1. leht 2-st

Hinnangud Land Rover Discovery 3 osas (plaanin osta)

Postitatud: E Aug 17, 2009 18:21
Postitas kaokas
Tere,

Kuna ma ei ole jõudnud ennast veel LR'te tehnilise poolega väga kurssi viia, siis küsin targemate nõuandeid sellise auto kohta: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... b4a09ef9c0 (on plaan osta):

1) Kas sellistel autodel ja aastakäigul võib olla tüüpilisi vigasid, millest oleks hea enne ostmist teada (kontrollida, kas sellel autol esineb, kas seoses vanuse ja kilometraazhiga võib varsti tulla tõsine remont/arve jne.)
2) Kas sellises vanuses ja läbisõiduga Discoverilt võiks üldiselt eeldada "muretut" sõitu kuni 200 tuh. km.-ni või kauemgi (korralised hooldused loomulikult) või pigem peab arvestama järgmise 100 tuhande läbimiseks oluliste kulutustega remondile
3) Kas Inschape ametliku esindajana on ainuke koht kus Tallinnas ja selle ümbruses saab LR hooldada/remontida või milllised on teised alternatiivid (töö peaks siiski olema kvaliteetne, kas on erinevust varuosade hindades/saadavuses)
4) Foorumitest on läbi käinud teema, et varuosasid tuleb kaua oodata - kas on reaalne mure või pigem juhtub aeg-ajalt. Kas selles osas on erinevatel hoolduse/remondi tegijatel erinev tase?
5) Mida hinnast arvate - kas tundub normaalne või kas oleks mõtet otsida mujalt riikidest ja oleks lootust oluliselt odavamalt saada?

Tänud ette, kes viitsivad nõu anda.

Postitatud: E Aug 17, 2009 18:56
Postitas landy
Punktidele 3 ja 4 annab vastuse:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=18

ehk teisisõnu on olemas reaaalne alternatiiv kust saad abi ning seda kiiremini ja kavaliteetsemalt kui Tartu mnt. äärsel põllul asuvast ehitisest. Varuosade müügi ja Land Roveri hooldamise kogemusi sealsetel inimestel üle kümne aasta.

Land Roveri Pesa Paldiski mnt. ääres pakub nii originaal-kui B-osasid, lisvarustust, hoolduse ja remondi võimalusi ning diagnostika ja elektritööd

Sama koht annab ka punt 1 osas meeldi vastuse, ehk saab teha ostu eelse ülevaatuse ja kamaluga häid soovitus ning nõuandeid ka kaasa.

Postitatud: E Aug 17, 2009 20:20
Postitas LoJack
Pole teist isegi mitte proovinud (hmmm, aga peaks ...) aga jutud mida nii siin kui sealpool piiri olen omanike käest kuulnud on väga positiivsed. Ausalt öeldes mõlgutan ka ise mõttes plaani asja uurida kui praeguse "ametiauto" liising otsa saab. Samas, minu kuuldud info ei pretendeeri absoluutse tõe allikaks olemist.

Disco 3 omanikud võiksid oma kogemusi jagada. Kuidas ikka sellega on?

Postitatud: E Aug 17, 2009 20:58
Postitas landy
Kalju, sa jäid pühapäeval ilma harukordsest kogemuset, kuidas D3 klubi ürituse trassil railenaki ja selle järgnevat mudarada forseeris. Respect! Kõik kolmetähelised lühendid koostöös BFG AT rehviga liigutasid seda 2,7 tonni luksust ülltavat elegantselt edasi.

Väike videoklipp tuleb ka sellet peagi.

Tüüpvigasest võiks Veiko aka. Must Luik siin pajatada.

LR3

Postitatud: E Aug 17, 2009 21:05
Postitas Kalamees
Suve algul oli Veikoga sel teemal juttu, ja ta soovitas eelistada LR3 ja RR3 alates 2006. Siis tulnud masinatel paljud tüüp vead kõrvaldatud.

Postitatud: E Aug 17, 2009 21:35
Postitas Rein
Sellel konkreetsel isendil pidid tahtma tagasillapuksid ringi pistmist.

Postitatud: T Aug 18, 2009 17:02
Postitas kaokas
Tänud kõigile, kes on kommentaare jaganud.

Sain selle auto hoolduse/remondi ajaloo ja perioodil veebruar 2006 - veebruar 2009 (kuni läbisõiduni 87 tuhat) on hoolduste/remontide peale kulunud keskmiselt 27 tuh. eeki aastas. Siia ei ole arvestatud kuumide ostmisi jms. vaid ikka puhtalt hooldused ja remondid. Osad remontidest on tehtud Inchape Finland'i poolt - ilmselt garantii tööd. Kui seda numbrit vaadata, siis tekib küsimus küll, et kas see on tavaline tase (ehk siis peaksin liisingule arvestama 2 tuhat kuus "remondifondi" otsa) või pigem konkreetse isendi probleem? Oma osa võib kindlasti olla ka Inschape'i hindadel aga ka remondis käimise sagedus ei ole just väike - ca. 5-6 korda aastas keskmiselt ehk iga 6 tuhande km tagant?

Oskab keegi hinnast ka midagi arvata - kas võrreldes teiste riikide hinnatasemega tundub see hind pigem kallis/odav või sama.

Postitatud: T Aug 18, 2009 18:47
Postitas landy
Kas on ka teada mida seal täpsemlat remonditi/hooldati? Kas oli tegu korduvate vigadega või iga kord uute sõlmedega?

Postitatud: K Aug 19, 2009 13:07
Postitas Rein
Kas mitte kolm veerand sellest summast ei ole mitte tunni hinna eest küsitud raha. Ja hooldus tarvikute tavapoodide leti hinnad korruta ka veel kahega ja klaasipesu vedelik neljaga ja nii see tuleb.

Postitatud: K Aug 19, 2009 15:21
Postitas tyybel
Rein kirjutas:Kas mitte kolm veerand sellest summast ei ole mitte tunni hinna eest küsitud raha. Ja hooldus tarvikute tavapoodide leti hinnad korruta ka veel kahega ja klaasipesu vedelik neljaga ja nii see tuleb.
Kui garantii on läbi (ja 2006 masinal peaks ju olema) siis ei ole erilist uba soomlasi nuumata vaid tuleb ikka Imedepõllu imeliselt osavate käte ringi või Paldiski mnt pesa poole pöörduda. Seal on vist enamikku eletroonikat ka võimalik näppida. Hinnad kukuvad mürinal. Seega küsimus rohkem, et kui tihti tuleb Paldiski mnt vahet vurada?

LR3

Postitatud: K Aug 19, 2009 21:33
Postitas Kalamees
Parim asi võta antud paberid kaasa ja lase Veikol asi lahti seletada. Mis korduvad vead, mis teeninduse/tehase praak. Ja asi võib ka selles olla et selleks ajaks pea kõik tehase apsakad vahetatud kui masin sinu kätte jõuab. Kindlasti lase kas ametlikus või veel parem veikol masin üle vaadata ja tefektid kirja panna ja see siis kaubelda ka hinnast maha. Kui vaatasin oma D2 ajalugu siis oli ikke üpris huvitavid leide mida oli garantii ajal vahetatud.

Postitatud: R Aug 21, 2009 07:20
Postitas kaokas
landy kirjutas:Kas on ka teada mida seal täpsemlat remonditi/hooldati? Kas oli tegu korduvate vigadega või iga kord uute sõlmedega?
Tegemist oli rohkem ikka erinevate sõlmede/vigadega aga kui on aega pilk peale visata, siis võin ajaloo e-mail'ga saata.

Re: LR3

Postitatud: R Aug 21, 2009 07:28
Postitas kaokas
Kalamees kirjutas:Parim asi võta antud paberid kaasa ja lase Veikol asi lahti seletada. Mis korduvad vead, mis teeninduse/tehase praak. Ja asi võib ka selles olla et selleks ajaks pea kõik tehase apsakad vahetatud kui masin sinu kätte jõuab. Kindlasti lase kas ametlikus või veel parem veikol masin üle vaadata ja tefektid kirja panna ja see siis kaubelda ka hinnast maha. Kui vaatasin oma D2 ajalugu siis oli ikke üpris huvitavid leide mida oli garantii ajal vahetatud.
Veiko on siis Veiko Varik (http://www.luige-team.ee/?page=team.php) ?

Postitatud: R Aug 21, 2009 08:33
Postitas Discovery
Jah, Veiko on Veiko Varik.

Re: LR3

Postitatud: E Aug 24, 2009 09:50
Postitas cala
Kalamees kirjutas:Suve algul oli Veikoga sel teemal juttu, ja ta soovitas eelistada LR3 ja RR3 alates 2006. Siis tulnud masinatel paljud tüüp vead kõrvaldatud.
veiko soovitas mul (olin mõni aeg täpselt samas asendis) jälgida VIN koodi järgi, et võiks olla vähemalt 2006 mudeliaasta. autosid hakati tootma 2005 ndal juba;)