1. leht 2-st
Kinnas on heidetud!
Postitatud: R Jaan 15, 2010 13:48
Postitas 007
Et siis selline teema 4x4-st (õigemini auto24-st). Masendav vaadata ja lugeda. Tõelised maastiku spetsialistid.
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... 96&start=0
...kuna vaikselt vaatan ka uut autot, siis ei jõua ära oodata, millal saaks näidata, kust kana pissib.
Postitatud: R Jaan 15, 2010 13:51
Postitas 007
p.s. pean vist X 6 ostma ikka

Tihend
Postitatud: R Jaan 15, 2010 14:13
Postitas Kalamees
Eks paljus ikka tihendis kinni. Ja labidas eriti talvises masinas hää abiline ka.
Samas ega kasutusjuhendi parem lugemine ka pahasti mõju.
Vene saidist sain niipalju teada et D3 on 5 kere kõrguse tasandit. Laadimis, kiirtee, normaal, maastiku, ja pääste tasand- tõstab maastiku tasandist veel 5cm juurde. Sama ka muude uuemate mudelite kohta peaks kehtima.
Eks iga masin tahab õppimist maastikul, kuidas kellelgi elektroonika käitub mingis olukorras.
D4 ja uuel RR/RRS on liiva/lume ja muda sõidu programmi muudetud.
Postitatud: R Jaan 15, 2010 14:53
Postitas LittleSuzi
Minu meelest see arutelu on rajatud täiesti pseudo probleemile.
Sest tihend on mis määrab. Kasvõi järgmine link tõestab seda:
http://www.youtube.com/watch?v=ve550P0uj7A
Postitatud: R Jaan 15, 2010 15:07
Postitas LittleSuzi
Samas tundub, et see on mingit laadi reklaami trikk õhutamaks bmw'd.
Vaatasin selliseid lõike, kusprooviti Range't:
http://www.youtube.com/watch?v=n4anekEJAk8
Isegi RR Sporti (analoog võiks olla sellel BMW x3

)
http://www.youtube.com/watch?v=aCpNarxA5LM
http://www.youtube.com/watch?v=iRcfc_Rj ... ature=fvwp
http://www.youtube.com/watch?v=Ct11VF6G4U0&NR=1
Minul küll Range vaimustus ära pole läinud

Postitatud: R Jaan 15, 2010 17:18
Postitas Rein
Mul ka pole kuhugi läinud. Kahju ainult, et oskamatud juhid lati alla tõmbavad. RR on ikka tõeline maja. Nii kui saan, kohe ostan endale RRIII. Diisli.
Postitatud: L Jaan 16, 2010 14:31
Postitas 007
Mõnusalt läksite liimile

. Range vaimustus ei saagi haritud inimesel üle minna. See krd. ahv , kes seal kirjutab on täis retard

. See jutt mis sealt tuleb on haige sajaga. Klipis, kus kraabitakse Rangega Männikul liiva sees, jätab antud "tihend" endast ikka nii downi mulje, et seal ei ole mõtet midagi kommenteeridagi. Pluss veel see auto vahetuse jutt et iga nädal uus auto jne. Mul pole bemmi vastu tõesti midagi, nii üldiselt (head mootorid jne) aga mõni ahv ikka suudab mõnusalt brändile mingi teatud tüüpi "noka" külge kleepida.
Postitatud: P Jaan 17, 2010 13:20
Postitas LoJack
Oh jah, muidugi on ilma aeglustita, madala kliirensiga ja autot ainult otse teel hoida oskava xDrive-ga BMW X6 maastikul kordades parem muudetava kliirensiga, keskluku, aeglusti ja
terrain response süsteemiga Range Roverist. Pealegi, pole kahlustki, et rooli ja istme vaheline tihend ei oma mingit mõju auto maastikuvõimekusele
Clarkson tõestas viimases Top Gear saates X6-e ülimuslikuma võimekuse kenasti ära. Eks vaadake ise.
http://www.youtube.com/watch?v=IkxAd7Er ... re=related
Eriti mõjuv on see osa kus seisupiduriga ja parkmisasendis käigukastiga X6 libiseb nõlvast alla, esirattad kenasti keerlemas...
Kuna omalgi igapäevase auto vahetus varsti päevakorras siis kavatsen Märdi Inchcapest kõikvõimalike RR/LR versioonide proovisõitudega hulluks ajada

Postitatud: P Jaan 17, 2010 15:03
Postitas Borka
Mäletan mingist Top Geari osast kus mainiti,et kõik maastikul sõitmise systeemid mis BMW-l kasutusel on põhimõtteliselt saadud ajast mil neile kuulus Land Rover,saatejuht pidas seda lausa "varguseks"

.
Postitatud: P Jaan 17, 2010 15:28
Postitas landy
Borka kirjutas:Mäletan mingist Top Geari osast kus mainiti,et kõik maastikul sõitmise systeemid mis BMW-l kasutusel on põhimõtteliselt saadud ajast mil neile kuulus Land Rover,saatejuht pidas seda lausa "varguseks"

.
Õigust räägid. Land Rover-i müügi järel ei lahkunud nad sealt sugugi tühjade käte ja taskutega. Freelanderi, Disco II ja RR III peal õpiti pea et kogu BMW maastikusuutlikus.
Tõde - ultra modernene BMW vs. arhailine Land Rover
http://www.youtube.com/watch?v=01I3tRI8i3c
Postitatud: P Jaan 17, 2010 18:14
Postitas Borka
Põhimõtteliselt on siis antud arutelu saanud täiesti "veretu" lõpu,kus kõik osapooled peaks olema rahul,kuna mõlemad autod kasutavad enamvähem samasid maastikusuutlikuse parndamise systeeme,järelikult taandub kogu oskus või oskamatus siiski nn tihendile.

Postitatud: P Jaan 17, 2010 19:11
Postitas 007
Borka kirjutas:Põhimõtteliselt on siis antud arutelu saanud täiesti "veretu" lõpu,kus kõik osapooled peaks olema rahul,kuna mõlemad autod kasutavad enamvähem samasid maastikusuutlikuse parndamise systeeme,järelikult taandub kogu oskus või oskamatus siiski nn tihendile.

... et nagu mismõttes samasuguseid süsteeme? Esiteks on seal tegu 5 l bemmiga millel 400 hobust ja RR TDV8 millel 280 hj elik vahe on 120 hj mida on sitaks. Samas ei ole see määrav. Määrav on bensuka parem pöördesse minek. Kui seal oleks näiteks RR Supercharged oleks juba latt ühel kõrgusel. See selleks. Ma ei tea, et buumeril oleks taga ja kesklukku ja aeglustit ning tõste võimalust (võib-olla eksin). Peale selle x-drive ei ole mingi maastiku sõidu neliveoskeem, vaid selline "müramiseks hea" skeem. Mäest üles alla sõita võib enam vähem iga 4x4 autoga see ei tee temast maastiku autot.
No ja tihendist ma üldse ei räägi.
Postitatud: E Jaan 18, 2010 00:25
Postitas gixxef
Samas olgem ausad ronib ju see x6 hästi. Ei ole just palju autotootjaid, millel oleks midagi sellist tehasest vastu pakkuda. Kuigi jätkuvalt on raske võrrelda RR-i ja X6-e.
Postitatud: E Jaan 18, 2010 09:16
Postitas suhkrupeet
http://www.youtube.com/watch?v=dGyOT5qqu3o&NR=1 sita sisse jäävad kõik autod kinni kui roolis on.......kogenematud juhid

Postitatud: E Jaan 18, 2010 14:30
Postitas 007
gixxef kirjutas:Samas olgem ausad ronib ju see x6 hästi. Ei ole just palju autotootjaid, millel oleks midagi sellist tehasest vastu pakkuda. Kuigi jätkuvalt on raske võrrelda RR-i ja X6-e.
..ma endiselt väidan, et ta "ronib" hästi tänu oma 400-le muulale, mis lähevad hästi pöördesse.