1. leht 1-st
Õhutamine?
Postitatud: L Mär 13, 2010 08:31
Postitas erko23
terekest... nüüd oma disco I sõites avastasin et järsku enam ei puhu sooja salongi... ennem töötas hästi. Lähemalt asja uurides avastasin et salongiradiaatorisse minev voolik kuum aga väljaminev külm... proovisin õhutada aga A. kas ei osanud või B. lihtsalt ei tulnud õhk välja või C. on mingi muu probleem. sooja hakkab siis tulema kui mootori väga pöördesse ajan ... siis korraks viskab mootoritemperatuuri seieri lakke mingi 3-5 sekundiks ja hakkab ka sooja tulema aga seda paariks minutiks siis jälle sama vana kala... mootoriks 3,9
oleks hea kui keegi aidata saaks... et mida teha ja kuidas teha
Postitatud: L Mär 13, 2010 09:16
Postitas fassi
Kas see ei lõhna mitte veepumba järele.Targemad ehk parandavad kui eksin.
Postitatud: L Mär 13, 2010 09:32
Postitas erko23
ma ise arvasin kah nii korra... aga ehk oskavad targemad rääkida.. nüüd olen juba 1,5 päeva teda kõvasti piinanud... kui oleks kaanetihend siis oleks ehk juba ka muud sümptomid välja tulnud
Postitatud: L Mär 13, 2010 09:47
Postitas fassi
Kaanetihendi korral see keeks sul mitte poleks külm.Sama pumba korral peaks sõites kui lasta madalamate käikude ja kõva kaasiga samuti veetemp nati kõrgem olema kui harilikult.Kas lõdvikud mis on radika ja mootori vahel pole kivikõvad?
Postitatud: L Mär 13, 2010 09:54
Postitas erko23
vat lähen proovin kohe järgi selle lõdviku asja...
ja siis annan uue vastuse
proovitud
ajasin mootori soojaks... siis mõlemad lõdvikud (alumine ja ülemine) mis asuvad radika ja mootori vahel olid kõvad mitte kivikõvad vaid sellised kerge rõhuall kuid salongiradika voolikud pehmed. pöördeid andes asi ei muutunud. Seejärel keerasin paisupaagi korgi lahti sealt tuli kerge susin, ning kinni keerates olid ka voolikud pehmed. tühikäigul käies olid voolikud pehmed, ka natuke pöördeid andes ei muutunid midagi... kuid kui kõvasti tuuritasin siis olid jälle voolikud kõvad, peale salongiradika voolikute.
keeruline jutt aga loodan et saite aru.
Postitatud: L Mär 13, 2010 10:10
Postitas LR90
Ega Sul soojendusradikas umbes ei ole, kui ta sooja annab siis kui
pöördesse ajad, seier tõuseb niikaua kuni termostaat avaneb.
Postitatud: L Mär 13, 2010 10:18
Postitas erko23
arvasin ka seda... kuid võtsin voolikud lahti ja proovisin läbi puhkuda, oli väga kerge niiet see asi on korras vast
Postitatud: L Mär 13, 2010 10:59
Postitas tai
s6ida ninapidi m2kke ja proovi siis 6hk v2lja lasta nii mootori korgist kui ka radika omast. Plast korke on parem kyynla v6tmega lahtikeerata saab natuke kauem hakkama. Samal ajal muidugi vala sinna tosooli peale.
Postitatud: L Mär 13, 2010 11:23
Postitas erko23
proovin
proovitud... kuid ei tolku mingisugust, igaksjuhuks ka kontrollisin veepumba üle... ka see korralik, KUID kokkupanne helistas mulle Inseneer ja ta oli avastanud et selle mootoriga isendil oleks vaja teha 220 tuh tagant plokikaante remont. ja minul spidomeetril 226 000 nuh eks siis andiski midagi järgi mis oli juba otsa lõppemas... ja üks sümptom oli kah mis viitas sellele... nimelt kui paisupaagi korgi lahti tegin siis nuusutades oli tunda heitgaasi lõhna.... et siis selline asi... tuleb siis pöörduda Hr Utkini poole ja tellida vajalikud varuosad.
Tänud kõigile kes viitsisid kaasa mõelda ja eks siis annan teada oma tegemistest ja uutest probleemidest...