1. leht 1-st
Tere.Sooviks infot RR
Postitatud: E Nov 29, 2010 20:01
Postitas keitz
Kas keegi on käinud vaatamas sellist Range Roverit.
http://www.auto24.ee/used/783499
Olen neid jälginud juba pool aastat ja nüüd lõpuks tahaks ära osta.
Antud auto on olnud müügis vähemalt aasta juba ja aasta tagasi maksis ta 120000 kr. ja nüüd juba 70000 kr.
Ise ei ole tüübile veel helistanud.
Oleks tänulik iga info eest.
Postitatud: E Nov 29, 2010 20:50
Postitas landy
Palun hoia sellest kaugele eemale!
Keegi mõned ajad tagasi küsis ja siis oli tegu väga kahtlases seisus ja sogase minevikuga autoga. Eelmise kuulutuse piltidelt paistis, et kohati mitmest masinast kokku pandud.
Postitatud: T Nov 30, 2010 00:10
Postitas keitz
Kohe nii hull?
Eks seal midagi peab mäda olema.
Postitatud: T Nov 30, 2010 13:53
Postitas junior
Käisin aasta tagasi seda piilumas, enam näha ei taha. Sidur libises, müüja ei teinud sellest probleemi ja arvas et sõita veel saab, tagavara ratta pesa oli vett täis, mootor oli korralikult ligane, salong on peldik, kundepoolne peegel katki, üks rehv oli erinev, kunde ukselukk ei toimind jne. Hoia kaugemale, hooldusest on see masin kaarega mööda sõitnud.
Postitatud: T Nov 30, 2010 21:57
Postitas keitz
Aga kuidas oleks sellega,keegi seda on vaatamas käinud.
http://www.auto24.ee/used/785709
Omanikuga meili teel rääkisin ja ütles,et stange uduka juurest katki,tagumised õhkpadjad vaja vahetada ja armatuur on päikesega väga kõveraks läinud.
Postitatud: K Dets 01, 2010 13:06
Postitas pirx
keitz kirjutas:Aga kuidas oleks sellega,keegi seda on vaatamas käinud.
http://www.auto24.ee/used/785709
Omanikuga meili teel rääkisin ja ütles,et stange uduka juurest katki,tagumised õhkpadjad vaja vahetada ja armatuur on päikesega väga kõveraks läinud.
See on jube plank Range Rover. Ei ole autopilooti, elektriistmeid, istmesoojendusi, esiaknasoojendust, nahka jne.- üldiselt väga lahja varustusega. Minu arvamus on ikka ja alati olnud, et RR võiks ikka lisadest tuubil olla, siis on see ikka üks õige RR. Aga samas sellise aasta masinal puhul on muidugi hea, mida vähem neid vidanaid on- on vähem, mida remontida. Ja kui nende lekkivate patjadega on pikalt sõidetud, siis tuleb varsti ka kompressori remont/ost ette võtta.
Postitatud: K Dets 01, 2010 13:26
Postitas suhkrupeet
tervist!
Mainiks ära viimase veerandi peal oleva siduri, kinni silikoonitud kautseluugi ja agrikultuurselt parandatud õhkpatjade süsteemi (kompressor lahti ühendatud ja patjadele on ventiilid külge pandud). Mingi probleem oli ka aeglusti sisse mitte ülitumisega. Võimalik et mõned probleemid lahenduse leidnud aga kindel ei ole.
Postitatud: K Dets 01, 2010 13:27
Postitas landy
keitz kirjutas:Aga kuidas oleks sellega,keegi seda on vaatamas käinud.
http://www.auto24.ee/used/785709
Omanikuga meili teel rääkisin ja ütles,et stange uduka juurest katki,tagumised õhkpadjad vaja vahetada ja armatuur on päikesega väga kõveraks läinud.
Auto on täiesti tootmise algusest ja karta, et kõigi lastehaigustega.
Lisaks ilmselt ainult DS varustustusatmega.
Postitatud: K Dets 01, 2010 17:19
Postitas LittleSuzi
pirx kirjutas:keitz kirjutas:Aga kuidas oleks sellega,keegi seda on vaatamas käinud.
http://www.auto24.ee/used/785709
Omanikuga meili teel rääkisin ja ütles,et stange uduka juurest katki,tagumised õhkpadjad vaja vahetada ja armatuur on päikesega väga kõveraks läinud.
See on jube plank Range Rover. Ei ole autopilooti, elektriistmeid, istmesoojendusi, esiaknasoojendust, nahka jne.- üldiselt väga lahja varustusega. Minu arvamus on ikka ja alati olnud, et RR võiks ikka lisadest tuubil olla, siis on see ikka üks õige RR. Aga samas sellise aasta masinal puhul on muidugi hea, mida vähem neid vidanaid on- on vähem, mida remontida. Ja kui nende lekkivate patjadega on pikalt sõidetud, siis tuleb varsti ka kompressori remont/ost ette võtta.
Alla 98 aasta ei maksa neid autosid vaadata.
Soovituslil alates 2000 ning ideaalses korras võiks olla 2001 (ehk siis viimane aastakäik seda tüüpi kerega).
Samuti on küsitav see armatuuri kõverdumine päikese käes. Võibolla on auto osalenud mõnes tugevamas liiklusõnnetuses ning sellest kõverdumine.
Postitatud: K Dets 01, 2010 20:26
Postitas keitz
pirx kirjutas:keitz kirjutas:Aga kuidas oleks sellega,keegi seda on vaatamas käinud.
http://www.auto24.ee/used/785709
Omanikuga meili teel rääkisin ja ütles,et stange uduka juurest katki,tagumised õhkpadjad vaja vahetada ja armatuur on päikesega väga kõveraks läinud.
See on jube plank Range Rover. Ei ole autopilooti, elektriistmeid, istmesoojendusi, esiaknasoojendust, nahka jne.- üldiselt väga lahja varustusega. Minu arvamus on ikka ja alati olnud, et RR võiks ikka lisadest tuubil olla, siis on see ikka üks õige RR. Aga samas sellise aasta masinal puhul on muidugi hea, mida vähem neid vidanaid on- on vähem, mida remontida. Ja kui nende lekkivate patjadega on pikalt sõidetud, siis tuleb varsti ka kompressori remont/ost ette võtta.
Ise loodaks ka pigem rohkema varustusega.
Siis on ainult kolm varjanti jäänud,mille peale rahakott hakkab.
1.
http://www.auto24.ee/used/789141
2.
http://www.auto24.ee/used/776109
3.
http://www.auto24.ee/used/780384
Igasugune info jällegi oodatud.
Postitatud: K Dets 01, 2010 23:09
Postitas landy
See kõige esimene tundub kõige sümpaatsemm, kuid karm tõde selgub alles ostu eelsel ülevaatusle "LR peasas".
Pealegi on kahe viimase läbisõidud kahtlaselt väikesed.
Postitatud: N Dets 02, 2010 11:38
Postitas Indrek_S
Teisel on spriaalvedrud Disco II-lt
Postitatud: N Dets 02, 2010 18:49
Postitas keitz
Eks see läbisõidu asi on alati kahtlane,aga ega see mind eriti ei morjenda.Enda endistel autodel on olnud mõlemal pea 500000 km kanti ja ikka sõitsid muretult

Mull endale meeldib ka esimene kõige rohkem,aga varem oli selle hind üle 100000 kr ja siis väga sellele ei mõelnud.
Teine peaks ka olema juba vähe uuem varjant,kui aasta arvu vaadata ja samas on ka tal armatuur juba muudetud,aga tuled on alles vnema tüübi omad.Huvitav miks.
Postitatud: E Dets 06, 2010 11:28
Postitas Indrek_S
"Uuemad tuled" tulid aastal 2000
Postitatud: N Dets 09, 2010 09:24
Postitas inseneer
See nr2 on aeg ajalt minu patsient olnud.
Vedrud paigaldatud minu poolt ammu juba.