1. leht 1-st

Käändtelje korpus Series III

Postitatud: P Mär 28, 2010 17:06
Postitas stihl
...näeb pahatihti välja justnimelt selline:

Pilt

Küsin, kas keegi on proovimud seda roostekohta lihvida vms. ja kas on pärast ka õli pidama jäänud...?
Kroomi taastamine on ilmselt majanduslikult ebaotstarbekas, pigem siis juba uus asi osta...

Postitatud: E Mär 29, 2010 11:49
Postitas LR90
Ise küsisid, ise vastasid. Kindlasti uus või pöördu Inseneeri poole.

Postitatud: E Mär 29, 2010 12:05
Postitas stihl
Noh, sellepärast küsisin, et olen kuulnud, et inglased ise (koonrid nagu meiegi siin) taastavad neid keemiliste metallide jms-ga.
Väidetavalt jääb pidama...

Samuti lüüakse käändtelg vähe paksemat määret, mis välja ei tilgu, täis.

Oleks ta ainuke säilinud auto maailmas (ja varuosade saadavus null) , siis ilmselt joodaks vasega, treiks/lihviks üle ja kroomiks ära, jah, aga praegu tuleb ilmselt poodi minna... :D

Postitatud: E Mär 29, 2010 13:06
Postitas Discovery
Uued korpused, varuosadena, tehakse ka plastikkattega, mis pidi palju vastupidavam olema. Küsi Allmakesist järele.

Postitatud: N Apr 01, 2010 21:16
Postitas RV8
Paksem määre pk liigendis lendab mööda sisemist korpuse seina laiali tsentrifugaaljõu mõjul. Liigend jääb määrdeta. Vesi läheb ikka sisse ja liigend roostetab. Aga selles mõttes on õigus, välja se sealt voolab raskemini, seega määrdekao suhtes sobilik lahendus.