1. leht 1-st

O:karbuss

Postitatud: R Jaan 07, 2011 16:41
Postitas Raigo R
Soovin osta Edelbrock karbussi,mis sobks RRC 3,5 peale.Peab olema komplektne ja töökorras.Ka mehhaanilist bensupumpa ja esisilla simmerlinge on vaja.
Raigo 58037057. Pärnu.

Postitatud: L Jaan 08, 2011 20:02
Postitas RV8
Rimmer Brothers müüb seda näiteks. Arvesta, et üldjuhul rover v8 mootr tahab Edelbrocki puhul saada ka uut siiselaskekollektorit ( kui varem pole seda paigaldatud või hangitud). Hind võib tulla kuskil ca 1300 EUR juurde. Meh. bens. pumpa roveri v8 le paigaldada pole just lihtne, mootoril on rudimentaarsed pumba kinnitused, nukkvõllil vist isegi puudub vastav nukk pumba käitamiseks. V. olla saaks seda asendada vana äratuskella abil, teha üleskeeratav meh. pump, ma ei tea. Üsna keerulise ülesande oled omale püstitanud.

Postitatud: L Jaan 08, 2011 20:03
Postitas landy
Rimmer saatis klubile kunagi miski kliendi/või sooduskaardi.
Kui huvi võin järgi vaadata.

Postitatud: L Jaan 08, 2011 20:52
Postitas Myller
Kui keegi sealt tellima hakkab, siis tuleks alati küsida hinnapakkumine _koos_ postikuludega. Ma ei küsinud ja jäin rahulikult hinnapakkumist ootama. Kahe päeva pärast oli hoopis pakk DHL-iga kohal.

Kalev

Postitatud: L Jaan 08, 2011 21:18
Postitas Raigo R
Tean,et Edelbrocki karbuss seisab Rover SD1 peal,sellel sama mootor.Võin eksida,aga sisselaskekollektorit ei vahetatud.Kuna seekonkreetne auto seisab js ussitab,siis karbussi saan ehk lihtsamalt.Jänkid küsivad Edelbrocki eest veidi üle 2.t. taala.
Bensupump pole väga oluline,saab ka elektrilisega.Aga selge on see,et mida lihtsam,seda töökindlam asi .Ja karbussi panen sellepärast,et sellega on minek pisut järsem,jõudu peaks ka lisaks tulema.

Postitatud: L Jaan 08, 2011 21:35
Postitas RV8
Ma vist mäletan seda SD1 te. Edelbrocki mina hankimin sellele, tolleaegse Sd1 omaniku soovil. Se oli koos sissel. kollektroiga kit. Lisan siin niipalju, et kui kellelgi on Rimmer bros ilt tellimise soovi, tehgu seda ise.

Postitatud: L Jaan 08, 2011 21:47
Postitas Myller
Kollektor peab neil erinev olema, sest Edelbrockist läheb segu otse alla. SU/Strombergi karbussidega kollektoril on keskel "torn", mille külge karpad käivad.

Postitatud: L Jaan 08, 2011 23:15
Postitas RV8
Edelbrocki erinuves V8 karpadest seisneb selles, et Edelbrocke on kasutusel 1 tk, aga Strombergid vüi SU d on paarikaupa, 2 tki mootrile.

Postitatud: P Jaan 09, 2011 17:52
Postitas inseneer
Kui karbussiotsija hea raha maksab, võin loobuda 2st töökorras originaalkarbussist sissepritse kasuks.
Ehk siis paigaldan oma autole pritsungi karpade asemele.

Postitatud: P Jaan 09, 2011 18:20
Postitas Raigo R
Võin pakkuda kahte originaalkarbussi Edelbrocki vastu.