1. leht 2-st

VEDRUSTUS

Postitatud: K Mär 10, 2010 18:04
Postitas franky85
Tervist taas,ma sii ehitasin oma Land Roveri Rnge Roveri ise ümber vedrudele.Veidi vaeva näha ja tehtud .Hind kokku kusagil 2000 ja sõidab väga hästi.kui huvitab mida ja kuidas seda tegin andke teada.[

Postitatud: K Mär 10, 2010 20:15
Postitas tai
Mille vedrusid sa kasutasid?b

Postitatud: K Mär 10, 2010 23:50
Postitas taisto2004
Äkki on mingit pildimaterjali tööst?

Postitatud: N Mär 11, 2010 11:17
Postitas franky85
Kasutasin Audi 100 2,6 esimesi vedrusid roverile ette tagumisi pole veel jõudnud teha aga arvan et kasutan neid samu aga 2,0 omi .Pilte saab ka kui tagumisi tegema hakkan

Postitatud: N Mär 11, 2010 14:58
Postitas Veiko Varik
Sõiduauto vedrud maasturile? :shock:
W

Postitatud: N Mär 11, 2010 15:38
Postitas landy
Must Luik kirjutas:Sõiduauto vedrud maasturile? :shock:
W
Sama imestus minugi puhul. 1) Kaalu vahe 2) Silla käik

Postitatud: N Mär 11, 2010 15:59
Postitas LR90
landy kirjutas:
Must Luik kirjutas:Sõiduauto vedrud maasturile? :shock:
W
Sama imestus minugi puhul. 1) Kaalu vahe 2) Silla käik
Aga tegemise rõõm ju jääb, on siis selle õppimisega kuidas on :oops:

Postitatud: N Mär 11, 2010 22:09
Postitas inseneer
Eks kooliraha tuleb ka maksta....

Postitatud: N Mär 11, 2010 22:41
Postitas tt
ning mis tabloo armatuuris arvab EAS -i amputatsioonist?

Postitatud: R Mär 12, 2010 12:30
Postitas franky85
Seda jah et sõiduauo aga toimib väga hästi.kõrgus on norm ja vedrustus hea.Audil lihtsalt pikad vedrud suht ja padjad ju lühikesed mina neid kasutasin ja olen rahu

Postitatud: R Mär 12, 2010 19:37
Postitas Jallo
xx

Postitatud: R Mär 12, 2010 21:36
Postitas LR90
Jallo kirjutas:eks ikka isakested laidavad, nende käest ju ei ostetud :D



...muna õpetab kana...

Postitatud: T Mär 16, 2010 10:26
Postitas GoldLight
eitea kui tavalised vedrud panna siis kui körge 'lifti' teha saaks et midagi muud rohkem vahetama ei peaks..

Postitatud: T Mär 16, 2010 15:41
Postitas Veiko Varik
Sul vaja mõõta õhkvedruga auto max kõrgus ja nii kõrgeks sa ta saadgi ilma midagi lisamata.Küsimus on ainult milleks.Sinna saab suurema rehvi niisama ka alla panna.
W.

Postitatud: T Mär 16, 2010 16:05
Postitas LittleSuzi
Must Luik kirjutas:Sul vaja mõõta õhkvedruga auto max kõrgus ja nii kõrgeks sa ta saadgi ilma midagi lisamata.Küsimus on ainult milleks.Sinna saab suurema rehvi niisama ka alla panna.
W.
Samuti muudab maximum kõrgus auto stabiilsust maanteel sõidus. Kokkupõrkel on tõenäosus suurem, et keegi sõidab sinna alla ning lükkab pikali.