1. leht 1-st
Defender Hispaaniast?
Postitatud: R Dets 31, 2010 10:34
Postitas peedu07
Tevist,
kas asjatundjad oskaksid aidata, et kui on soov soetada omale 2006 Defender 110 TD5 mis on siiamaani sõitnud Hispaanias, kas
siis peale soetamist vajab auto koheselt mõningate kulujuppide vahetamist talvesõbralikemate vastu nagu puksid/klotsid/vedelikud/laagrid jms?
huvi pakub selline sõiduk:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=792778e
tänud ette!
Postitatud: R Dets 31, 2010 11:11
Postitas landy
1)Meie teedel vurab varemgi Hispaanist pärit Defenderid.
2)Peale ostu tuleks kindlasti lasta spetsialistide juures teha üldine ostu järgne ülevaatus. Siis selgub mida ja palju vahetada tuleb.
Termostaat ning jahutusvedelik ilmselt küll.
3)Pandud link ei tööta.
link
Postitatud: R Dets 31, 2010 11:33
Postitas peedu07
Re: link
Postitatud: R Dets 31, 2010 12:46
Postitas landy
Kuulutuses on vale andmed - selle autol ei ole enam 2,5L mootorit vaid Fordi 2.4L
Selle modikatsiooni ja läbisõidu juures tasub lasta autol tähelepanlikult üle käia sillad/difrid ja mootori osa.
Postitatud: R Dets 31, 2010 13:17
Postitas peedu07
kuidas muidu need Fordi mootorid on võrreldes eelmise TD5 või TDi'ga? Töökas? Talvel ei taha väga soojaks minna? Kütusekulu?
Ja kas mitte 2007mest ei läinud defender fordi mootorite peale koos 6käigulise käigukastiga?
tänud ette kui keegi vaevub vastama

Postitatud: R Dets 31, 2010 15:10
Postitas landy
Info uuenduste ja tehniliste andmete kohta:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=296
Lõhidalt:
uus mootor,
uus käigukast
uus salong (uus armatuur v.a. rool ja selle ümbris ning seal olevad lülitid/kangid)
uued istmed
uus "tulemüür"
uus kapott, ja nina
uue konstruktsiooniga uksed
Postitatud: E Jaan 03, 2011 11:04
Postitas Lauri
Mul sealtkandist toodud Defender-110 '99-aasta.
Kaldun arvama, et siiamaile pole Hispaania masinaid nii palju tulnud, et mingid tüüp-vead välja kooruksid. Ja palju sõltub ka sellest, mille jaoks masinat seal kasutati.
Minu autol oli jahutusvedeliku asemel mingi pruun sodi (tõenäoliselt oli veele lisatud mingit jahutusvedelikku, et siinmail lõhki ei külmaks).
Tagasilla puksid olid läbi juba ostes, aga tunnistan, et ma pole neid seniajani (5 a.) viitsinud vahetada.
Samuti olid läbi tagumiste pooltelgede otsad - neid sai veidi parandatud.
Positiivse poole pealt niipalju, et korrosiooni esines autol imevähe ja tänu Hispaania kliima eripäradele oli konditsioneer autol küljes (eelmisel suvel olin valmis hispaanlasi selle eest kahe käega tänama).
Lauri.
EDIT: Ühinen Kristjani soovitusega lasta auto enne ostu spetsialistidel üle vaadata. Mina käisin enda masinaga siis veel Info-Autos. Mõnesaja krooni eest sain väga pädeva nimekirja auto seisukorra ja parandamist vajavate asjade kohta. Loodetavasti on ka Inchcape-s mõni asja tundev spetsialist olemas ja tegevuse hind laest veidi allpool...
Postitatud: E Jaan 03, 2011 14:01
Postitas LittleSuzi
Lauri kirjutas:
EDIT: Ühinen Kristjani soovitusega lasta auto enne ostu spetsialistidel üle vaadata. Mina käisin enda masinaga siis veel Info-Autos. Mõnesaja krooni eest sain väga pädeva nimekirja auto seisukorra ja parandamist vajavate asjade kohta. Loodetavasti on ka Inchcape-s mõni asja tundev spetsialist olemas ja tegevuse hind laest veidi allpool...
Soovitus on ikkagi paldiski maanteele viia - saab asjalikuma arvamuse.
Postitatud: E Jaan 03, 2011 14:17
Postitas Lauri
LittleSuzi kirjutas:Soovitus on ikkagi paldiski maanteele viia - saab asjalikuma arvamuse.

Oleks pidanud vist jah mainima, et andsin soovituse aadressi järgi, kuna müüja samuti Peetrikülas.
Aga tõesti - Veiko juures suhtumine isiklikum ja asja tundmine garanteeritud. Pealegi ei hakata Õismäel koledal kombel sajatama, kui varuosadest kõneldes Peeter Utkini nime nimetada (Info-Autos oli see küll väga hell teema).
pldiud
Postitatud: T Jaan 04, 2011 23:32
Postitas peedu07
nonii. nüüd siis lõpuks lisati õiged pildid kaa kuulutusele. selgub et ikka tegemist on selle vanema viimase Td5 versiooniga.
Re: pldiud
Postitatud: K Jaan 05, 2011 08:12
Postitas landy
peedu07 kirjutas:nonii. nüüd siis lõpuks lisati õiged pildid kaa kuulutusele. selgub et ikka tegemist on selle vanema viimase Td5 versiooniga.
Piltidelt on näha, et:
1)Autot on valesti pukseeritud või kuhugi maastikul otsa sõidetud
2)Autol on asjalik universaalkonks
3)Tundub olema üsn lahja varustusega masin, velhjed vist erldi juurde võetud.
Tasub kontrollida, kas amordid on need, mida tagaseinal olev kleeps lubab!
Postitatud: E Jaan 10, 2011 11:47
Postitas peedu07
landy, kuidas sa piltide järgi aru saad et autot on valesti pukseeritud või kuskile vastu sõitnud? Kas esistange vasaku otsa järgi?
kuidas hinda kommenteerite?
Postitatud: E Jaan 10, 2011 15:14
Postitas inseneer
peedu07 kirjutas:landy, kuidas sa piltide järgi aru saad et autot on valesti pukseeritud või kuskile vastu sõitnud? Kas esistange vasaku otsa järgi?
kuidas hinda kommenteerite?
Esistange vasak ots on kõver. Gaasipedaalist on keegi tüki ära hammustanud. Autoga tuleks sõita, et hinnata seisukorda. Hind minumeelest soolane....