1. leht 1-st

Oli rõhk?

Postitatud: E Veebr 08, 2010 08:53
Postitas mcsokk
Tahaks küsida kas kellegil veel sama jama et tühikäigul hakkas õli tuli vilkuma autoks Disco 1 2.5tdi 300tdi.Kas tegu ainult õlitatsiku veaga või lõhnab üldisele kulumisele,käivitub ja kõrvalhääli ei esine.

Postitatud: E Veebr 08, 2010 08:57
Postitas Discovery
Õlitase on normis?

Postitatud: E Veebr 08, 2010 12:04
Postitas mcsokk
Tase normis,õli vahetatud novembris sees 5w-40

Postitatud: E Veebr 08, 2010 13:26
Postitas Veiko Varik
Kõige kindlam on kell külge panna ja ära mõõta.On esinenud reduktsioon klapi kinni jäämist.Muidugi saalede kulumine võib ka põhjus olla

W

Postitatud: K Veebr 10, 2010 10:50
Postitas mcsokk
Kui suur ja kui väike võib see discol olla

Postitatud: N Veebr 11, 2010 18:10
Postitas mcsokk
Kell näitas 1,25-3,4 kg\cm mootor päris tuline ei olnud (6-7km)

Postitatud: T Mär 15, 2011 13:16
Postitas hl1977
Ei hakka uut teemat tegema, kuna probleem mõneti sarnane.

Nimelt hakkab hommikul esimese sõidu ajal (ca 40 km) sõidu lõpufaasis mootori õlirõhu tuli tühikäigul põlema. Päeva järgmiste sõitude puhul (ka 40 km pikkune ots tagasi) seda reeglina ei juhtu (paar korda meenub). Kusjuures vahet ei ole, kas päeva esimene sõit on varahommikul ja -15C või lõuna ajal ja +0C... Algul sai arvatud, et mootoris õli palju (oli ka) ning peksab maantesõiduga vahtu. Kuid muutust ei toimunud ka peale õlitaseme normi alandamist :(

Kas on kellelgi ideid millest selline käitumine tingitud või mida ette võtta? Mootor ise 300tdi.

Postitatud: T Mär 15, 2011 14:45
Postitas Tubiniit
Suvel palavaga oli selline probleem. Kui konditsioneer töötas, jäi tühikäigupöörded peale natuke pikemat sõitu väheks ning õlirõhu tuli hakkas vilkuma. Peale tühikäigupöörete juurdekeeramist probleem kadus.
Muu põhjus võib olla kulunud saaled või väsinud õlipump.

Postitatud: P Mär 20, 2011 17:25
Postitas mcsokk
Minu lahendus asjale oli õlitatsiku vahetus ja mootori pöörete tõstmine.

Postitatud: P Mär 20, 2011 18:26
Postitas hl1977
Aga ... mis asi on õlita(o?)tsik?

Olles nüüd oma eelmisest postitusest üle 1000 km võrra kogenum oskan enda auto õlirõhust täpsemalt pajatada. Tundub olevat selline lugu, et päeva esimesel sõidul kuskil 30-40 km läbimisel hakkab tühikäigule lastes õlirõhu tuli värelema. Kui sõit pikem, siis mingil hetkel tühipööretele langedes õlirõhu tuli enam vilkuma ei hakka. Ja nagu eelnevalt, siis ei anna enda olemasolust ka enam kogu ülejäänud päeva jooksul teada. Et selline esimese sooja sissesaamise järel tekkiv rõhulangus :?

Homme veel 2x300 km vaja läbida, et vast saab selle käigus tarkust juurde. Igatahes tundub tõesti, et defenderit omades igav ei hakka...

Postitatud: P Mär 20, 2011 18:48
Postitas Tubiniit
"õlitatsiku" all tuleb mõista õlirõhu andur. Kõigil õlipumbaga automootoritel on ta olemas.