1. leht 1-st
õhkvedrustus 1996 a range roveril
Postitatud: E Mär 01, 2010 12:32
Postitas ohmu
Kas kellelgi on olnud probleeme õhkvedrustusega.
Enam ei tööta. Lööb armatuuris kõik tuled põlema ja isegi kompressorit järgi ei võta.
kust abi leida.Või kuidas ise käsitsi tööle panna.
Ehk on keegi sama asja läbi teinud
Postitatud: E Mär 01, 2010 13:11
Postitas Kjen
Nüüd pead nii tegutsema:
1a) pane vasakusse taskusse patakas sularaha
2a) sõida imedepõllule
3a) jäta oma 96a RR sinna koos vasaku tasku sisuga
4a) lahku põllult discovery I või defender tüüpi liikuriga
Aga võid ka nii toimida, et uurid siit leheküljelt välja, kus tehakse LR diagnostikat ja remonti ja siis toimid nii:
1b) lähed oma 96a RR-ga remonti sinna väljauuritud kohta, patakas sularaha paremas taskus
2b) lahkud remondist koos jälletöötava RR-ga ga tühja parempoolse taskuga
3b) kordad punktides 1b ja 2b kirjeldatud tegevust N korda kuni ükskord midagi kihvatab ja valid punkti 1a
Siis korraga hea olla.
Postitatud: E Mär 01, 2010 13:45
Postitas landy
Ega muud pole teha, kui tuleb seda sul sammud siia asutusse:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
Paras patakas raha tasub ka ühes võtta. Ainus lohutus see, et patakas on hulga õhem, kui Tatu mnt. äärses põllul olevas klaasist majas.
Kui seal öeldavad rahanumbrid ära hirmutavad, toimi kasutaja "kjen" õpetuse järgi ja mine Imedepõllule!
"Imedepõld" nimelise koha taga on kasutaja "Inseneer". Kointaktid saad foorumist!
EAS
Postitatud: E Mär 01, 2010 14:34
Postitas Kalamees
Kui meeldib ise tegemise rõõm siis loe nt.
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... sc&start=0
Natuke softi arvutisse ja pistik osta ja on igal ajal võimalik vaadata mis viga ja veateated kustutada ja reset teha.
Asi peaks nii mitmelgi omanikul toimima.
Postitatud: E Mär 01, 2010 15:51
Postitas valgejoonas
Mina soovitan ka seda isetegemist! Usu mind saab odavam! Oleneb kus asud saan aidata ka kui vaja.
Postitatud: T Mär 02, 2010 17:50
Postitas ahty1
Ei ole mötet jamada talvel selle öhkvedrustusega.Liiga vana auto.Kulutad kokkuvöttes vähemalt 30000 ja siis ehk jääb paariks aastaks tööle.Söida talvel liinibussiga vöi paigalda spiraal vedrud.Vaid kellassepp oskab solenoid ploki ise ära remonttida.
Postitatud: T Mär 02, 2010 19:11
Postitas inseneer
Kjen kirjutas:Nüüd pead nii tegutsema:
1a) pane vasakusse taskusse patakas sularaha
2a) sõida imedepõllule
3a) jäta oma 96a RR sinna koos vasaku tasku sisuga
4a) lahku põllult discovery I või defender tüüpi liikuriga
Aga võid ka nii toimida, et uurid siit leheküljelt välja, kus tehakse LR diagnostikat ja remonti ja siis toimid nii:
1b) lähed oma 96a RR-ga remonti sinna väljauuritud kohta, patakas sularaha paremas taskus
2b) lahkud remondist koos jälletöötava RR-ga ga tühja parempoolse taskuga
3b) kordad punktides 1b ja 2b kirjeldatud tegevust N korda kuni ükskord midagi kihvatab ja valid punkti 1a
Siis korraga hea olla.
Kjen unustas lisada punkti
5a) lahku põllult raudvedrudega P38 seljas
Plokist
Postitatud: T Mär 02, 2010 19:33
Postitas Kalamees
Saab seda solenoid plokki ka remontida . seal klappide koonused kuluvad. Need treitakse uued ja siis uued rõngas tihendid ja töötab jälle.
Postitatud: N Mär 04, 2010 19:35
Postitas ahty1
Nii lihtne se siis ongi se roveri remont.Nats treid ja paar uut röngakest ja toimib jälle.peaksin vist uuesti p38 endale soetama.Kas seda karbikest mis solenoid plokki juhib saab ka ise putitada tinutuskolviga.Selle hind oli viimati kui küsisin 27000.
Postitatud: N Mär 04, 2010 21:13
Postitas Indrek_S
Endast lugupidav inglise auto omanik tellib jupid sealselt saarelt ja maksab alla kolmandiku siinse esinduse hinnast.
Juppidest ja remondist
Postitatud: N Mär 04, 2010 22:08
Postitas Kalamees
Kui vene keel väga võõras pole siis kiika nende foorumitesse. RR seal armastatud masin nende teedel liiklemiseks. Ja foorum täis isetegemise ja vea leidmise õpetusi. Ja nüüd kus EAS iga vigade lugemiseks ja reseti tegemiseks saada ka programm vabalt ja tasuta.