1. leht 1-st

B versus D

Postitatud: T Dets 14, 2010 14:45
Postitas Raigo R
Selline põhimõtteline küsimus suurele ringile. On ju olemas veendunud dislafännid,kui ka truud bensakollid,seega erapooletuid pole palju.Kas RR puhul on mingid kindlad omadused,mille järgi valik teha? Nt ülalpidamiskulud,tõenäoline läbisõit jne.

Postitatud: T Dets 14, 2010 16:00
Postitas landy
Siit kohe küsimus, kas jutt I, II või III põlvkonna RR-ist?

Minu arvamus:
I põlvkonna RRC koos 200/300tdi ja täisvarustusega on lausa ülim liikur
II põlvkond koos 2,5L BMW diiselmootoriga seda mitte ei ole
II põlvkonna puhul on neid eeliseid ja miinuseid üsna võrdselt.

B versus D

Postitatud: T Dets 14, 2010 16:17
Postitas Raigo R
Pidasin silmas teist põlvkonda,ise olen eelistanud ikka bensamootoriga autot,see tundub sõbralikum,va. kütusekulu muidugi.

Postitatud: T Dets 14, 2010 16:26
Postitas landy
Teise põlvkonn puhul on kõige õigem valik 4,6L V8 bensukas.
Jõub seda suurt masinat ilusti edasi liigutada ja seda isegi siis, kui suur 3,5t haagis sabas on.
4,0L bensuka ja 2,5L diisli jätaks tahaplaanile.

B versus D

Postitatud: T Dets 14, 2010 19:51
Postitas Raigo R
Seega valik tehtud,nüüd tuleb auto müüja pihitoolile panna.