui ka teist. Aga täielikust õnnest on mul puudu veel 110, 130, 90, D3, RR Classic, RR Vogue. Freelender D4 pool kabrio ka veel

Postitatud: K Juul 15, 2009 14:22
Postitas toilu
Hetkel mul ju mu terracan ning kui saaks D90 ligi oleks asi ju lahendatud üks selline mis saab kodinaid tassida teine metsa
Aga see selleks ...

Postitatud: K Juul 15, 2009 16:21
Postitas landy
tyybel kirjutas:
Ütleme nii, et hinna paneb muidugi alati paika pakkumise ja nõudmise suhe. Ja saksast v hollandist (v isegi eestist) saaks natuke odavamaid ja vbl ka nõksa uuemaid tuua. Ja mine tea, ehk juhtub ime ja saksast toodud masin on tõepoolest mõne baierlasest pensionäri v kirikuõpetaja valduses olnud ning nii superheas korras, et sõitmiseks piisab tankimisest. Aga kui nii ei ole, siis Landy tõi selle auto voorused juba välja - see aeg ja raha, mis siia autosse pandud, on oluliselt suurem kui praegune hind eeldaks

Võtsin huvi pärast mobile.de ja mõned Hollandi lehed ette ning ei leidnud ÜHTEGI alla 6500 EUR SAMADE tehniliste parameetritega autot, mis oleks avariide või muude defektide vaba.
Küll leidus avariilisi, vanemaid ja teiste mootorite ning kesisema varstusega masinaid.
Postitatud: K Juul 15, 2009 21:41
Postitas kapa
Hind on enamgi kui vääriline.
Postitatud: L Juul 18, 2009 11:22
Postitas tyybel
Teeme siis hinna veel väärilisemaks - 90 000.-