1. leht 2-st

Sidur?

Postitatud: N Jaan 06, 2011 08:57
Postitas Viljar9
Tere
Juhtus sellina jama, et ühel kenal talvisel päeval oma Discoga lumehanges kinni olles edasi- tagasi nõkutades avastasin, et sidurit vabastades vedu järgi ei tulnud. Otse loomulikult jätsin koheselt ürituse pooleli, kuid autost väljudes oli siiski tunda kerget siduri kärsakat. Tänu appi kutsutud rasketehnikale õnnestus hangest pääseda ja pärast väikest mõtlemist, et mis edasi teha, otsustasin, et proovin... Ja kae imet- töötab. Miski minus ütleb, et midagi on siiski nahkas või kohe- kohe minemas. Kas peaks hakkaa uue sidurikomplekti peale mõtlema? Annab seal midagi "peale keerata", et seda väljaminekut pisut edasi lükata?
Ette tänades, Viljar
Disco1 300Tdi manuaal.

Postitatud: N Jaan 06, 2011 09:52
Postitas landy
LR sidurikomplekt polenii meeletult kallis, et end talvel sarnaste "üllatustega" veel kostitama peaks.
Hr. Utkinil peaks sobilik sidurikomplekt loodetvasti laokaubana olemas olema.
Ilmeslt jahtus sidur maha ja hõõrdumine taastus, lisaks on "siledal " pinnal takistus ja koormus väiksem.

P.S. Aeglustit ikka kasutasid?

Postitatud: N Jaan 06, 2011 10:12
Postitas LR90
landy kirjutas:LR sidurikomplekt polenii meeletult kallis, et end talvel sarnaste "üllatustega" veel kostitama peaks.
Hr. Utkinil peaks sobilik sidurikomplekt loodetvasti laokaubana olemas olema.
Ilmeslt jahtus sidur maha ja hõõrdumine taastus, lisaks on "siledal " pinnal takistus ja koormus väiksem.

P.S. Aeglustit ikka kasutasid?
Lisaks eelnevale siis "peale keerata" ei ole seal midagi.

Postitatud: N Jaan 06, 2011 12:32
Postitas Rein
Telli uus kahvel ka kohe. Ma arvasin ka, et sidur läks, tegelikult läks munakas läbi kahvli, see, mille peal kahvel edasi tagasi liigub. Täpselt sama kirjeldus, pedaal jäi põhja mõned korrad, üles tagasi tõmmates töötas veel mõned korrad ja siis oli vaga. Kärsakat muidugi polnud minu juhtumi puhul.

Postitatud: N Jaan 06, 2011 14:03
Postitas Viljar9
Tänud vastajatele. Eks oma lollus aitas kindlasti kaasa, et aeglustit ei kasutanud :oops: . Pealt vaadates ei tundunud see hang nii hirmus...

Postitatud: N Jaan 06, 2011 17:08
Postitas Tubiniit
Aeglustit tuleb kasutada vastavalt olukorrale - eelviimane kord, kui tänavu kinni jäin pääsesin liikuma just ilma aeglustita. Aeglustiga hakkasid kohe suvalise käiguga rattad ringi käima. Rehvid on 205/16/70 Hakkapelita ja muidu peavad hästi.

Postitatud: N Jaan 06, 2011 18:15
Postitas landy
Tubiniit kirjutas:Aeglustit tuleb kasutada vastavalt olukorrale - eelviimane kord, kui tänavu kinni jäin pääsesin liikuma just ilma aeglustita. Aeglustiga hakkasid kohe suvalise käiguga rattad ringi käima. Rehvid on 205/16/70 Hakkapelita ja muidu peavad hästi.
II või III aegalne ei tohiks küll rattaid ringi tõmmata, nii võimas see mootor ka nüüd pole. Ilma aeglustita ei soovitaks küll sidurit tappa.
Rehvid on sul muidugi tibatillukesed (sõidauto mõõtu)- isegi väiksemad kui kunagi tehas ette nägi.
P.S.
Järgmine jooks talverehve võta ika kõrgemad ja elu on palju muretum.

Postitatud: N Jaan 06, 2011 18:50
Postitas Tubiniit
Väikestes rehvides võiski äkilisuse süü olla. Sellel talvel rohkem metsa ei lähe, kuna kõva lume all on vesine pehme maa. Kevadel panen alla suuremad Insa Turbod. Aga praegu Tallinnas on need sõiduauto rehvid suurepärased.

Postitatud: T Mai 24, 2011 16:32
Postitas daphne
sobib siia teema alla ilusti..

juhtus siis selline asi, et peale tankimist käivitasin ning käik sisse ja sättisin minekule kui -- nagu võluväel oleks keegi jala sidurilt ära võtnud.
Ühesõnaga pedaal vajus põhja ning auto suri hüppega välja.. :? ok .. kerge hämming aga selge, et siduriga pole asjad just nii nagu peaks.. õnneks polnud veel kodust väga kaugel ning õnn ka see et seal on võimalus seda asja lähemalt uurida.

mis seal ikka käik sisse ja starteriga kohapealt.. :twisted: igatahes ilusti kanalipeale ja asja lähemalt uurima .. nuputatud ja uuritud selgus, et ega muud üle jää kui tuleb see nali ikka laiali lammutada..
peale gardaanide ja sumpsi ning siduri silindri muud nagu väga polnudgi vaja lammutada.. aa ülemine ots ka muidugi .. kesk-konsool ja käigukangid.. seal pisu puurimist kah- pori kaitse(kumm) on neetidega .. sobib 5ne puur. OK ülevalt lahti alt ka niipalju kui vaja ja siis neid 13x8 mutreid ja polte lahti kruvima - peale mida sai kogu käigu ja vahekasti osa oma 20 cm tahapoole liigutada.. ja avanes järgnev vaatepilt..

http://www.snap.ee/user/daphne/album/di ... 1#_MG_6581

igatahes on seda piisavalt, et seal midaiganes korda saata...

ilmnes järgnev, et kahvel mis surub survelaagrit oli piisavalt kulunud.. :shock: :D :D

http://www.snap.ee/user/daphne/album/di ... 1#_MG_6575

kiired kõned nii tartusse (texas service) kust lubati kohe tagasi helistada aga ei helistatudki..
ja suurepärase teenindusega ALLMAKES`i esindajatele.. ning sealt ainult häid uudiseid kostus.. :) kella kuueks õhtal oli asi võrus.. :)
ja nägi välja siuke...

http://www.snap.ee/user/daphne/album/di ... 1#_MG_6588
mida ma nati täiustasin ning millest sai siuke. . .

http://www.snap.ee/user/daphne/album/di ... 1#_MG_6592

ühesõnaga keevitasin igaks juhuks pisut juurde talle. Juhuks kui peaks jälle tahtma läbi kuluda..
ja egas seal muud imet polnudki.. kulus siis kokku 5h tööd ja 23 euri.. (varuosa+transport)

ei taha isegi mõelda kui palju see oleks nüüd kusagil teeninduses läinud.. igatahes soovitan soojalt kel vähegi sarnane mure ise ette võtta.. :D

pildi lisamine muutus selgelt keeruliseks sellest ka need lingid..

Postitatud: T Mai 24, 2011 17:33
Postitas duud
kusagil, millalgi ma lugesin ja nägin, et oligi kohe soovitatud sinna peale miski lisa plönn panna, et see koht pidavat ära kuluma üsna kiirelt......hea, et niigi läks.... 8)

Postitatud: K Mai 25, 2011 20:46
Postitas Tubiniit
Minu Discol kuluski kahvel paaar nädalat tagasi hoiatamata läbi. Kuna ülevaade siduri muu komplekti olukorra üle puudus, läks vahetusse kogu sidurikomplekt ning väntvõlli simmerling ja käigu- ning vahekasti vahelised simmerlingid. Survelaager oligi läbi. Peale seda oli Discol parasjagu see vaevutuntav osa võimsusest juures, mis linnasõidul tundus puudu olevat.
Sidurikomplekt + simmerlingid maksid Utkini firmas ca 200.-EUR

siduri pedaal ei liigu enam

Postitatud: P Nov 27, 2011 22:38
Postitas discoveri I
mul nüüd oma jaoga sama asi.käiku vahetades tegi pedaal jala all paar korda krõmps,krõmps ja teisel korrral tegi krõmps ja jäi alla asendisse.tõmbasin kinganinaga pedaali ülesse ja sinna asendisse see jäigi ,nagu oleks kinni keevitatud :(.et siis ettepanekud,et kas on sama probleem ja kust ja kuidas uusi juppe hankida

Postitatud: P Nov 27, 2011 22:43
Postitas Rein
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578

PU Ärirühmast kogu kupatus ja rahu mõisas.
Küsisk veel siinkohal üle, et mida teadjamehed arvavad, et kui Kastid, sidur nagunii maas, et kas siis hooratas ka maha ja tagumine vända simmer ka vahetusse?

Postitatud: E Nov 28, 2011 08:43
Postitas tyyp07
Hooratta võiks küll kriitilise pilguga üle vaadata.

Postitatud: E Nov 28, 2011 09:08
Postitas Tubiniit
Mina vahetaksin väntvõlli simmerlingi ka ära. Kui see lekkima hakkab, hakkab ka sidur libisema.