1. leht 1-st
Automüüjate elust
Postitatud: K Aug 19, 2009 09:23
Postitas landy
http://www.arileht.ee/artikkel/475924
Osundan:
Üheks näiteks majandusliku olukorra muutusest võiks tuua Tartu maantee Tallinna külje all. Buumiajal kerkis sinna palju autosalonge, loodeti, et tekib autokaupmeeste tänav, kus maantee ääres on üks salong teise kõrval. Languse ajal on seal väga raske. Mastaape ei ole taga. Inimestel on ka ebamugav sinna minna. Selle piirkonna areng pidurdub kindlasti.
Kas Teie mõtelete ka sama firmapeale, mille peale mina?

Re: Automüüjate elust
Postitatud: K Aug 19, 2009 09:31
Postitas Valge Hiir
landy kirjutas:http://www.arileht.ee/artikkel/475924
Osundan:
Üheks näiteks majandusliku olukorra muutusest võiks tuua Tartu maantee Tallinna külje all. Buumiajal kerkis sinna palju autosalonge, loodeti, et tekib autokaupmeeste tänav, kus maantee ääres on üks salong teise kõrval. Languse ajal on seal väga raske. Mastaape ei ole taga. Inimestel on ka ebamugav sinna minna. Selle piirkonna areng pidurdub kindlasti.
Kas Teie mõtelete ka sama firmapeale, mille peale mina?

Minu mõte läks
INTRAC'i peale.
Seal kandis ju muid automüüjaid ei ole .

Postitatud: K Aug 19, 2009 10:00
Postitas landy
Ma päris nii linnalöähedast firmat ei mõlenud, rohkem seda firmat kus tegldatakse automüügi asemel paberimajandusega....

Postitatud: K Aug 19, 2009 10:15
Postitas Valge Hiir
landy kirjutas:Ma pöris nii linnalöhedast firmat ei mülenud, rohkem seda firmat kus tegldatakse automüügi asemel paberimajandusega....

Kui nii linna lähedalt ei loe, siis pakuks
ATLAS EESTI't või
KONEKESKO't.
Postitatud: K Aug 19, 2009 12:23
Postitas landy
Ikke jupi maad rohkem Jüri poole.
Ma sihukest mõtlen kus mitu automarki koos ja üksi nurkralt keset põldu seeisba ning kuhu raadioreklaami uskudes "ei käi tramm, troll, buss, ega takso".
Postitatud: K Aug 19, 2009 12:29
Postitas LittleSuzi
landy kirjutas:Ikke jupi maad rohkem Jüri poole.
Ma sihukest mõtlen kus mitu automarki koos ja üksi nurkralt keset põldu seeisba ning kuhu raadioreklaami uskudes "ei käi tramm, troll, buss, ega takso".
Landy mõtleb IM'i.
Seda, kus käisime kooki söömas, kohvi joomas, uudistamas.
Postitatud: K Aug 19, 2009 12:35
Postitas Valge Hiir
landy kirjutas:Ikke jupi maad rohkem Jüri poole.
No enam rohkem Jüri pool kui Konekesko (endine Kesko Agro) ei saa olla. See ju suisa maja külgepidi Jüri alevikus.
Postitatud: K Aug 19, 2009 13:04
Postitas Rein
Ega jah vist BMW de ja Minide müük pole tõesti teab mis edukas

Postitatud: K Aug 19, 2009 13:20
Postitas Kortiina
Seal jah nii üksik ja nukker see värk. Käidud päris mitu korda, tekkis mõte, et kuna ümber on ruumi nii palju ja suht tühermaa, võiks vähemalt LR-le mingi "seisusekohane" rada olla, kus saad kohe kontrollida, mis teenindus tegi või tegemata jättis

Postitatud: K Aug 19, 2009 13:47
Postitas Discovery
Ma usun, et LR müüki mõjutab IME asukoht kõige vähem. Kes juba LR valib, see IME asukohast suure tõenäosusega probleemi ei tee - st ostmata ei jäta. Põhiline IME käive tuleb siiski Mazdast ja asukoha probleem puudutab kõige valustamalt just nende omanikke. Kes on otsustanud endale osta sõiduauto, hakkab ka mugavuse peale mõtlema pakkumise valikut ja mugavust silmas pidades.
Midagi ei ole teha, LR müük jääb Eestis pigem hobiks. Rahvaarvu ja tegevusi silmas pidades - suur siin maasturite vajadus ikka on? Pragmaatiliselt võttes... Ütleb ju intervjueeritavgi, et maasturite osakaal autode koguarvust on totralt suur. Ma usun, et pooled maasturimehed võiksid rahumeeli sõiduautoga sõita, elukvaliteet ei langeks ja midagi tegemata ei jääks.
Siinsed IME hoolduse kasutajad - kas IME pakub võimalust ka linna saada? Tood auto sinna ja mõni IME töötaja viskab linna ära....
Postitatud: K Aug 19, 2009 15:35
Postitas Rein
Eks see Land Cruiserite arusaamatu kummardamine on viinud selle suhtarvu lakke. Tean ka mõnda maasturimeest, kes ei tea midagi käigukangi kõrval olevast väiksest kangist ja pigem sõidab suurema ringiga, kui kruusateed pidi kuhugi minema hakkab. Aga auto on uhke, kroomitud traadid isegi õmber tagatulede.
