1. leht 2-st
Talv / mudarehv
Postitatud: K Nov 04, 2009 08:57
Postitas omakaitse
Tere!
Küsimus targematele, kui turvaline on sõita mudarehviga talvel. Sõitmise all mõtlen praegu asfaltteed
Parimat,
O
libe
Postitatud: K Nov 04, 2009 09:12
Postitas 58zid
mõnus ja libe

endal all cooper STT kulunud ka ... aga iga päev ei tahaks
Postitatud: K Nov 04, 2009 11:41
Postitas Discovery
Kannatab sõita küll, kohalt saab minema, aga pidurdamisel pead väga ettevaatlik olema. Isegi minu AT rehv märgistusega M+S oli lumega, eriti kiilal ja kinnisõidetud lumel, pidurdamisel libe. Saati siis mudarehv (MT), mis tõenäoliselt jäigema kummiseguga.
Postitatud: K Nov 04, 2009 11:55
Postitas omakaitse
Tere!
Tänud info eest, eks pean ikka vaatama teisi papusid alla.
Parimat,
O
Postitatud: K Nov 04, 2009 14:47
Postitas landy
omakaitse kirjutas:Tere!
Tänud info eest, eks pean ikka vaatama teisi papusid alla.
Parimat,
O
Meie kliimat (pehme talav) arvestdades on mõistlik omada suviseid MT rehve ja naelutatud MT rehve talveks, sest tavalise M+S rehvidega maastikul midagi eriti teha pole.
Postitatud: K Nov 04, 2009 18:21
Postitas Discovery
landy kirjutas:omakaitse kirjutas:Tere!
Tänud info eest, eks pean ikka vaatama teisi papusid alla.
Parimat,
O
Meie kliimat (pehme talav) arvestdades on mõistlik omada suviseid MT rehve ja naelutatud MT rehve talveks, sest tavalise M+S rehvidega maastikul midagi eriti teha pole.
Ära nüüd inimesi hirmutama hakka:) AT rehv sobib ka väga hästi ja mõnel, kel vaid kruusatee peal vaja sõita, ajab ka "tavalise" M+S rehviga asja ära, mida iganes see "tavaline" ka tähendaks. Igaühel oma vajadused ja kohad, kus sõidab.
Postitatud: N Nov 05, 2009 10:15
Postitas LR90
BFG AT rehv (uus) oli kõvaks sõidetud lumel VÄGA libe,
ei saanud minema kohalt, pidama saamisega oli veel suurem
mure. Lahtisel lumel oli väga hea.
Postitatud: N Nov 05, 2009 11:04
Postitas Rein
Ma olin ka sama teema ees. Tüütasin kordi Landyt oma kõnedega jne. Lõpuks läksin mugakatega ikka talvele vastu. Ütlema nii, et õudne oli ainult 1 kord, kui jääs teel oli vesi peal ja lähenesin T kujulisele ristmikulee liiga kiiresti. Mõtted olid mujal ja ei tajunud olukorda. Siis oli küll roolimisega tegu, aga välja roolisin.

. Kui ketid ka veel pagassi viskad, siis pole karta miskit. Tartus ka nendel fooride esistel liuväljadel sai normaalselt liigelddes väga hästi pidama.
Postitatud: N Nov 05, 2009 11:11
Postitas Discovery
Mina sõitsin pea kogu eelmise talve ATR rehvidega, mis ka kenast toimisid, kui sõidustiilis seda arvestada. Talve lõpus said naelad alla, siis oli muidugi hoopis teine muusika. Väga palju sõltub ka tootjast, ATd ja MTd võivad oma tavleomadustelt seinast seina olla. Minul oli all Cooper Discoverer ATR.
Postitatud: N Nov 05, 2009 12:24
Postitas Rein
Insa Turbo Sahara on mul all. Protikad, odavad ka.
Postitatud: N Nov 05, 2009 13:50
Postitas 007
Omalt poolt lisaks, et kui tahad sellist universaalset rehvi siis BFG on selline. 50/50 asfalt ja maastik. Olen sõitnud 2 aastat sellega aastaringselt ja ei nurise üldse. Käisin ka Austrias ära ja ei mölise väga ka kiirteel. Aga nö. kõva libe pind on suht jama küll. Ilmslet kõigile "suure klotsiga" rehvidel.
Postitatud: N Nov 05, 2009 14:24
Postitas omakaitse
Tere!
Tänud kõigile, nüüd on pea pulki täis

ja pean hakkama otsustama millist asja mul nüüd täpsemalt vaja läheb.
Parimat,
O
Postitatud: N Nov 05, 2009 14:32
Postitas Rein
Aga palun. Võta Insa turbo saharad. Ostes, laagri autoasjast näiteks laase otsida ühejäikusega seintega rehvid. Siis uuri, et kes naelu paigaldab, siis rehvidega sinna, puuritakse auk ette ja liimiga nael sisse ja väga hea. Ma ilmselt varsti hakkan vedrustust remontima, siis ilmselt jääb see aasta see teema ära. Aga järgmiseks talveks teen küll endale sellised rehvid.
Postitatud: N Nov 05, 2009 15:08
Postitas toilu
Eks näis kuidas mul esimest korda STT'dega sõita on ... kuigi m+s aga eks näis (tegemist COoper Discovery STT 32")
Terv
TOilu
Postitatud: N Nov 05, 2009 18:33
Postitas Rein
Kuramuse kallid ka, ma sain jooksu protte selle raha eest, mis sellel üks letis maksab.
