1. leht 1-st
Defender käivitub, kuid ei jää käima...
Postitatud: E Nov 15, 2010 10:41
Postitas Tulekeel
Auto Defender 110 1998a TD5 diisel. Mure selline - auto läheb hommikul ilusti käima, kuid peale 5-10 sekundid, jääb seisma nagu lõigatud ning rohkem enam ei käivitu. Kui londi otsas vedada, siis käivitub jälle (üsna lühikese maa pealt) ning jääb ka käima! kui mootor on soe, siis käivitub auto jälle ka starterist. selline tunne on, et viga oleks nagui elektrooniline. Autol uhiuus Boschi aku, kütusefilter vahetatud paar päeva tagasi. kas oskab keegi nõu anda, mis autol viga on ja kust otsima hakata!?
Postitatud: E Nov 15, 2010 15:47
Postitas landy
Kas kõik silindrid tulevad ilusti taha?
Td5 puhul otsiks viga ehk hargpritse juhtmestikust/kontaktplaadist.
Postitatud: E Nov 15, 2010 16:14
Postitas Tulekeel
landy kirjutas:Kas kõik silindrid tulevad ilusti taha?
Td5 puhul otsiks viga ehk hargpritse juhtmestikust/kontaktplaadist.
minu arust tulevad kõik silindrid taha. kuna ei jaga mootoritest palju, siis kust ma selle
hargpritse juhtmestikust/kontaktplaadi leiaksin ja kuidas seda kontrollida?
miks ta süütevõtmest jupsib, aga londi otsas tõmmates töötab ja soojana samuti käivitub?
Mootorist
Postitatud: E Nov 15, 2010 18:39
Postitas Kalamees
Eks tuleb Tallinna poole sõita sul ja arvuti taha panna.. Variant et paagisisene pump jamab või töö lõpetanud.
Re: Mootorist
Postitatud: E Nov 15, 2010 19:01
Postitas Tulekeel
Kalamees kirjutas:Eks tuleb Tallinna poole sõita sul ja arvuti taha panna.. Variant et paagisisene pump jamab või töö lõpetanud.
Paagisisene pump sai 2,5 aastat tagasi ära vahetatud, aga vahepeal tegi küll kole kõva pininat. aga miks ta siis tõmmates käima läheb? ja hiljem ka soojast peast käivitub? kellega peaks rääkima Tallinna diagnostika teemal? mis selle tund võiks maksta?
Postitatud: E Nov 15, 2010 19:27
Postitas landy
Pumbast.
Postitatud: E Nov 15, 2010 20:16
Postitas Kalamees
Nende mootoritega see asi et kui paaki tühjaks ei lase ja eriti kiiresti ei sõida siis ei saagia tihti aru te paagisisene pump läbi. Disco 2 öeldi et siis kiiremini kui 90 ei taha sõita. seal sama mootor.
Re: Pumbast.
Postitatud: E Nov 15, 2010 20:22
Postitas Tulekeel
Kalamees kirjutas:Nende mootoritega see asi et kui paaki tühjaks ei lase ja eriti kiiresti ei sõida siis ei saagia tihti aru te paagisisene pump läbi. Disco 2 öeldi et siis kiiremini kui 90 ei taha sõita. seal sama mootor.
mul sõidab ikka 100 välja nagu varemgi...
Küte
Postitatud: E Nov 15, 2010 20:41
Postitas Kalamees
Kütte torud kuivad, Proovi hommikul teha sama protseduur kui küttefiltri vahetusel kütte ülesse pumpamiseks. Süüde sisse, loed rahulikult kümneni siis vajutad gaasipedaali paar korda põhjani, süüde välja, ja nii 2-3 korda. Oli vist nii, manuaal autos, seal ilusti kirjas.
Sama asi juhtub ka kui vahetada filtrit ja siis kohe masin käivitada, 10 sekundit töötab ja kustub .
Re: Küte
Postitatud: E Nov 15, 2010 20:46
Postitas Tulekeel
Kalamees kirjutas:Kütte torud kuivad, Proovi hommikul teha sama protseduur kui küttefiltri vahetusel kütte ülesse pumpamiseks. Süüde sisse, loed rahulikult kümneni siis vajutad gaasipedaali paar korda põhjani, süüde välja, ja nii 2-3 korda. Oli vist nii, manuaal autos, seal ilusti kirjas.
Sama asi juhtub ka kui vahetada filtrit ja siis kohe masin käivitada, 10 sekundit töötab ja kustub .
proovin hommikul...
Postitatud: T Nov 16, 2010 19:53
Postitas Veiko Varik
Õhutamine käib pigem nii:Süüde sisse ja ootad kuni pump jääb vait ja nii 5-6 korda.Süüde välja gaas põhja ja süüde sisse,20 sek pärast starterit kuni käima läheb.Kui läheb.Kui ei lähe siis kauem kui 40 sek pole mõtet käiata.Siis on probleem kuskil mujal.
W.
Postitatud: K Nov 17, 2010 20:06
Postitas Tulekeel
Must Luik kirjutas:Õhutamine käib pigem nii:Süüde sisse ja ootad kuni pump jääb vait ja nii 5-6 korda.Süüde välja gaas põhja ja süüde sisse,20 sek pärast starterit kuni käima läheb.Kui läheb.Kui ei lähe siis kauem kui 40 sek pole mõtet käiata.Siis on probleem kuskil mujal.
W.
Tänan õpetuste eest, kuid õhutamises pole probleem vaid ikka vast elektrisüsteemis...
Postitatud: R Dets 17, 2010 11:02
Postitas Tulekeel
Tulekeel kirjutas:Must Luik kirjutas:Õhutamine käib pigem nii:Süüde sisse ja ootad kuni pump jääb vait ja nii 5-6 korda.Süüde välja gaas põhja ja süüde sisse,20 sek pärast starterit kuni käima läheb.Kui läheb.Kui ei lähe siis kauem kui 40 sek pole mõtet käiata.Siis on probleem kuskil mujal.
W.
Tänan õpetuste eest, kuid õhutamises pole probleem vaid ikka vast elektrisüsteemis...
Sain masina tööle - võtsin mootori juures kõik pistikud lahtin ja lasin spetsiaalse juhtmete värgiga üle ning probleem kadus!!
1 anduri otsik oli räpatanud. Tänan kogu info eest!