1. leht 1-st

õlitaseme andur

Postitatud: R Jaan 29, 2010 22:40
Postitas artuuur
Tervist selline küsimus et kas kellegil on tekkinud probleeme õlitaseme anduriga?
Masin defender 110 2,5 td 83 kw panin masina käima ja õlituli põleb järjekindlalt omast käest tean et mersul selline probleem tavaline et taseme andur lihtsalt määrdunud ja jääb kinni, alguses oli kahtlane tunne et midagi valesti aga kui masin ilusti ühtlaselt käis ja tõrkeid polnud siis kahtlustan taseme andurit ja õlitase on max.
äkki kellegil olnud sama probla kuulaks huviga kas annab puhastada nagu mbl või peab uue panema???
tervitades Artur

Postitatud: R Jaan 29, 2010 23:53
Postitas landy
Täpsustuseks, et sellist mootorit nagu "2,5 td" ei ole Land Roveritel. Kuna kõik Defenderitele paigutatud Diiselmootorid on 2,5L (v.a uus Fordi oma) kubatuuriga, siis Kilowattide järgi võib oletada, et tegu 300tdi mootoriga.

Õnneks pole tegu tüüpveaga.

TERE

Postitatud: L Jaan 30, 2010 15:42
Postitas artuuur
vabandust mootoriks siis 300 tdi.
kas kellegil olnud eselline probleem ???

Postitatud: L Jaan 30, 2010 16:26
Postitas Discovery
Sellist probleemi ei ole olnud, et õlituli oleks põlema jäänud, küll aga oli juhe anduri juurest läbi ussitanud.

Postitatud: P Jaan 31, 2010 17:01
Postitas Veiko Varik
300 ei ole õlitaseme andurit.Küll on aga õlisurve andur.Kui see juba põleb siis võiks ka uurida miks ta põleb kuna kui surve puudub siis kaua see mootor ei kesta.

W