1. leht 1-st

Disco 2 ei käevitu

Postitatud: P Okt 24, 2010 20:22
Postitas kiurike
Tere.Kui keegi juhtub lugema,siis minu u 260k sõitnud disco2,Td5
selline viga,et ei käevitu,
tegu automaatkastiga autoga ja vilguvad rohelised kasti tuled armatuuris
M ja S.Enne sain ikka käima mitme(kümne)nda korraga võtit keerates,kuid ei mäleta,kas tuled vilkusid või mitte.
Kas ikka starteri viga?Või seal ka võimalus,et mingi aju jukerdab?Vanadest kogemustest tean,et kui tõmberelees viga,käis vähemalt mingi klõps starteri
piirkonnast?Aga nüüd täielik vaikus.Kas see Disco eripära?
Ette tänades.

Postitatud: P Okt 24, 2010 21:14
Postitas landy
Kõik kaitsmed terved?

Disco II ZF- autommatakstige tihti see viga, et "PARK"-asendi andur ei anna siganaali. Proovi käigukangi hoogslat loksustada "park" asendisse või panna kang "Neutral" peale ja siis käivitada.

Samas tasub kontrollida mootori massi juhtem kinniolekut, need kipuvad vahel lahti loksuna ja ei anna korralikult ühendust.

Kui neist soovitustest abi pole, siis võta teekond Paldiski mnt. "pessa" ette. Sealt saab abi.

Postitatud: P Okt 24, 2010 21:57
Postitas LittleSuzi
Teoreetiliselt on bensiini- ja diiselmootori starter erinevad, kuid põhimõte peaks sama olema - solenoid saab laengu ning ajab ringi hammasratas, mis haakub hoorattale ning paneb selle pöörlema.
Solenoidil võib esineda kinni jääma.

RR2'he 4,6 starteril sai tööle kergelt kopsides selle solenoidi pihta, kuid see andis tulemusi mõni aeg ainutl.

Kuid võivad olla ka muud põhjused.

Postitatud: E Okt 25, 2010 08:57
Postitas fassi
Minu teadmisi mööda peaksid olema nii bensiini kui diisli starterid sarnase ehitusega.Erinevused vast pöörlemiskiirustes ja ehk ka lülitumisel ehk.Kopsimise mõte on küll siis kui starter klõpsub.Kui kuulda pole ka midagi siis minuarvates tuleks otsida põhjuseid mujalt.Need tuled armatuuris on mulle tuttavad aga pole käivitamist nagu seganud.Proovi kangi erinevaid asendeid-olen kokkupuutunud passatiga millel pidi kang olema R asendis et käima saada.Ehk siis nagu Landy märkis viga kangiasendianduris.

starter

Postitatud: E Okt 25, 2010 09:35
Postitas Kalamees
Samas vaadata kas vool sinna ka jõuab. Enda masinal esimesel korral käega katsudes olid küll need kaabli kinnitused starteri juures väga lõdvad. Ja kui ennist väga palju pidi plõksima et käima siis enamasti starteris tõmberelles klemmid põlenud.

Postitatud: E Okt 25, 2010 10:04
Postitas kiurike
Nonii,uurisin kaitsmed üle,ragistasin käigukangiga,võtsin korra isegi akujuhtme maha(vahel nii,et aju ennast ise taastab vooluringi katkestamisel,kui mingi viga.
veokatel nii.)aga ikka rohelised M ja S vilguvad.Ja ei mingit häält peale releede klõbina ja kütuse pumba undamise.Ah jaa-unustasin lisada,et auto on 99 aasta
TD5 mootoriga.

Postitatud: E Okt 25, 2010 10:42
Postitas landy
Siit võetud kasutaja juhend:
http://www.ownerinfo.landrover.com/extf ... /index.jsp
ütleb järgmist.

"M" Manual mode - GREEN
(Auto only)
Illuminates for 3 seconds as a
bulb check when the starter switch is turned
to position ’II’. Illuminates constantly while
Manual mode is selected.

NOTE: If both the Manual and Sport mode
lights (shown below) flash together, this
indicates an electrical fault with the automatic
gearbox. If the lights continue flashing after
the vehicle has been brought to a halt and the
starter switch has been turned off and then on
again, you should seek qualified assistance
urgently.

"S" Sport mode - GREEN (Auto only)
Illuminates for 3 seconds as a
bulb check when the starter
switch is turned to position ’II’. Illuminates
constantly while Sport mode is selected.

Postitatud: E Okt 25, 2010 14:23
Postitas kiurike
Korras.Viga oli tegelikult ülilihtne.tõmberelee külge läheb ergutusjuhe(peenem) ja selle pistik
oli lihtsalt loge või väsinud.sai see natuke kokku muljutud ja asi jälle nagu uus.aga arusaamatu
miks need kasti tuled vilkusid.nüüd need ka enam ei vilgu.Aitähh nõuannete eest anyway.

Postitatud: K Nov 03, 2010 17:51
Postitas LittleSuzi
Kas saad nati täpsemalt sellest rääkida?