1. leht 1-st

interjöörid

Postitatud: P Okt 10, 2010 13:32
Postitas Indrek_S
oskab keegi vihjata, kust saaks infot RRII erinevate interjöride (istmete disain) kohta...

näide:

Pilt

Pilt

ja

Pilt

Pilt

Postitatud: P Okt 10, 2010 18:55
Postitas landy
Klubil on olemas P38A jaoks KÕIGI ineterjäöörimateralide näidistega kohver.
Kokuleppel saab sellega tutvuda.

Postitatud: P Okt 10, 2010 23:53
Postitas Indrek_S
natuke vara veel....maalles valin istmete kuju :D

ei no jah, olgem ausad. Eestis on hetkel vaid üks (1) 2000-2001 a diisel RR valida. Just täpselt selline, mille ostu plaanin. Tähendab, ma ei plaani otseselt selle auto ostu vaid 2000-2001a diisli ostu. Seekord ei tahaks autot ostes valida vaid seda, mida kohapeal võtta on. Tahaks korralikku asja aastateks.
Seega siis uurin, et millise varustusega auto oleks otstarbekas.

Postitatud: E Okt 11, 2010 07:00
Postitas landy
DSE varustuastmega oleks ikkagi mõtekas võtta.
Erimudelitest saad ülevaate siit:
http://aebergon.perso.neuf.fr/Land_Rove ... _Rover.htm

Postitatud: E Okt 11, 2010 11:20
Postitas pirx
Indrek_S kirjutas:natuke vara veel....maalles valin istmete kuju :D

ei no jah, olgem ausad. Eestis on hetkel vaid üks (1) 2000-2001 a diisel RR valida. Just täpselt selline, mille ostu plaanin. Tähendab, ma ei plaani otseselt selle auto ostu vaid 2000-2001a diisli ostu. Seekord ei tahaks autot ostes valida vaid seda, mida kohapeal võtta on. Tahaks korralikku asja aastateks.
Seega siis uurin, et millise varustusega auto oleks otstarbekas.
Olen omanud mõlema sisuga RR-i. Alumistel piltidel välja toodud sisu ilusam vaadata, samas vääääga mugavad mõlemad. Erimudelite ostmisega läheb keeruliseks- vähe müügil ja üldiselt üle keskmise kallid. Ja enamus müügis olevad erimudelid bensiinimootoriga. DSE on ka vahel nii ja naa- pole nagu kõiki asju olemas. Üldjuhul on nii, et kui rooli peal on kõik nupud ilusti olemas(Harman/Kardon stereo+woofer + püsikiirusehoidja) ja originaalnavi on ka- siis on ka kõik mugavuslisad külge kruvitud. Alati saad ise ka juurde panna mida iganes, sest kõik juhtmed ju veetud. On olemas mingid erimudelid, millel originaalis peatugedes ekraanid ja DVD-mängija- neid juhtmeid igale masinale ei veeta. Üldiselt DSE-le ei panda udutulesid, kuid ka neid on võimalik juurde osta ja olemasolevatesse pistikutesse ühendada.

Postitatud: T Okt 12, 2010 10:08
Postitas Indrek_S
Nonäed, juba hakkab infot tilkuma.
Ma olen tähele pannud, et nn siledamad, ilma õmblusteta istmed on sees just parema varustusega autodel. Tunduvad kangesti olevat (osaliselt) laenatud 7-seeria BMW-st. Kuigi see rohkete õmblustega disain tundub vähekene mõnusam.
Varustusest. Cruise on hädavajalik, HK heli oleks sammuti soositud. Eestis müüdava varustusaste on Vogue, kuid roolil neid nn ülemisi nuppe pole...st et pole siis ka HK helisüsteemi? Olen väheke surfanud ja pannud tähele, et ühelgi Voguel ei tundu neid ülemisi roolinuppe olema. Navi mind ei huvita, mul on endal see olemas nii eraldi seadmena kui ka telefonis. Udutulede puudumist olen ka ise märganud. Samas olen eBays ligi 10a kogemustega "vana kala" nii et selles pole probleemi, saab soetada.
Olen mõnda aega maadelnud teemal Disco IIA vs RR 2000-2001. Lõpuks on RRi executive imidz ja lihtne (palju järelturgu ja osavaid õlinäppe) BMW tehnika minu sümpaatia võitnud. Kui seda mootorit tagasihoidliku powerboxiga turgutada siis suudab isegi enam-vähem seda rasket kere liigutada. Kindlasti mitte kehvemini kui DII. Eks see RRII kapriissus natukene teeb hellaks, kuid ma mõtlen, et kui viimase otsa auto ja vedrustusest Mr Arnotti abiga kohe üle käia peaks olema suht murevaba?!? Lisaks kannatab sealt BMW mootorist ka madalama kvaliteediga diislit läbi lasta...kui peaks juhtuma.

Postitatud: T Okt 12, 2010 13:35
Postitas pirx
Indrek_S kirjutas:Nonäed, juba hakkab infot tilkuma.
Ma olen tähele pannud, et nn siledamad, ilma õmblusteta istmed on sees just parema varustusega autodel. Tunduvad kangesti olevat (osaliselt) laenatud 7-seeria BMW-st. Kuigi see rohkete õmblustega disain tundub vähekene mõnusam.
Varustusest. Cruise on hädavajalik, HK heli oleks sammuti soositud. Eestis müüdava varustusaste on Vogue, kuid roolil neid nn ülemisi nuppe pole...st et pole siis ka HK helisüsteemi? Olen väheke surfanud ja pannud tähele, et ühelgi Voguel ei tundu neid ülemisi roolinuppe olema. Navi mind ei huvita, mul on endal see olemas nii eraldi seadmena kui ka telefonis. Udutulede puudumist olen ka ise märganud. Samas olen eBays ligi 10a kogemustega "vana kala" nii et selles pole probleemi, saab soetada.
Olen mõnda aega maadelnud teemal Disco IIA vs RR 2000-2001. Lõpuks on RRi executive imidz ja lihtne (palju järelturgu ja osavaid õlinäppe) BMW tehnika minu sümpaatia võitnud. Kui seda mootorit tagasihoidliku powerboxiga turgutada siis suudab isegi enam-vähem seda rasket kere liigutada. Kindlasti mitte kehvemini kui DII. Eks see RRII kapriissus natukene teeb hellaks, kuid ma mõtlen, et kui viimase otsa auto ja vedrustusest Mr Arnotti abiga kohe üle käia peaks olema suht murevaba?!? Lisaks kannatab sealt BMW mootorist ka madalama kvaliteediga diislit läbi lasta...kui peaks juhtuma.
Voguest nii palju, et paljudel on see sinna taha lihtsalt kleebitud. Roolipealsetest nuppudest ja navist ma rääkisin selle pärast, et kui need olemas, siis on ka ülejäänud lisad(isetumenev peegel, mäludega elektriistmed, kliima, istmesoojendused , parem stereosüsteem koos CD-boxi ja woofriga jpm) üldjuhul olemas. Ära lase ennast sellest BMW tehnikast lollitada- sellel masinal on ainult mootor BMW oma. Kõik ülejäänu, mis on seal küljes ja ümber- sellel ei ole mingit pistmist BMW-ga. Viimane RR, mida omasin, sellel oli ka mootor vähe järele aidatud(PSI). Vahe on märkimisväärne võrreldes originaaliga. 100 KW ei lähe kohe üldse edasi. Vedrustusest nii palju, et kui on plaanis sealt õhkvedrustus ära koristada, siis ära osta seda autot üldse. Õhkvedrustus selle masina võlu ongi.Kui sul mingid konkreetsed küsimused, siis võin sulle telefoni teel ka üht koma teist seletada. Endale olen mõlemad masinad toonud Belgiast- olen väga rahule jäänud.

Postitatud: T Okt 12, 2010 18:12
Postitas Indrek_S
Õhkvedrustuse pärast ma teda jahingi...muidu võiks ju tojoota osta.
PS! Kast peaks kah BMW (ZF) oma olema.

Postitatud: T Okt 12, 2010 18:20
Postitas landy
Indrek_S kirjutas: PS! Kast peaks kah BMW (ZF) oma olema.
ZF-i kaste kasutavad väga paljud auto tootjad maailmas...

Postitatud: T Okt 12, 2010 18:39
Postitas Indrek_S
jajah...a ma mõtlen pigem seda, et mootori-kasti combo on sama, mis BMW all.

Postitatud: T Okt 12, 2010 20:21
Postitas Rein
Indrek_S kirjutas:Õhkvedrustuse pärast ma teda jahingi...muidu võiks ju tojoota osta.
PS! Kast peaks kah BMW (ZF) oma olema.
Khm khm ära ropenda 8) avalikult :lol: