1. leht 1-st

Ostuabi RR kohta.

Postitatud: K Dets 08, 2010 12:16
Postitas iisak
http://www.auto24.ee/used/790966
Kas keegi on selle konkreetse autoga kokku puutunud?
Ma mõtlen siis vaadanud või proovisõitu teinud?
Pildid on vist suvel tehtud.

Kas see kahepoolene BMW diisel suudab seda autot piisavalt liigutada?
Käru jõuab vedada?
Aastaarvu järgi peaks juba see parem versioon olema.
Loomulikult kohustuslik küsimus kütusekulu kohta.
Reaalseid numbreid paluks mitte tehaseandmeid-neid oskan ma ise ka otsida.
Piltide järgi õhkvedrustus nagu töötaks.
Ühesõnaga palju (tobedaid) küsimusi.
Tänud kui keegi võtab vaevaks vastata.
Jubedalt tahaks RR omanikuks saada ja sellesse heledasse nahktuppa
olen ma lausa ära armunud.... :oops:

Postitatud: K Dets 08, 2010 14:05
Postitas LittleSuzi
Minu arvamuse kohaselt on see bmw diisel lahja - 4,6L bensiin on ikka asjalikum.

Kuid siin foorumis "Pirx"'il on samas hea kogemus ning ta ei kurtnud. Ta oli lasknud autole ka vist tarkvaraliselt muuta, et suurendada jõudlust.

Postitatud: K Dets 08, 2010 14:56
Postitas landy
Panen õhtul sulle pikma jutu e-maili peale!

Postitatud: K Dets 08, 2010 15:28
Postitas iisak
landy kirjutas:Panen õhtul sulle pikma jutu e-maili peale!
Ole sa tänatud!
Aga jätkuvalt küsimus-kas keegi konkreetse eksemplariga on kokku puutunud?

Postitatud: K Dets 08, 2010 16:51
Postitas landy
iisak kirjutas: Aga jätkuvalt küsimus-kas keegi konkreetse eksemplariga on kokku puutunud?
Pane auto reg nr. ja VIN kood, siis saab KONKREETSE auto kohta uurida.

Postitatud: K Dets 08, 2010 18:48
Postitas iisak
Autol ei ole numbreid küljes veel.

Postitatud: K Dets 08, 2010 19:31
Postitas landy
iisak kirjutas:Autol ei ole numbreid küljes veel.
Land Rover-itel puudub ühtne hooldusajalugu kajatsv süsteem, seega puudub ka võimalus auto mineviku kohta otsest infot hankida.
KUna diislemootoriga isendid põhjamaades (k.a. Eeestis) ei müüdid, pärinevad kõik need BMW mootoriga autod Kesk- ja Lõuna-Euroopast.
Panin maili teele! Seal asjast pikemalt juttu.

Postitatud: N Dets 09, 2010 09:55
Postitas Indrek_S
mina olen seda konkreetset kiibitsenud juba pikemat aega. Kõik seisab vaid praeguse poekäru müügi taga.
Pole viimasel ajal korralikumat(piltidelt) näha olnudki.
Mõned soovitused - kui auto pole meil registris siis puksiiri peale ja LR pesasse ülevaatamisele. (u 600.- ma pakun). Kui seal suuremaid probleeme pole ja soovid avariiajalugu teada saada siis puksiiriga Smartservisesse ja lase teha värvikihi paksuse kontroll (250.-). Kui kõik OK siis lao raha peo peale ja ARK-sse arvele võtma.

BMW diisel liigutab seda masinalt uimaselt, aga kindlalt. Chipituna liigub isegi päris OK-lt...vähemalt linnas ja maastikul on hea sõita. Maanteel möödasõite teha on vähekene nutusem.

Re: Ostuabi RR kohta.

Postitatud: N Dets 09, 2010 10:28
Postitas pirx
iisak kirjutas:http://www.auto24.ee/used/790966
Kas keegi on selle konkreetse autoga kokku puutunud?
Ma mõtlen siis vaadanud või proovisõitu teinud?
Pildid on vist suvel tehtud.

Kas see kahepoolene BMW diisel suudab seda autot piisavalt liigutada?
Käru jõuab vedada?
Aastaarvu järgi peaks juba see parem versioon olema.
Loomulikult kohustuslik küsimus kütusekulu kohta.
Reaalseid numbreid paluks mitte tehaseandmeid-neid oskan ma ise ka otsida.
Piltide järgi õhkvedrustus nagu töötaks.
Ühesõnaga palju (tobedaid) küsimusi.
Tänud kui keegi võtab vaevaks vastata.
Jubedalt tahaks RR omanikuks saada ja sellesse heledasse nahktuppa
olen ma lausa ära armunud.... :oops:
Tervist. Ainult selle heleda nahktoa pärast seda autot osta oleks ikka ....... Jätkuvalt on minu arvamus, et kui endale Range Rover osta siis ikka vaadata võimalikult rikkaliku varustusega. See konkreetne isend näiteks minu ootusi RR-le ei rahuldaks.
BMW diisel on jah selle masina peal suht uimane- ülekanne on selline, mis unnutab mootorit koledalt aga sellega harjub ära. Mul isiklikulkt oli PSI mingi box vahel(võimalik täitsa ise peale kruttida, midagi keerulist ei ole). Kirstust lennukit see ei tee, aga paremaks teeb küll. Lubavad küll lisa hobuseid ja väiksemat küttekulu, kuid reaalsus on siiski see, et mida paremini liigub, seda rohkem läheb ka kütust. Endal isiklikult ei tekkinud küll kunagi probleeme möödasõitude ja kohalt võtmisega.Loomulikult on 4,6 bensiin sellele autole ideaalne mootor, kuid seda kütusekulu isiklikult minu rahakott küll välja ei kannataks. Oma diislitega olen vedanud nii suuri kärusid, kui ka tõstukeid- jõuab kenasti vedada- kui on palju mootori unnutamist ja raske haagis, võib juhtuda, et käigukasti õli läheb keema. Kütusekulu sõltub ikka sõidustiilist. Minul isiklikult oli talvel linnas 15 ja keskmine tuli sinna kuskil 11-12. Pole mõtet kuulata seda juttu, et "mul kompuuter näitab 9". Mul näitas ka 10 koma midagi aga reaalsus oli hoopis teine.
Õhkvedrustuse toimetamist piltide järgi on küll täiesti võimatu kontrollida- seda lase ikka teha asjatundjatel.
Minumeelest on Range Rover üks äraütlemata hea auto, aga sa pead valmis olema selle masina veidrusteks-sellest pääsu ei ole.
Kui on mingeid konkreetseid küsimusi, kuidas mida ja kust vaadata, siis võib mulle iga kell helistada 5286210

Postitatud: L Mär 26, 2011 12:19
Postitas romulus
Tõstan vana teema üles, kuna siin juttu nö chippimisest. Kas selleks peab midagi riistvaras ka muutma/lisama või on tegu puhtalt tarkvara uuendamisega? Küsin, kuna käisin ühte RRi (2.5d 2000.a manuaal) vaatamas ja no see oli ikka päris uimane. Ei ootagi, et liiguks nagu praegune masin, 330xd, aga no veidi paremat dünaamikat ootasin küll... Hetkel jäi küll mulje et möödasõitude tegemine on sellega küllalt valus.. Mingeid umbakudseid summasid oskab keegi vast ka lisada chippimise kohta?

Teine küsimus: kas RRi puhul peaks eelistama manuaali või automaati? Juhi vaatevinklist vahet pole, olulised vastupidavus ja võibolla ka kütusekulu, kui see väga palju erineb. Metsa ja raskemale maastikule masinaga ei roniks, pigem nagu linnamaasturiks.

Postitatud: L Mär 26, 2011 22:19
Postitas landy
romulus kirjutas: Teine küsimus: kas RRi puhul peaks eelistama manuaali või automaati? Juhi vaatevinklist vahet pole, olulised vastupidavus ja võibolla ka kütusekulu, kui see väga palju erineb. Metsa ja raskemale maastikule masinaga ei roniks, pigem nagu linnamaasturiks.

Tehas väidab:
2.5 Diesel Manual
Maximum Speed 105 mph (170 kph)
0-60 mph (0-100 kph) 13.3 (14.3) seconds

TRANSMISSION
2.5 Diesel - Manual mph/1000 rpm
Gear Ratio High Low
5th 0.730:1 26.70 9.93
4th 1.000:1 19.44 7.23
3rd 1.397:1 13.92 5.18
2nd 2.132:1 9.12 3.39
1st 3.692:1 5.27 1.96
Reverse 3.535:1 5.50 2.04
Final Drive Ratio 3.540:1
Transfer Box Ratio 1.216:1 3.271:1

Automaatkastiks on suht töökindel ZF ja küstusekulu ca 1L/100km kohat rohkem