1. leht 2-st
tüüp vead?
Postitatud: P Veebr 21, 2010 12:44
Postitas Villis21
äki keegi aitaks natuke.
tahaks osta seda autot-
http://www.auto24.ee/used/689318
Tahaks teada mis on sellise range roveri tüüp vead ja millele paeks ostmiseeelsel ülevaatamisel tähelepanu pöörama.
ette tänades Jaanus!
Postitatud: P Veebr 21, 2010 13:38
Postitas LittleSuzi
Tüüpvead on peamiselt seotud õhkvedrustusega ja leketega.
www.rangerovers.net - väga mahukas andmekogum Classicu, P38 ja MKIII'e kohta.
http://www.rangerovers.net/forum/ - väga asjalik foorum Rangede jaoks.
Postitatud: P Veebr 21, 2010 14:48
Postitas Villis21
Tänan!
kuidas muidu sildade käigukasti ja mootoriga lood on?
kui jubedalt metsa hoorama ei lähe siis peavad vastu?
Postitatud: P Veebr 21, 2010 22:18
Postitas landy
Helista mulle, räägin sellest mudelist sulle lähemalt, Osa asju saadan sulle ka mailile, ku õhtul veel jaksu on.
Postitatud: E Veebr 22, 2010 09:32
Postitas LittleSuzi
Villis21 kirjutas:
Tänan!
kuidas muidu sildade käigukasti ja mootoriga lood on?
kui jubedalt metsa hoorama ei lähe siis peavad vastu?
Diisel mootorit isiklikult ei ole uurinud. Kuid bensiini oma on küll vastupidav.
Sillad on P38'l vägagi tugevad. Kui metsas ei laamenda, siis peavad kindlalt vastu. Muidugi on vajalik regulaarne vedelike vahetus jne
Land Roveri puhul pead arvestama, et tegemist on inglisaliku isendiga ning tuleb kohelda kui naist - arvestada tujudega ja hellitada

Isiklikult õppisin auto remontimise ära tänu oma rangele

Postitatud: K Veebr 24, 2010 19:17
Postitas ahty1
Keegi kuskil kirjutas et ei soovita vihavaenlasele ka sellist autot.Ise arvan et hullult head närvid peavad olema ja keskmisest raskem rahakott.
Postitatud: K Veebr 24, 2010 19:33
Postitas landy
Villis21. saatsin sulle maili peale probleemide loetelu.
Postitatud: K Veebr 24, 2010 21:13
Postitas Borka
Tere
Pole häda midagi sellel autol,lihtsalt pead valima natuke targemalt ja arvestama asjaoluga,et antud isend on suhteliselt innovaatiline oma aja kohta.Kõik mis vana see ka laguneb.Raha peab tõesti raiskama selle autoga rohkem kui mõne "Sierraga" aga peab ka arusaama,et tegu on ikkagi isendiga mis uuena maksis ca 1,5 miljonit ja seetõttu on tegu ikkagi luksusliku ja kalli autoga mis ka vanemana on suhteliselt kallis ylevalpidada võrreldes mõne nn premium klassi autoga,siit ka asjaolu,et närvid peavad tõesti olema korras.Sõita on väga mõnus ja mugav,et arusaada millest räägin siis kõige lihtsam on proovida mõnda 90ndate täisraamil olevat maasturit ja siis Range Roverit...
Põhimõtteliselt sõltub kõik isendist kui auto hästi hoitud ja juba iseenesest õnnestunud siis pole suurt muret.Probleeme võib tekkida halvasti koheldud autoga ja peab arvestama ka faktoriga,et osad autod tulid juba tehasest probleemidest kubisevalt välja.Viimati nimetatud probleemi välistamiseks soovitan vaadata autosid alates aastast 99,soovitavalt aga 2000-2001,need viimased aastad olid juba suhteliselt õnnestunud aga ikkagi sõltub kõik autost endast.Edu igaljuhul otsimisel ja kindlasti lase teha autole ostueelne täielik kontroll kusagil Range Rovereid mõistvas töökojas nt Paldiski mnt-l Veiko juures oleks minu nimistus esimene koht kuhu minna.
PS Päris paljud kirujad ei ole seda autot ise omanud või kui on siis järelikult polnud see auto neile.Keegi ei väidagi,et see auto on meeletult töökindel,tegu lihtsalt teatud "kiiksuga" inimestele tehtud autoga mis massidesse ei lähe kunagi,kuna legend kvaliteedist liigub antud autost alati eespool.Siit ka positiivset,ei pea muretsema,et Range Rover muutub teatud tyypide lemmikuks,kes tavaliselt rikuvad autode maineid--nad lihtsalt kardavad seda autot.

Postitatud: N Veebr 25, 2010 10:09
Postitas LittleSuzi
Borka kirjutas:Tere
Pole häda midagi sellel autol,lihtsalt pead valima natuke targemalt ja arvestama asjaoluga,et antud isend on suhteliselt innovaatiline oma aja kohta.Kõik mis vana see ka laguneb.Raha peab tõesti raiskama selle autoga rohkem kui mõne "Sierraga" aga peab ka arusaama,et tegu on ikkagi isendiga mis uuena maksis ca 1,5 miljonit ja seetõttu on tegu ikkagi luksusliku ja kalli autoga mis ka vanemana on suhteliselt kallis ylevalpidada võrreldes mõne nn premium klassi autoga,siit ka asjaolu,et närvid peavad tõesti olema korras.Sõita on väga mõnus ja mugav,et arusaada millest räägin siis kõige lihtsam on proovida mõnda 90ndate täisraamil olevat maasturit ja siis Range Roverit...
Põhimõtteliselt sõltub kõik isendist kui auto hästi hoitud ja juba iseenesest õnnestunud siis pole suurt muret.Probleeme võib tekkida halvasti koheldud autoga ja peab arvestama ka faktoriga,et osad autod tulid juba tehasest probleemidest kubisevalt välja.Viimati nimetatud probleemi välistamiseks soovitan vaadata autosid alates aastast 99,soovitavalt aga 2000-2001,need viimased aastad olid juba suhteliselt õnnestunud aga ikkagi sõltub kõik autost endast.Edu igaljuhul otsimisel ja kindlasti lase teha autole ostueelne täielik kontroll kusagil Range Rovereid mõistvas töökojas nt Paldiski mnt-l Veiko juures oleks minu nimistus esimene koht kuhu minna.
PS Päris paljud kirujad ei ole seda autot ise omanud või kui on siis järelikult polnud see auto neile.Keegi ei väidagi,et see auto on meeletult töökindel,tegu lihtsalt teatud "kiiksuga" inimestele tehtud autoga mis massidesse ei lähe kunagi,kuna legend kvaliteedist liigub antud autost alati eespool.Siit ka positiivset,ei pea muretsema,et Range Rover muutub teatud tyypide lemmikuks,kes tavaliselt rikuvad autode maineid--nad lihtsalt kardavad seda autot.

Põhimõtteliselt aamen selle peale

Postitatud: N Veebr 25, 2010 23:01
Postitas Jallo
xx
Postitatud: R Veebr 26, 2010 18:31
Postitas Villis21
Tänud kõigile kes viitsisid vastata!
nüüdseks see auto mul hoovipeal, paljud vead langevad kokku viimase postitusega

, aga hullu midagi pole. eks katsume neid vigu vaikselt likvdeerida.
ainus asi mis häirib on see et kuidagi lahjalt liigub edasi, aga vanamehele sobib küll. kui mul küsimui tekib siis küsin loomulikult foorumist!
auto omanikuks sai mu isa. ise teen võibolla varsti oma range roveri kohta teema ka foorumisse.
Postitatud: L Veebr 27, 2010 02:07
Postitas landy
Villis21 kirjutas:T.
ainus asi mis häirib on see et kuidagi lahjalt liigub edasi,
See on TÄIESTi noraalne, et 2,5 L diisel ei liiguta seda tonnaazi sama reipalt kui 4,6 V8 bensiin.
Postitatud: E Mär 29, 2010 23:18
Postitas GoldLight
keegi kunagi õhkpatja on proovinud parandada? Kui mingi väike leke siis teoreetiliselt peaks saama mingi ainega parandada...reffiparandusvaht vms ...lugesin yhest kohast et mingimees systis roolivöimuparandajat omale padja sisse(vöttis padja maha ja lasi pool päeva kuivada ainel) nyyd juba 3 kuud püsib ilusti..enne vajus poole päevaga tyhjax
uus ajastu tulekul, peame pead tööle panema..vahendeid on sitaks tglt millega mängida
Postitatud: T Mär 30, 2010 09:43
Postitas Indrek_S
Uus OEM padi maksab 57 naela (970 eek) Mida sa siin enam vahutad? Samas hinnaklassis nagu tavaline spiraalvedru.
Postitatud: T Mär 30, 2010 11:35
Postitas GoldLight
ok ok ..aga põhimõtteliselt räägin

säästaks ju igas mõttes ..keskonda ja raha kui vanu asju remontida oskaks (mitte aint öhkpatjadest ei käi jutt)