1. leht 1-st
Ei saa aru!
Postitatud: K Jaan 13, 2010 22:15
Postitas omakaitse
...vähemalt nii sõnas remondimees. Tema mõistus ütleb, et masin ei tohiks käima minna aga see sunnik läheb. Igatahes andis võtmed kätte ja lausus kolm Aave-Mariat kaitseks kurjade vaimude eest.
Teema selles, et küünaldele voolu peale ei tule aga masin läheb võtmest käima. Kas see on asi mille üle peaksin muret tundma või on see normaalne nähtus Land Roverite puhul?
O.
Postitatud: K Jaan 13, 2010 22:35
Postitas tt
mul 300tdi 0 ja ja soojema temperatuuriga läheb poolest pöördest, küünlaid pole vaja. samas see eest momendil pees küünaldega on -15ga ikka mõnusat velskripunkti lõhna terve õu täis

Postitatud: K Jaan 13, 2010 23:19
Postitas Discovery
tt kirjutas:mul 300tdi 0 ja ja soojema temperatuuriga läheb poolest pöördest, küünlaid pole vaja. samas see eest momendil pees küünaldega on -15ga ikka mõnusat velskripunkti lõhna terve õu täis

Et siis küünaldega, mis ei tööta?
Postitatud: N Jaan 14, 2010 20:12
Postitas tt
küünlad andsid otsad kõvema külma saabumusega
Postitatud: N Jaan 14, 2010 23:21
Postitas Discovery
tt kirjutas:küünlad andsid otsad kõvema külma saabumusega
Mis põhjusel? Kärssasid läbi või muu põhjus? Midagi "elementaarset" külmema ilma puhul?
Postitatud: R Jaan 15, 2010 11:09
Postitas orav
Oli sama teema kunagi, et läks käima ilma eelsüüteta. Kuigi kõvema külmaga ei tahtnud eriti minna. Aga igal juhul vaata üle. Süüteluku tagant valge/punane juhe jookseb kaheks. Ühe otsaga starterireleesse ja teise otsaga siis eelsüütereleesse (timer'isse). Alustuseks vaata, kas süütelukust sinna valge/punane juhtmele vool peale jookseb. Edasi siis eelsüüterelee. Väga keeruline ei tohiks olla. Kui voolud peal, siis arutab edasi. Jõudu

Postitatud: R Jaan 15, 2010 14:55
Postitas totu
-15 kuni 20 peaks veel kerge kerimisega küünaldeta käima saama.